Gå til innhold

Du kan overføre Skyrim-fremdriften din til spillets nyversjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da kan du vel ikke se på film heller? det er jo bare 24 fps

Sliter faktisk litt med panoreringer, men forskjellen på film og spill er likevel enorm. Film har naturlig motion blur, men skyrim i 30 fps hakker som faen. 

Kan absolutt skjønne problemet ditt. Synes selv ikke spill heller er akseptabel lengre i 30fps. Får håpe PS4 Pro og Xbox Scorpio kjører Skyrim SE i 60fps.

 

Kjøpte steam kode til Skyrim: Legendary Edition på søndag. Betalte 89kr totalt.

 

Heldig nokk så har jeg tidligere bare spilt 4-5 timer inn i spillet og var ikke imponert over grafikken på spillet på den tiden.

 

Nu når jeg begynte på spillet tidligere i dag merket jeg umiddelbart at helhetsinntrykket av spillet var løftet opp flere hakk og det som jeg følte manglet for at jeg skulle være imponert tidligere virkelig var på plass.

Lenke til kommentar

Fra gamer.no

"Xbox One-utgåva er eit enormt steg opp frå Xbox 360-versjonen, det er det ikkje noko tvil om. Problemet er at Special Edition kunne vore så mykje betre på Xbox One, hadde berre utviklaren lagt meir arbeid i å optimalisere spelet. Biletefrekvensen er låst til 30, og den dett ofte langt under det. At biletet rivner er òg eit stort problem, som kombinert med ein elendig rørsleuskarpheit (som ein ikkje kan slå av) gjer Special Edition direkte ubehageleg å spele på Xbox One. Fin grafikk hjelper lite viss det tekniske ikkje fungerer som det skal. "

 

Da var det ikke bare meg. Skyrim på Xbox one er noe helt annet en for eksempel uncharted på ps4. Direkte ubehagelig er akkurat det jeg mente når jeg skrev at jeg ble svimmel og kvalm av å spille det.

Lenke til kommentar

Kjøpte steam kode til Skyrim: Legendary Edition på søndag. Betalte 89kr totalt.

 

Heldig nokk så har jeg tidligere bare spilt 4-5 timer inn i spillet og var ikke imponert over grafikken på spillet på den tiden.

 

Nu når jeg begynte på spillet tidligere i dag merket jeg umiddelbart at helhetsinntrykket av spillet var løftet opp flere hakk og det som jeg følte manglet for at jeg skulle være imponert tidligere virkelig var på plass.

 

Legendary edition er vel originalspillet med dlc's, og ikke den nye special edition med oppgradert grafikk etc?

Lenke til kommentar

 

Da kan du vel ikke se på film heller? det er jo bare 24 fps

Sliter faktisk litt med panoreringer, men forskjellen på film og spill er likevel enorm. Film har naturlig motion blur, men skyrim i 30 fps hakker som faen. 

Tuller du? Kunne kanskje hatt forståelse hvis vi snakket om et hurtig multiplayer spill som Titanfall, men Skyrim er mer enn levelig på 30fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...