Gå til innhold

Klokken 19:00 starter Apple-lanseringen


Anbefalte innlegg

Liker ikke prisene, spent på å se hva de ender på i kr. Men tror neppe jeg gidder å betale såpass for Pro 13-tommer med Touch Bar. Er da fryktelig lite som forsvarer såpass økning i pris? Selve innmaten her koster jo ikke noe mer enn forrige generasjon, det er jo bare en tradisjonell spec bump. Greit at den har fått nytt design osv.. Og ja, kanskje Touch Bar legger til litt på prisen men selv 13-tommer Pro uten Touch Bar ser jo ut til å koste uhorvelig mye..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker ikke prisene, spent på å se hva de ender på i kr. Men tror neppe jeg gidder å betale såpass for Pro 13-tommer med Touch Bar. Er da fryktelig lite som forsvarer såpass økning i pris? Selve innmaten her koster jo ikke noe mer enn forrige generasjon, det er jo bare en tradisjonell spec bump. Greit at den har fått nytt design osv.. Og ja, kanskje Touch Bar legger til litt på prisen men selv 13-tommer Pro uten Touch Bar ser jo ut til å koste uhorvelig mye..

 

Enig.

 

Vi får større SSD dog som standard, større trackpad og bedre skjerm samt oled bar.

 

Før kostet MacBook Pro retina 1299 dolalr som standard, nå koster den 1799 med oled bar. så syk pris økning.

Tidligere kostet 15" 1999 nå koster den 2399, så ja. Dette kommer til å gjøre vondt i lommeboka.

Lenke til kommentar

Det kunne de vel ikke? Finnes ingen tilsvarende SKU'er fra Kaby Lake enda. Da måtte de i så fall gå ned på ytelsestigen.

Nå surrer du fælt :p

 

Gamle MacBook Pro brukte i5-5257U. Kaby lake SKU'er i samme type har vært ute en god stund allerede. Fks i XPS 13.

 

Nye xps bruker Intel Core i7-7500U eller Intel Core i5-7200U

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Det kunne de vel ikke? Finnes ingen tilsvarende SKU'er fra Kaby Lake enda. Da måtte de i så fall gå ned på ytelsestigen.

Nå surrer du fælt :p

 

Gamle MacBook Pro brukte i5-5257U

 

Nye xps bruker Intel Core i7-7500U eller Intel Core i5-7200U

 

 

Hva mener du jeg surrer med? Begge disse SKU'ene tilbyr integrert skjermkort og klokkefrekvenser på lavere nivå enn SKU'ene Apple bruker.

Lenke til kommentar

 

 

Det kunne de vel ikke? Finnes ingen tilsvarende SKU'er fra Kaby Lake enda. Da måtte de i så fall gå ned på ytelsestigen.

Nå surrer du fælt :p

 

Gamle MacBook Pro brukte i5-5257U

 

Nye xps bruker Intel Core i7-7500U eller Intel Core i5-7200U

 

 

Hva mener du jeg surrer med? Begge disse SKU'ene tilbyr integrert skjermkort og klokkefrekvenser på lavere nivå enn SKU'ene Apple bruker.

 

 

Vi snakker om 13" her nå ja, som jeg nevnte en god del tråder tilbake...

 

Går litt fort unna her nå, fordi du sier også at 15" koster 20k liksom. Som jeg skrev, hvis du leste, var at 13" kunne ihvertfall ha kommet med Kaby Lake siden SKU'ene er ute. Ro ned.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...