Gå til innhold

Klokken 19:00 starter Apple-lanseringen


Anbefalte innlegg

Jeg personlig syntes Dell XPS sin "Infinity" skjerm er noe oppskrytt. Den ser riktignok flott ut og alt det, men rammen nedenfor skjermen er tykkere enn hos de fleste og webkamera havner i en veldig unaturlig posisjon (for de som bryr seg om det).

 

Er neimen meg ikke sikker på om MacBook Pro 2016 har noen tykkere ramme totalsett om vi også regner inn rammen som er under skjermen? Ser ikke helt hvorfor folk til stadighet ser ut til å fullstendig ignorere akkurat dette aspektet med Dell sin "Infinity" skjerm. Den ser jo ut til å ha nesten dobbelt så tykk "leppe" nederst sammenlignet med forrige generasjon MacBook Pro, og jeg tror de nye modellene har tynnere ramme på alle sider sammenlignet med de forrige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell XPS 13 er fortsatt 6% lettere, og har 7% mindre areal enn Apple sin MacBook, med like stort batteri, og ellers lik innmat. Samtidig som du kan bytte SSD på den, og den er og lavere i front.

 

Det stammer derimot mest fra når den kom ut og Apple MacBookAir var en kjempe i forhold. XPS 13 er nærmere MBA 11 i størrelse, med like stort batteri og skjerm som MBA 13. Samtidig som den var bedre i batteritid, og likt i ytelse. Det er klart at når du kommer med en ny PC som knuser den PCen som ble regnet som en av de mest kompakte og lette ("Air"), samtidig som du slår den i batteri, når den var batterikongen. Lett å lage liten og kompakt om du dropper batteri, som var det alle som slo air gjorde. Dell derimot gjorde BEGGE deler.

 

Senere har derimot gapet blitt mindre, spesielt nå med den nye MacBookene. Likevel, dell sitt over 1 år gamle design er fortsatt mer kompakt en Apple sitt aller nyeste og beste laptop design. Fortjener ikke det skryt synes du?

Lenke til kommentar

Dell XPS 13 er fortsatt 6% lettere, og har 7% mindre areal enn Apple sin MacBook, med like stort batteri, og ellers lik innmat. Samtidig som du kan bytte SSD på den, og den er og lavere i front.

 

Det stammer derimot mest fra når den kom ut og Apple MacBookAir var en kjempe i forhold. XPS 13 er nærmere MBA 11 i størrelse, med like stort batteri og skjerm som MBA 13. Samtidig som den var bedre i batteritid, og likt i ytelse. Det er klart at når du kommer med en ny PC som knuser den PCen som ble regnet som en av de mest kompakte og lette ("Air"), samtidig som du slår den i batteri, når den var batterikongen. Lett å lage liten og kompakt om du dropper batteri, som var det alle som slo air gjorde. Dell derimot gjorde BEGGE deler.

 

Senere har derimot gapet blitt mindre, spesielt nå med den nye MacBookene. Likevel, dell sitt over 1 år gamle design er fortsatt mer kompakt en Apple sitt aller nyeste og beste laptop design. Fortjener ikke det skryt synes du?

 

 

Nå siktet jeg spesifikt til skjermen...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...