Gå til innhold

Forza Horizon 3 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sikkert bare jeg som er helt ute her og ikke forstår meg på det? men synes kartet er helt på trynet. Det gir en jo så å si null info. Er det meningen at en skal oppgradere bilen forså å kjøre til andre siden av kartet for deretter å finne ut at bilen ikke kan brukes i akkurat det løpet?

 

Man kan ikke bruke én og samme bil i alle løpene i hele spillet. Trodde du det? Eller... hva lurer du på, egentlig? Hvordan man ser hvilke biler man kan bruke i et løp før man kjører dit? Det går i så fall ikke an, så vidt jeg vet.

 

 

Vet at en ikke kan bruke en bil til alle løpene. Hvorfor skal en kjøre til ett løp hvis en ikke har bil som kan brukes i løpet? Hva er poenget med det egentlig?

 

Man kan da bruke hvilken som helst bil i alle løp. Er bare å bruke blueprint.

 

Da kan en slette alt annet på kartet. Husker du alle som klagde på windows 8 pga startmenyen og flisene, som egentlig ikke hadde grunn til det? Forza kartet har dratt det ett lite stykke lenger, noe som er helt unødvendig?

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

 

 

Sikkert bare jeg som er helt ute her og ikke forstår meg på det? men synes kartet er helt på trynet. Det gir en jo så å si null info. Er det meningen at en skal oppgradere bilen forså å kjøre til andre siden av kartet for deretter å finne ut at bilen ikke kan brukes i akkurat det løpet?

 

Man kan ikke bruke én og samme bil i alle løpene i hele spillet. Trodde du det? Eller... hva lurer du på, egentlig? Hvordan man ser hvilke biler man kan bruke i et løp før man kjører dit? Det går i så fall ikke an, så vidt jeg vet.

 

 

Vet at en ikke kan bruke en bil til alle løpene. Hvorfor skal en kjøre til ett løp hvis en ikke har bil som kan brukes i løpet? Hva er poenget med det egentlig?

 

Vel, jeg bruker sjelden samme bil i løp som jeg bruker til å kjøre rundt med. Jeg kjører fra sted til sted i min raskeste bil slik at det skal gå fort, men liker ikke så raske biler i løp, så da velger jeg en annen bil til selve løpet.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

 

 

 

Sikkert bare jeg som er helt ute her og ikke forstår meg på det? men synes kartet er helt på trynet. Det gir en jo så å si null info. Er det meningen at en skal oppgradere bilen forså å kjøre til andre siden av kartet for deretter å finne ut at bilen ikke kan brukes i akkurat det løpet?

 

Man kan ikke bruke én og samme bil i alle løpene i hele spillet. Trodde du det? Eller... hva lurer du på, egentlig? Hvordan man ser hvilke biler man kan bruke i et løp før man kjører dit? Det går i så fall ikke an, så vidt jeg vet.

 

 

Vet at en ikke kan bruke en bil til alle løpene. Hvorfor skal en kjøre til ett løp hvis en ikke har bil som kan brukes i løpet? Hva er poenget med det egentlig?

 

Vel, jeg bruker sjelden samme bil i løp som jeg bruker til å kjøre rundt med. Jeg kjører fra sted til sted i min raskeste bil slik at det skal gå fort, men liker ikke så raske biler i løp, så da velger jeg en annen bil til selve løpet.

 

Hjelper lite hvis du ikke har bil å stille med i løpet, er det som er litt av poenget mitt. Trodde de fleste likte å kjøre løp i stedet for å bare kjøre rundt på kartet uten mål og mening.

 

Greit at en skal stille med en viss bil, forhjulstrekker eller hva det måtte være, men da er det bortkastet at en både har 4hjulstrekker og bakhjulstrekker og ikke får informasjon om det før en kjører til løpet så en slipper å kjøre dit 2 ganger? Kan du si meg grunnen til at det er lagt opp slik?

Lenke til kommentar

Hjelper lite hvis du ikke har bil å stille med i løpet, er det som er litt av poenget mitt. Trodde de fleste likte å kjøre løp i stedet for å bare kjøre rundt på kartet uten mål og mening.

 

Greit at en skal stille med en viss bil, forhjulstrekker eller hva det måtte være, men da er det bortkastet at en både har 4hjulstrekker og bakhjulstrekker og ikke får informasjon om det før en kjører til løpet så en slipper å kjøre dit 2 ganger? Kan du si meg grunnen til at det er lagt opp slik?

De løpene som er i listen du kan velge er enten det utvikleren, venner eller folk du følger har satt opp.

 

De eneste tingene du ikke kan bruke din valgte bil på er vel bucketlists..

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å få spilt online.

 

Det står i xbox appen i win 10 at teredo adresse ikke kan hentes.

 

Jeg har fulgt alle stegene som står nevnt her: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat

Uten at det hjelper noe. 

 

Jeg har også Apple Airport hjemmenettverk å satt den slik at den tillater teredo koblinger.

 

Noen andre som har/har hatt dette problemet å vet hvordan det løses?

Endret av RiDe
Lenke til kommentar

 

(..)

Hjelper lite hvis du ikke har bil å stille med i løpet, er det som er litt av poenget mitt. Trodde de fleste likte å kjøre løp i stedet for å bare kjøre rundt på kartet uten mål og mening.

 

Greit at en skal stille med en viss bil, forhjulstrekker eller hva det måtte være, men da er det bortkastet at en både har 4hjulstrekker og bakhjulstrekker og ikke får informasjon om det før en kjører til løpet så en slipper å kjøre dit 2 ganger? Kan du si meg grunnen til at det er lagt opp slik?

 

 

Jeg har aldri måttet kjøre tilbake for å kjøpe en annen bil, så er ikke sikker på hvilket løp du har kommet borti som krever en spesiell bil før spillet har gitt deg en sånn bil. I mitt tilfelle føler jeg at spillet kaster biler etter meg, og jeg har mer biler enn jeg kan huske, til tross for at jeg faktisk bare har kjøpt noen få. Jeg har fått biler som premie, i rulletten etter løp, funnet de i garasjer etc. Skulle faktisk ønske at flere løp var låst bak en bestemt klasse som var vanskeligere å skaffe bil til. Jeg hadde alle biltyper, fra klasse S1 til klasse D veldig tidlig i spillet.

 

Og hvorfor de vil du skal kjøre rundt, er vel for å oppfordre til å utforske landskapet og finne ting og tang.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å få spilt online.

 

Det står i xbox appen i win 10 at teredo adresse ikke kan hentes.

 

Jeg har fulgt alle stegene som står nevnt her: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat

Uten at det hjelper noe. 

 

Jeg har også Apple Airport hjemmenettverk å satt den slik at den tillater teredo koblinger.

 

Noen andre som har/har hatt dette problemet å vet hvordan det løses?

 

Jeg hadde samme problemet. Jeg løste det ved å følge oppskriften i detalj. Jeg måtte gjøre dette punktet:

 

 

Slik aktiverer du Teredo på nytt:

  1. Høyreklikk Start-ikonet, og velg deretter Ledetekst (administrator).
  2. Kjør følgende kommando fra ledeteksten for administrator:

    netsh interface Teredo set state type = default

Obs! 
 
Microsoft Teredo tunnelkort
 installeres på nytt automatisk. Ikke installer kortet 
Teredo Tunneling Pseudo-Interface
 manuelt i Enhetsbehandling, siden dette kan føre til problemer med Teredo-funksjonalitet.

Lenke til kommentar

 

Jeg har problemer med å få spilt online.

 

Det står i xbox appen i win 10 at teredo adresse ikke kan hentes.

 

Jeg har fulgt alle stegene som står nevnt her: http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat

Uten at det hjelper noe. 

 

Jeg har også Apple Airport hjemmenettverk å satt den slik at den tillater teredo koblinger.

 

Noen andre som har/har hatt dette problemet å vet hvordan det løses?

 

Jeg hadde samme problemet. Jeg løste det ved å følge oppskriften i detalj. Jeg måtte gjøre dette punktet:

 

 

Slik aktiverer du Teredo på nytt:

  1. Høyreklikk Start-ikonet, og velg deretter Ledetekst (administrator).
  2. Kjør følgende kommando fra ledeteksten for administrator:

    netsh interface Teredo set state type = default

Obs! 
 
Microsoft Teredo tunnelkort
 installeres på nytt automatisk. Ikke installer kortet 
Teredo Tunneling Pseudo-Interface
 manuelt i Enhetsbehandling, siden dette kan føre til problemer med Teredo-funksjonalitet.

 

 

Den der har jeg prøvd flere ganger, men jeg deaktiverte alle andre nettverkskort som ikke var i bruk å kjørte den prosessen fra xbox.com på nytt, restartet pc`n å da funket det :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette spillet må da være ekstremt dårlig optimalisert? Har en pc som jeg betalte 35 000 kr for tre år siden. Absolutt alle spill jeg har spilt så langt har jeg hatt langt over 60 fps men her får jeg 30 fps på medium (!!!). Utrolig enkelt og begynne med at man trenger bedre pc men at man må ha en pc som koster over 20 000 bare for og spille det. Elendig optimalisert og elendig unnskyldning at man må kjøpe seg bedre pc.

Lenke til kommentar

Dette spillet må da være ekstremt dårlig optimalisert? Har en pc som jeg betalte 35 000 kr for tre år siden. Absolutt alle spill jeg har spilt så langt har jeg hatt langt over 60 fps men her får jeg 30 fps på medium (!!!). Utrolig enkelt og begynne med at man trenger bedre pc men at man må ha en pc som koster over 20 000 bare for og spille det. Elendig optimalisert og elendig unnskyldning at man må kjøpe seg bedre pc.

Jeg får ca 90 fps med alt på max i 3440x1440. Hva slags drittpc har du :p

Lenke til kommentar

 

Dette spillet må da være ekstremt dårlig optimalisert? Har en pc som jeg betalte 35 000 kr for tre år siden. Absolutt alle spill jeg har spilt så langt har jeg hatt langt over 60 fps men her får jeg 30 fps på medium (!!!). Utrolig enkelt og begynne med at man trenger bedre pc men at man må ha en pc som koster over 20 000 bare for og spille det. Elendig optimalisert og elendig unnskyldning at man må kjøpe seg bedre pc.

Jeg får ca 90 fps med alt på max i 3440x1440. Hva slags drittpc har du :p
Som jeg skrev kostet den 35 000 for ikke så lenge siden... Dårlig optimalisertrening er det... geforce 680ti sli burde holde i massevis. Disse kortene holder i alle andre spill. Du snakker jo alltid hvor mye bedre du får enn andre. Kompensere for et eller annet? :) Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

680ti er jo et kort som aldri har eksistert, så det er jo litt imponerende, ellers støtter ikke spillet SLI så du får bare utnyttet ett kort. 680 begynner å dra på årene, var vel tidlig i 2012 det ble lansert om jeg ikke husker fryktelig feil, så det er faktisk et over 4 år gammelt kort. At du ikke får topp ytelse på helt nye spill skal en da kanskje ikke regne med ? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Mente naturligvis 780ti sli. Som forsatt er et meget bra kort.

Nei, det er utdatert. Vesentlig dårligere enn gtx 970 tilogmed ;)

 

http://gamegpu.com/racing-simulators-/-гонки/forza-horizon-3-test-gpu

Er vel ikke det hvis forza Horizon 3 faktisk støttet sli? Når man faktisk tar seg råd til og kjøpe SLI forventer man at spill støtter dette. Disse kortene er ikke utdatert. Helt avhengig hvilken krav man har. Spiller alle spill utenom dette møkket på Ultra med 60 fps. Ingen interesse og kjøre 4k og den slags. Selvsagt utdatert om man vil spille i 4k. Men det har jeg ingen interesse av. Kjører 1080p og får glimrende grafikk. Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

Kjører Maxwell Titan X (noe som tilsvarer 980ti ytelsesmessig) i SLI, har alltid over 60 FPS inni byene ofte oppi 90 fps uti ørkenen som er G-Sync Locken min i 3440 x 1440 oppløsning med alt på ultra 2x MSAA og FXAA on. Synst det virker rart at du da skal ha 30 fps på medium i 1080P med 780ti, misstenker brukerfeil denne gangen mer enn at spillet er så fryktelig dårli optimalisert. Hvilken CPU har du? dette spillet er ikke helt nådig om en stiller med en svak CPU. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...