Gå til innhold

Alle Microsoft-utviklede spill er i «native» 4K-oppløsning fra Scorpio-lanseringen


Anbefalte innlegg

 

Den var vel rimelig ignorant..

Der er vel 9 spel i 720p til Xbox one som kom i starten av Xbox One si levetid og nokon av dei fekk vel update for å øke oppløsning seinare.

So resten er vel 900p og 1080p, og so ein funfact: Xbox one har fleire exclusive spel som er 1080p 60fps en ps4 ;)

Det er ein grunn til at dei har annonsert Scorpio so tidlig, no kan utviklera lære seg det nye systemet og bruke tid på sine spel.

 

 

Det har blitt mye bedre ja. Men Battlefield 1 som kommer nå straks er i 720p på XBO. Så alt er ikke bare positivt selv idag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja der kom det jeg har hatt mistanke om. En halv generasjon opp bare og antagelig blir det fort scorpio eksklusive titler fordi det er for mye jobb å redusere grafikken til den "vanlige" xbone. PS har fordelen at spillene forblir det samme grafikkmessig og eierene trenger ikke oppgradere konsollen. Ikke veldig lurt av MS men

Lenke til kommentar

Ja der kom det jeg har hatt mistanke om. En halv generasjon opp bare og antagelig blir det fort scorpio eksklusive titler fordi det er for mye jobb å redusere grafikken til den "vanlige" xbone. PS har fordelen at spillene forblir det samme grafikkmessig og eierene trenger ikke oppgradere konsollen. Ikke veldig lurt av MS men

 

Om de bruker all kraften på 4K er det ingen problem å redusere oppløsningen på for One spillet. Se på spriket i systemytelse på pc spill.

Grafikk er enkelt å justere,

Minne og CPU krav er mye hardere å komme rundt men vil være likt.

 

60 hz, hdr og oppskalering til 4k hadde vært mer fornuftig bruk av resursjene i de fleste spill. slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Ja der kom det jeg har hatt mistanke om. En halv generasjon opp bare og antagelig blir det fort scorpio eksklusive titler fordi det er for mye jobb å redusere grafikken til den "vanlige" xbone. PS har fordelen at spillene forblir det samme grafikkmessig og eierene trenger ikke oppgradere konsollen. Ikke veldig lurt av MS men

 

Hvor leser du dette?

 

Playstation Pro skal også få muligheten til å rendre i 4k, men du kan velge mellom 30fps i 4k og høyere fps, opptil 60fps, i 1080p.

 

Det ene ekskluderer ikke det andre.

 

 

Og når det er sagt, så skal vel alle disse MS-utviklede spille også utgis på PC? Jeg vet ikke om du har spilt noe særlig på PC før, men der går det an å velge oppløsning og grafikkdetaljer, så det burde ikke være noe problem å få til det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...