Gå til innhold

Kamptråd: Watford - Manchester United


banansplitt™

Anbefalte innlegg

En ting jeg lurer på.. hvorfor har Rooney klippekort? Syntes han jevnlig er blant deres verste spillere. Sinker det offensive spillet og går i rommene som Zlatan ofte liker å oppholde seg i. Har også masse dårlige pasninger og balltap. 

 

Skal dog ikke klage. Hver gang jeg ser han i startelleveren deres så føler jeg at dere stiller med 10,5 mann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte ligge så jævlig i korta at Pogba skulle floppe. Vet det er tidlig enda, men hvorfor prøvde vi oss ikke heller på f.eks Kroos eller Vidal? To spillere som både er bedre enn franskmannen og billigere. Begge to til sammen hadde garantert kosta mindre og.

Hadde skuddet gått 5 cm lengere ned, hadde han blitt hyllet. Altfor altfor tidlig å si noe om kjøpet enda.

Lenke til kommentar

Han er tidvis god. Men problemet er at Pogba i sin frie rolle i 4231, i praksis fører til at vi kun spiller med en midtbanespiller defensivt... Klart Rooney bidrar endel bakover som en konsekvens av det, men da kan vi like gjerne bytte ut Rooney, og sende Pogba enda lenger frem, eller legge om til 433 - noe som helt klart passer han bedre.

Lenke til kommentar

 

 

Pogba har kanskje vært den dårligste på banen!

Uenig. Flere svært gode involveringer, feks skuddet. Men absolutt mye ikke bra også.

 

 

Han hadde ett skudd som ikke traff mål! Blir for dumt å si at det er ett bra skudd når de ikke en gang registreres som tellende skudd på mål!

 

 

Om du bommer med 5 meter eller treffer metallet så registreres det likt, men det betyr ikke at skuddene er like dårlige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...