Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
PÃ¥inter skrev (1 time siden):
Hot Wheels trailer.

Er dette det nærmeste vi får av en ny F-Zero...? Sukk, jeg savner den serien 😑 Skjønner ikke hvorfor Nintendo har nedprioritert den, solgte ikke GX på Gamecube forholdsvis bra om jeg husker riktig? 

Skrevet

Pokémon Diamond og Pearl pusses opp til Switch

Dette er jo også spennende, et av de få Pokémon-spillene jeg aldri har prøvd. Følte meg vel litt for gammel når de kom, men nå er jeg - merkelig nok - gammel nok igjen😅

• Liker 2
Skrevet
GimleSag skrev (6 timer siden):

Dette er jo også spennende, et av de få Pokémon-spillene jeg aldri har prøvd. Følte meg vel litt for gammel når de kom, men nå er jeg - merkelig nok - gammel nok igjen😅

Gøye nyheter! Hadde aldri DS, så det kan jo bli gøy. Har forsåvidt ikke spilt Pokemon siden red & blue før jeg nylig spilte Sword, men det slo egentlig an!

• 2 uker senere...
Skrevet

Bowser's Fury. En slags lengre, mer open world Super Mario 3D World-bane der du skal fly rundt og samle på ting med Godzilla-aktive kamper mot Bowser innimellom. Et greit lite tillegg til Super Mario 3D World på Switch, men for min del ikke noe mer enn helt ok. Gameplay-messig er det mer av det samme, bortsett fra kampene med Bowser, men disse sliter med et ganske stivt kamera som i blant gjør så du ikke kan se hva Bowser holder på med.

• Liker 1
Skrevet (endret)
PÃ¥inter skrev (3 timer siden):

Flashbacks til ren skrekk og gru og gamebreaking grusomme kontrollere. Fysj.

Så trist at de valgte å bringe akkurat dette jævla spillet til Switch :( 

Endret av Mala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...