Gå til innhold

iPhone 7-tråden

PongPing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er bestillingslenke til iPhone Plus 32gb Rosegull fra Djuice:

https://nettbutikk.djuice.no/reservasjon?product=17479.DJUICE&guid=cfadd9c2-daf7-4c6c-ac27-5269ee87ea86 

Har ikke fått sort plus 32gb eller 128gb enda de ble bestilt før denne, (09:00 på begge reserveringsmail) så ser ut som det stemmer godt med få Plus-modeller tilgjengelig. 

Hva er du mest interesset i? 32GB eller 128GB? Skal se hva jeg kan ordne.

Begge er like aktuelle for min del, tar gjerne i mot link til det får tak i først :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://nettbutikk.djuice.no/reservasjon?product=17479.DJUICE&guid=cfadd9c2-daf7-4c6c-ac27-5269ee87ea86 

Har ikke fått sort plus 32gb eller 128gb enda de ble bestilt før denne, (09:00 på begge reserveringsmail) så ser ut som det stemmer godt med få Plus-modeller tilgjengelig. 

Begge er like aktuelle for min del, tar gjerne i mot link til det får tak i først :)

Tror jeg kan få tak i både 32GB og 128GB, men kun én. Hva frister mest?

Skrevet

Tror jeg kan få tak i både 32GB og 128GB, men kun én. Hva frister mest?

128 Gb :) 

Skrevet (endret)

Fikk nettopp bestilingslink fra Telenor om at min Iphone 7 128 GB silver er på lager! Men jeg sitter på gjerdet og venter på levering på apple.no som skal levere i morgen! Men står forsatt som "klargjører til sending"

Skal gi apple noen timer til før jeg evt benytter meg av bestillingslinken til Telenor :D

Endret av thoomaas
Skrevet (endret)

Hva slags sortmagi er det du bedriver, deleder? :tease:

Oppdaterte nettopp hos Apple, står sendt hos meg nå! ?

Edit: skjedde en feil her gitt, skulle ikke quote deg.. men ja, sendt fra apple!

Endret av tommmy
Skrevet

Ei heller hørt noe fra Djuice (regner med det er samme system). Har bestillingsbekfreftelse fra 0900 fredag.

Du går fra dette til å skulle dele ut bestillings lenker i øst og vest på 3 timer det er jaggu meg godt gjort :thumbup:

Skrevet (endret)

Ei heller hørt noe fra Djuice (regner med det er samme system). Har bestillingsbekfreftelse fra 0900 fredag.

Du går fra dette til å skulle dele ut bestillings lenker i øst og vest på 3 timer det er jaggu meg godt gjort :thumbup:

Ingen som hadde fått noen bestillingslinker kl 12:06. Nå har de sendt ut. Uansett, takk for rosen :)

carzas: sendte deg en PM. Håper du blir fornøyd og at du får den fort.

Endret av deleder
  • Liker 1
Skrevet

Hva slags sortmagi er det du bedriver, deleder?  :tease:

Har noen kontakter. Handler om å tenke positivt! ;)

Kan vel ikke blir stort mer positivt enn sortmagi og litt tryllestøv?  :w00t:

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Noen med 128 gb "jet black" som har fått noe tidligere enn 26-3 okt fra Apple ?

Skrevet

Noen med 128 gb "jet black" som har fått noe tidligere enn 26-3 okt fra Apple ?

Bestilte seriøst 10 sekunder etter den var tilgjengelig på Apple Store. Har 26-3... I USA var det delivers 16/9 med engang Apple Store-butikken åpnet, men selvfølgelig ikke i Norge.

Skrevet (endret)

Avbestilte fra Apple tidligere i dag... Angrer litt på det nå. Samtidig er den på vei fra Expert, men skal holde hardt at den er her i morgen :)

Endret av torbjornhb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...