RamGuy Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Bestilte iPhone 7 Plus 128 GB Jet Black fredag forrige uke. Fikk sporingsnummer fra Telenor nå Når på fredag bestillte du? Her lukter det trolling lang vei. Det var ikke mulig å bestille via Telenor forrige fredag. Det var kun mulig å reservere. Slik Telenor sitt system fungerer så reserverer du, også sender de deg en unik link per epost hvor du utfører bestillingen. I og med at ingen andre ser ut til å ha mottatt bestillingslink per epost så er det høyst tvilsomt Ryoki ikke bare har fått linken, men at telefonen hans attpåtil er sendt og han allerede har mottatt sporing. Blir jo enda mer tvilsomt når han påstår at han bestilte forrige fredag, for det har ikke vært mulig direkte via Telenor. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Jeg har ikke fått noen lenke fra Telenor enda på min iPhone 7 128GB Svart som jeg fikk reservasjonsbekreftelse kl 09:00 forrige fredag (9.9) Endret 15. september 2016 av Mortis360 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Ei heller hørt noe fra Djuice (regner med det er samme system). Har bestillingsbekfreftelse fra 0900 fredag. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Bestilte iPhone 7 Plus 128 GB Jet Black fredag forrige uke. Fikk sporingsnummer fra Telenor nå Når på fredag bestillte du? Her lukter det trolling lang vei. Det var ikke mulig å bestille via Telenor forrige fredag. Det var kun mulig å reservere. Slik Telenor sitt system fungerer så reserverer du, også sender de deg en unik link per epost hvor du utfører bestillingen. I og med at ingen andre ser ut til å ha mottatt bestillingslink per epost så er det høyst tvilsomt Ryoki ikke bare har fått linken, men at telefonen hans attpåtil er sendt og han allerede har mottatt sporing. Blir jo enda mer tvilsomt når han påstår at han bestilte forrige fredag, for det har ikke vært mulig direkte via Telenor. Snakket med Telenor kl 10.00 idag og de hadde ikke fått inn en eneste tlf trolig får de inn i morgen hvar beskjeden da blir det som skrevet sendt ut bestillings linker til de første i køen. Fra bestilling til forsendelse/sporingsnummer brukes det vel også noe tid samt pakker går ikke videre med posten som jeg har tidligere skrevet i helgen så forvent tidligst levering Tirs/Ons. Ryoki er et troll der er det liten tvil. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 På Facebooksidene til Telenor så påstår de at de skal sende ut linker i løpet av dagen, det betyr vel forhåpentligvis at de får inn telefonene også i løpet av dagen. Noe annet ville vært utrolig slapt av Apple. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Ser jo forøvrig at Telia står oppført med et par iPhone 7 256GB Sølv på lager nå, og Expert fikk tilsynelatende på lager i går og har begynt å sende ut. Virker merkelig om Telenor da ikke skal få inn før i morgen. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Her gikk det fort i svingende. Jeg bestilte 2 telefoner den dagen. Ene fra Telenor og den andre hos Telia. Den hos Telia fikk jeg tilsendt nå. Beklager folkens! 1 Lenke til kommentar
RiDe Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Her gikk det fort i svingende. Jeg bestilte 2 telefoner den dagen. Ene fra Telenor og den andre hos Telia. Den hos Telia fikk jeg tilsendt nå. Beklager folkens! 7 plus 128? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 På Facebooksidene til Telenor så påstår de at de skal sende ut linker i løpet av dagen, det betyr vel forhåpentligvis at de får inn telefonene også i løpet av dagen. Noe annet ville vært utrolig slapt av Apple. Hvor ser du det? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Ops, dobbelpost Endret 15. september 2016 av David_1214 Lenke til kommentar
Doge Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Her gikk det fort i svingende. Jeg bestilte 2 telefoner den dagen. Ene fra Telenor og den andre hos Telia. Den hos Telia fikk jeg tilsendt nå. Beklager folkens! 7 plus 128? Det stemmer. iPhone 7 Plus 128 GB Jet Black. Har alltid kjøpt 64 GB, men nå begynner det bli for lite plass. Synes 256 GB var litt for mye for min del akkurat nå. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Da var telefon bestilt fra djuice Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 (endret) har 2 stk telenor swap , iPhone 128GB gull og 1 stk 128GB sølv med DJUICE noen som ønsker? Endret 15. september 2016 av kewell79 Lenke til kommentar
E Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Noen som har hørt noe fra apple.no? skjønner ikke hvordan de skal klare å levere til i morgen ? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Hvilken fra Djuice David? Vet at Iphone + er i manko, så fint om folk legger til hva de har fått link på Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Jeg FORVENTER å ha min telefon å hånden i løpet av morgendagen. Hvor tidlig, vet jeg ikke. Gagatsvart ser sabla fin ut på unboxinger, men jeg har likevel valgt vanlig svart iPhone 7 128GB. Håper jeg ikke angrer på det! Endret 15. september 2016 av johanf Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Om noen mot formodning skulle sitte på en Djuice link på iPhone 7 128GB/256GB Rose Gold så tar jeg den gjerne. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Jeg FORVENTER å ha min telefon å hånden i løpet av morgendagen. Hvor tidlig, vet jeg ikke. Gagatsvart ser sabla fin ut på unboxinger, men jeg har likevel valgt vanlig svart iPhone 7 128GB. Håper jeg ikke angrer på det! Hvorfor i allverden forventer du det? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Hvilken fra Djuice David? Vet at Iphone + er i manko, så fint om folk legger til hva de har fått link på Vanlig svart 32 GB la inn bestilling 9:01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå