Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Semesteravgift Uio


Anbefalte innlegg

Hei! Har vært student på universitetet i oslo nå i 2 år, og alltid betalt semesteravgiften. I år derimot var det visse faktorer, som gjorde at jeg ikke fikk mulighet til å logge inn og prøve å betale før ca en time etter at fristen hadde gått ut. Logget da inn på studentweb, men fikk ikke lov til å se noen faktura. Sendte en mail til studieadministrasjonen på det matematiske fakultet, og fikk et kort og presist svar tilbake i dag tidlig som sa at den ikke kunne etterbetales, og at dette burde jeg vite siden jeg har gått her i 2 år... Spurt litt rundt på de forskjellige kontaktpunktene på blindern, men blir bare sendt videre, eller får beskjed om at det kan ikke de hjelpe med :/ Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har ikke så veldig lyst til å måtte utsette studie mitt ett hallvt år bare på grunn av en flause... Finner heller ikke noe info om at fristen er så hard som den viser seg å være

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er selvfølgelig jeg som har vært treg, og tar på meg full skyld for at betalingen ikke ble gjort i tide. Har gått rundt til de forskjellig administrasjonene rundt omkring på Blindern, men alle sier enten det må du ta med denne administrasjonen, eller så sier de at jeg ikke får noen mulighet til å betale etter fristen. Men det kan jo ikke være så A4....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...