Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United - Southampton


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ekstremt spennende å se Pogba og Zlatan på Old Trafford. Heldigvis har vi kjøpt tre stjernespillere i år, som alle er med på å lette presset noe fra hverandres skuldre. Tror Pogba trenger litt tid på seg før han blir helt komfortabel 

 

Vil gjerne se;

Ibra

Martial - Rooney - Miki

Pogba - Schneiderlin

Shaw - Blind - Bailly - Valencia

De Gea

 

Tror Fellaini starter i stedet for Schneiderlin, og Mata i stedet for Miki. Begge to spilte bra i ligaåpningen, så ser ingen grunn til hvorfor de skulle bli benket. 

Lenke til kommentar

Tror ikke Miki eller Mata starter, men at Lingard er tilbake på høyre.

 

Pogba tror jeg starter, tross for at midtbanen klarte seg meget bra i sist kamp. Tror ikke begge de sentrale som startet sist kamp vrakes til denne, men at kanskje Herrera må gi plass for Pogba.

 

Håper at både Miki og Rashford får seg minst 20 minutter i denne kampen.

 

2-0 er mitt tips til denne :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det blir samme lag som sist, bare med Lingard inn for Mata og Pogba inn for Herrera. Eventuelt Fellaini. Spent på hva Mourinho gjør på midten nå.

 

Misliker også fredagskamp. Denne gangen får jeg ikke med starten av kampen på grunn av jobb, men generelt synes jeg faktisk synd på samboeren min som må lide seg gjennom enda en kveld i uka med fotball...

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg tror det blir samme lag som sist, bare med Lingard inn for Mata og Pogba inn for Herrera. Eventuelt Fellaini. Spent på hva Mourinho gjør på midten nå.

 

Misliker også fredagskamp. Denne gangen får jeg ikke med starten av kampen på grunn av jobb, men generelt synes jeg faktisk synd på samboeren min som må lide seg gjennom enda en kveld i uka med fotball...

 

Få et tv til i hus. Måtte gjøres her for lenge siden for å bevare freden :D

 

 

Misser nok denne kampen jeg også. Nesten så jeg vurderer å droppe å gå ut på byen, for å se Pogba sin første kamp i United trøye...

 

Nå er det strengt tatt ikke Pogba sin første kamp i United.

Misser nok denne kampen jeg også. Nesten så jeg vurderer å droppe å gå ut på byen, for å se Pogba sin første kamp i United trøye...

 

Nå er det strengt tatt ikke Pogba sin første kamp i United.

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...