Gå til innhold

Klassikeren GoldenEye 007 har gjenoppstått på PC med kraftig oppdatert grafikk


Anbefalte innlegg

Digital Foundry har sluppet en interessant videoanalyse av GoldenEye og Perfect Dark. Overraskende å se hvor lite fps det var på den tiden. 7-8 fps i multiplayer 

 

Jeg er ikke så overrasket, Goldeneye er litt som Halo i mine øyne, det har fått mye gratis fordi det var på konsoll, der man ikke var vant til slike spill. Ytelsen har alltid vært strekt veldig langt mtp på hva maskinen kunne levere.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har fått spillet å virke i nyeste windows 10 med SLI?

Får ikke startet spillet en gang.

 

Har samme problem med SLi.

 

En midlertidig fiks er og reinstallere spillet først, hver gang du skal spille.

Da starter det opp for meg som normalt (men bare en gang, og så må det reinstalleres igjen).

 

Irriterende bug, men man får ivertfall spilt på denne måten.

Lenke til kommentar

Goldeneye og Perfect Dark var episk.

Barnerommet mitt var fylt med opp til 8 gutter. Rene arkadene. To beste i matchen beholdt kontrollene og de to dårligste måtte gi kontrollene videre.

Men var jo vanligvis bare 4 av oss om gangen. Da ble det mange timer i strekk. Og perfect Dark hadde jo coop også.

 

Perfect Dark hadde ikke bare COOP men 1v1 PVP i Campaign gjennom alle missions :D Hvilke nyere spill har det? :) I tillegg hadde du utallige minigames i basen du kunne gjøre mellom missions, utallige challenges og multiplayer modes (favoritten min var hold the briefcase), mulighet til å spille på slow motion og double speed + arkiv funskjon med detail fluff lore lenge før mass effect. Perfect Dark var langt forut sin tid og jeg tror ikke noen fps spill etter eller før perfect dark har like mye features.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984

Genialt spill. Hvis vi bare skal få flerspillervarianten, så ville jeg kanskje brukt tid på Perfect Dark. Fortsatt et av tidenes beste spill.. Egentlig bare Goldeneye på steroider.

Lenke til kommentar

Hah, nå føler jeg meg snytt, har aldri prøvd Perfect Dark (tror jeg, men er det så bra som dere sier så hadde jeg vel husket det..) Hadde aldri N64 selv så var litt avhengig av hva kompisene hadde da.

Fins det noe emulator av PD?

 

Finnes i HD utgave å xbox 360 og xbox one :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...