Gå til innhold

No Man's Sky: Inntrykk og generell prat


Anbefalte innlegg

Sett litt på No Man's Sky stream nå. Og dam FOV er lav altså. Kjente jeg ble små kvalm av å se på og det skjer så si aldri med meg...

Edit: Ser det er flere i chat som blir kvalme.

 

 

Mod-Edit:

 

Innleggene på de to første sidene er opprinnelig splittet ut fra tråden "PS4 - Generell diskusjon".

 

Bruk denne tråden til å dele inntrykk og prate rundt No Man's Sky

 

Launch Trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=aozqa_7PLhE

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

 

Gha, enda 12 timer til jeg kan nyte NMS... Er vel det man får for å være lat og ha ting digitalt fremfor på plate :(

Har du spillet du oxo, :) hva er grunnen til du venter da, er det oppdateringen som kommer som er grunnen til du venter.

 

Har kjøpt og lastet det ned digitalt, så er timer på når jeg kan starte spillet, dvs. klokka 2400 i kveld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

NMS er ett kosespill, man må bare se hva som er der borte.

man blir ikke fotalt så mye så man må finne ut ting selv, noen ganger kan det være litt frustrerende fordi man ikke helt vet hva.

 

virker som man kan bruke utallige timer pr. plantet hvis man ønsker.

det tar også litt tid for å få nok matrialer til å fylle på hyper driver, slik at man kan dra videre.

 

hvor lenge dette er interessant er uvist, mulig man går fort lei hvis det er samme opplegget hele veien.

 

ser dere noen planeter som er oppkalt etter steder i Oslo er det meg :p

Lenke til kommentar

Dette blir sånn tidtrøyte spill hvor veien mot målet er viktigere enn målet i seg selv. Visste ikke at man kunne runde spillet en gang og de ter ike relevant for meg: finne en planet, vimse rundt, farme mats, oppgradere skip, finne neste planet.

 

Noen som er klare for Zombiefest på PS4, da? Jeg liker ikke tidspresset i dead Rising, men stemningen er jo ganske bra, da.

 

*edit. Multiplayer er instanced i NMS: http://kotaku.com/two-no-mans-sky-players-wound-up-on-the-same-planet-bu-1785051898

 

Det betyr at du ikke har annen interaksjon med andre spillere enn at navn på planeter etc er offentlig delt. Gjør ingenting for min del.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja NMS er til hvis du absolutt ikke har noe annet å gjøre.

bare sose rundt se på ting og høre på musikken (som er ganske kul)

det meste er kult første gangen du ser det, men etter andre gangen så bryr du deg ikke.

 

så hvis etter f.eks 10 solsytemer så er det det samme igjen for 50, så blir nok det utrolig kjedelig.

men jeg tror du har en god del timer med spille uansett før det blir helt på trynet kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Prøver å ikke lese så mye om NMS for å ikke spoile opplevelsen, men en ting jeg lurer på etter å ha prøvd et av månedens pspluss-spill til PS4: Kan man styre romskipet langs alle tre akser og rotere, slik man kan på de fleste romskip og flyspill? 

 

 

ja

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

begynner å bli litt smålei nå, eneste jeg gjør er å dra til ett nytt sted, fylle opp hyperdrive, så dra vidre mot sentrum.

dette spillet passer seg nok mest i små doser og av og til.

 

og det er sabla mye error i spillet som gjør at man blir kastet ut, bare 3 stk idag

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...