Gå til innhold

IKEA har forstått det

EskimoBob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
CPU-enheten er jo selføvlelig litt feil, men ikke så veldig misvisende at det gjør noe ;)

Hvis jeg sier "motorenheten min står i garasjen", synes du det ikke er en ganske så misvisende måte å omtale bilen min på? :)

Skrevet

CPU - central processing unit.. Å si "kabinettet" ville bli det samme som å si "jeg har karosseriet i garasjen" da? Med tanke på at hvis man sa "datamaskinholder" så ville det i teorien innebære ting som skjerm o.l også? ;)

Skrevet
IKEA bruker selvfølgelig trådløse CPU-er som ikke er avhengige av å sitte inni maskina - er bare ikke så stort marked for de benkene ennå.

Vet du om disse CPU´ene leveres montert eller umontert med medfølgende umbraco nøkkel?

Skrevet
Vet du om disse CPU´ene leveres montert eller umontert med medfølgende umbraco nøkkel?

Hadde jo vært jævlig praktisk, da. Men for øyeblikket gjør de nok ikke det. IKEA jobber riktignok på saken, har også hørt rykter om at de prøver å få startet produksjon av egne CPU'er, slik at de kan selge de billigere, og samtidig nå et større publikum for disse benkene.

Skrevet

Hehe, ser for meg demonstrasjonen på varehusene. Nå har de jo de mekaniske "tingene" som mishandler produktene. Lurer på om det kommer slike plexiglass-bur der cpu´ene står og blir overklokket.. hmmm.... IKEA turer kan bli kjekke i fremmtiden.

Skrevet

Skal virke som no bra vetttu. La oss bruke fine navn på ting. Litt ille at ingen oppdaget det før de laget produktet da. Ganske mange folk som ikke har peil på data som har godkjent det.....

Skrevet

Kabinettet er den gutten som sitter oppe manneni rød skjorte (kabinettholderen). En sånn vil jeg også ha, også så billig da :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...