Gå til innhold

Hvorfor er islam så strengt?


Anbefalte innlegg

kristendommen dør aldri fordi Jehovas vitner bare øker antallet hvert år

 

kristenheten kirke forfaller

Det går vel litt opp og ned med medlemstallet til jehovas vitner? En dag kommer det noen nye medlemmer og medlemstallet øker, neste dag blir noen hundre familiemedlemmer utstøtt av sin egen familie og medlemstallet falt litt igjen. Sånn går nå dagene. Endret av empty_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at i enkelte land hvis du er muslim og er homo, så blir du drept.. Hva faen!???

 

Det er fordi at man i disse primitive erligionene blir opplært til å tro at det finnes lettvinte sort/hvit løsninger på alt og i tilfelle med homofili er de opplært til å se kjønns organer, ikke mennesket bak... 

 

Snakket om akkurat dette en ganske homofob tenårings jente i går, hun var veldig mot homofile fordi....(tillærte fordommer).... og når jeg kjørte fordommene hennes til veggs og viste henne at det ikke er annet enn fordommer bygget på den "gode" kristne arven og fikk henne til å innse at homofile ikke skader hverken henne eller andre og andre gode argumenter falt fordommene hennes ned som et korthus. En homofil legning ENDRER ikke mennesket det gjelder, selv om mange dessverre tror det. Hvis du likte et menneske rfør du fikk vite at mennesket var homofilt så vil dessverre mange mislike det mennesket etterpå ene og alene på grunn av fordommene og, tror jeg, frykt.

 

Primitive ørken religioner forsterker den frykten, samtidig som de faktisk tror at guden de tilber er så ufattelig dum og dårlig til å planlegge at han skaper noen med en legning det er opp til mennesker å fordømme og drepe... Sier litt om hvor primitiv og brutal disse religionene er når de ikke engang klarer å fremstille en smart gud som er flink til å planlegge... Tror ikke de religiøse ser dette selv da, det er jo som kjent forbudt å tenke en eneste kritisk tanke om disse gudene for de som tror på dem, de vet liksom hvor de havner om de gjør det... Er ikke for ingenting jeg kaller religion for tankefengsel, der ikke engang tankene dine får være i fred... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste et interessant perspektiv på legning og gamle religioner for en stund siden. Husker ikke hvem som skrev det, men han sa i hvert fall at vi ikke må glemme at det stort sett var snakk om mye mindre grupper på den tiden. Hvis det er f.eks. 7 forplantningsdyktige menn i en gruppe, kan det at en av dem er homofil bety en del. Og den gang som nå var nok mange redde for at det smittet. Derfor hadde gruppen noe å tjene på å skremme vedkommende til å undertrykke seksualiteten sin, og heller late som han var streit i hvert fall til han fikk videreført genene sine.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Leste et interessant perspektiv på legning og gamle religioner for en stund siden. Husker ikke hvem som skrev det, men han sa i hvert fall at vi ikke må glemme at det stort sett var snakk om mye mindre grupper på den tiden. Hvis det er f.eks. 7 forplantningsdyktige menn i en gruppe, kan det at en av dem er homofil bety en del. Og den gang som nå var nok mange redde for at det smittet. Derfor hadde gruppen noe å tjene på å skremme vedkommende til å undertrykke seksualiteten sin, og heller late som han var streit i hvert fall til han fikk videreført genene sine.

Dette har jo fortsatt helt opp til våre dager, og til og med enkelte mørkemenn som hevder det samme og som er livredde for at de skal få lyst på menn om de kjørt på samme buss som en de tror er homo... 

 

Homo seksuelle var nok ikke så uglesett i stamme samfunn som man ofte innbiller seg har forskning vist...

 

Og hvor dumme er folk som tror at hvis de dreper en som er homofil så har de fikset "problemet" når homofile IKKE får etterkommere og derfor ikke forplanter seg? 

 

Hørte om en trist sak i går fra noen jeg kjenner som kommer fra ei lita bygd oppe i nordnorge, der bestemoran var så kristen og homofob at hun hadde brekt seg i telefonen da datteren ringte og i samtalen fortalte at eldstesønnen var homofil... Det ble den siste telefonen hun fikk fra den datteren ihvertfall... Man lærer ikke gamle onde kristne mennesker som er fulle av fordommer og tror mer på gamle påstander å lære seg medmenneskelighet... Så det er nok det siste den gamle homofobe dama hører fra sin eneste datter før hunfør hun forsvinner herfra... Herlig god kristen nestekjærlighet kan bli for mye selv for de som har vokst opp med dritten.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ingen ytterligere spørsmål vedrørende innlegg nr 21, 23 og 23 blir besvart fra min side før de alle spørsmål jeg har stilt RWS er besvart (ikke snakket rundt, men besvart) - av RWS!

 

For en ekkel måte å si at hvis svarene ikke tilfredstiller deg så har han ''ikke svart''. Håper han ikke svarte ''godt nok'' for deg, du vil ikke bli savnet i diskusjonen for å si det sånn.

 

 

Kan du så påvise - gjennom SITAT - svaret gitt på disse spørsmålene?

 

Har du sluttet å slå kona di? Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

 

for hvem skader det om et menneske gifter seg med to eller flere? Nei, nettopp, ingen...

Jeg vet nå ikke helt det da... To svigermødre?

 

Du sier noe... :)

 

Ideal vekten på en svigermor er som kjent 250 gram pluss urna... He he. Svigermødre kan være greie de, har ikke hatt noen problemer med noen i de to ekteskapene jeg har vært igjennom...   :)

 

Jeg er med andre ord serie monogam...  :)

Endret av RWS
Lenke til kommentar

 

 

for hvem skader det om et menneske gifter seg med to eller flere? Nei, nettopp, ingen...

Jeg vet nå ikke helt det da... To svigermødre?

 

Du sier noe... :)

 

Ideal vekten på en svigermor er som kjent 250 gram pluss urna... He he. Svigermødre kan være greie de, har ikke hatt noen problemer med noen i de to ekteskapene jeg har vært igjennom...   :)

 

Jeg er med andre ord serie monogam...   :)

 

Godt å høre. Jeg begynte å tro jeg var alene i klubben :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Grunnen til at Muslimer virker strengere er at de tar boken sin alvorlig. Den samme dritten er i bibelen, men kristene blir fortalt at "dette kapittlelet kan du hoppe over. Det gjelder ikke lengre."

Det er den samme guden. samme jævelskapen. De tilber det samme monsteret.

 

 

Merkelig det der... For til mer man tar disse bøkene alvorlig til mer avstumpet og jævelig blir man mot andre mennesker.... Og disse religionene skal liksom være godt for oss? Ja jøss....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...