Gå til innhold

KickassTorrents er nede for telling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Håper ikke folk blir motløse nå. Ser vi mot slutten av piratkopiering?

 

Finnes jo andre alternativer, men av de torrentsidene jeg vet om, så var Kickasstorrents den beste og hadde best layout på siden. Enkel å bruke.

 

 

Ja, flest seeds og mest innhold. Blir nok pirat havnen med VPN videre :-)

Lenke til kommentar

Synd at KAT er nede. Beste piratsiden IMO.

 

Synes det er greit at de tar bakmennene av og til da, så lenge sidene holder seg oppe.

 

At noen skal tjene masse millioner på å levere piratkopiert materiale er feil. Hadde de bare latt annonseinntektene dekke serverkostnader osv så hadde saken vært noe annet.

 

Piratkopierer egentlig bare det som er vanskelig å få tak i via lovlige medier. Skal samboeren se frustrerte fruer? Ingen plass å streame det (Verken Viaplay, Sumo eller Netflix) og da må jeg laste ned.

 

Piratkopierer bare fra de som ikke har materialet like bra tilgjengelig som det burde være (streaming-tilbud).

Lenke til kommentar
USA vil ha ham utlevert

Hvorfor USA? World wide web er world wide, ikke american wide. Dessuten, hvis han er mistenkt for å bryte lover i Costa Rica (.cr) så er det vel Costa Rica som bør kreve han utlevert?

 

Ellers er det noen her som fortsatt ikke tror at amerikanske rettighetsorganisasjoner ikke er mektige nok til å styre amerikanske myndigheters spionorganisasjoner og at disse igjen brukes for å presse ut informasjon fra IT-leverandører?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hvor mye penger bruker de i kampen mot slike sider. Bruk dem heller slik vi vil ha det. Å betale for å se filmer/serier uten begrensinger.

 

Hollywood sier de taper penger på piratkopiering. Hvis alt slikt forsvinner fra nettet, så kommer ikke jeg til å kjøpe alt av serier fordet. Da får jeg heller kaste bort tiden min på noe annet :p

 

Når det gjelder filmer og TV serier som man liker så godt at man kan se dem flere ganger, ja da kan det vurderes å kjøpes på Bluray. Noe jeg også har gjort.

Lenke til kommentar

Ellers er det noen her som fortsatt ikke tror at amerikanske rettighetsorganisasjoner ikke er mektige nok til å styre amerikanske myndigheters spionorganisasjoner og at disse igjen brukes for å presse ut informasjon fra IT-leverandører?

 

Jo gutteklubben ugrei tjener sine interesser og har sterk lobbyvirksomhet. Handler ikke om å straffe kriminelle som laster ned ulovlig av noen moralsk grunn. Dette handler kun om penger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Hvor mye penger bruker de i kampen mot slike sider. Bruk dem heller slik vi vil ha det. Å betale for å se filmer/serier uten begrensinger.

 

Hollywood sier de taper penger på piratkopiering. Hvis alt slikt forsvinner fra nettet, så kommer ikke jeg til å kjøpe alt av serier fordet. Da får jeg heller kaste bort tiden min på noe annet :p

 

Når det gjelder filmer og TV serier som man liker så godt at man kan se dem flere ganger, ja da kan det vurderes å kjøpes på Bluray. Noe jeg også har gjort.

 

Hollywood? Jaha? har ikke kjøpt filmer/ cd siden spotify og netflix kom ut. Kommer heller ikke til å gjøre det. Vi er i 2016 ikke 1985?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvor mye penger bruker de i kampen mot slike sider. Bruk dem heller slik vi vil ha det. Å betale for å se filmer/serier uten begrensinger.

 

Hollywood sier de taper penger på piratkopiering. Hvis alt slikt forsvinner fra nettet, så kommer ikke jeg til å kjøpe alt av serier fordet. Da får jeg heller kaste bort tiden min på noe annet :p

 

Når det gjelder filmer og TV serier som man liker så godt at man kan se dem flere ganger, ja da kan det vurderes å kjøpes på Bluray. Noe jeg også har gjort.

 

Hollywood? Jaha? har ikke kjøpt filmer/ cd siden spotify og netflix kom ut. Kommer heller ikke til å gjøre det. Vi er i 2016 ikke 1985?

Hollywood har et ganske enkel regnestykke på hvor mye de "taper" på piratkopiering

Antall folk som laster ned * prisen på produktet = tap

 

Det faktum at mange av de folkene kanskje aldri ville ha kjøpt det uansett, og at andre av dem kjøper det likevel, eller ikke har muligheten til å kjøpe, og at dem som laster ned fungerer som gratis reklame, glemmer de å regne med

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hollywood? Jaha? har ikke kjøpt filmer/ cd siden spotify og netflix kom ut. Kommer heller ikke til å gjøre det. Vi er i 2016 ikke 1985?

 

Noen av oss liker bedre bildekvalitet enn den man får der ;)

 

En 720p bluray ripp som blir oppskalert av MadVr blir faktisk veldig bra. Man kan også bruke MadVr til å oppskalere til 4K også, eller forbedre bildet på 1080p til bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvor mye penger bruker de i kampen mot slike sider. Bruk dem heller slik vi vil ha det. Å betale for å se filmer/serier uten begrensinger.

 

Hollywood sier de taper penger på piratkopiering. Hvis alt slikt forsvinner fra nettet, så kommer ikke jeg til å kjøpe alt av serier fordet. Da får jeg heller kaste bort tiden min på noe annet :p

 

Når det gjelder filmer og TV serier som man liker så godt at man kan se dem flere ganger, ja da kan det vurderes å kjøpes på Bluray. Noe jeg også har gjort.

 

Hollywood? Jaha? har ikke kjøpt filmer/ cd siden spotify og netflix kom ut. Kommer heller ikke til å gjøre det. Vi er i 2016 ikke 1985?

Hollywood har et ganske enkel regnestykke på hvor mye de "taper" på piratkopiering

Antall folk som laster ned * prisen på produktet = tap

 

Det faktum at mange av de folkene kanskje aldri ville ha kjøpt det uansett, og at andre av dem kjøper det likevel, eller ikke har muligheten til å kjøpe, og at dem som laster ned fungerer som gratis reklame, glemmer de å regne med

 

 

Jeg er vel et godt bevis på at det du skriver over her funker bra. Har i skrivende stund 5517 originale dvd-bd plater og har brukt anslagsvis 1.000.000,- på denne hobbyen, penger som har havnet i kassa til Hollywood samt mange underleverandører.. Har nå på bestilling rundt 25 titler som 'kommer'.

Og jeg HÅPER at tilbudet ikke forsvinner, selv om det har blitt stadig vanskeligere å få kjøpt plater.. Jeg laster (alltid) ned filmene først for å kunne se de før de er helt ut-daterte og kjøper så plata når den kommer i butikken 6 mnd senere..

Eneste ulempen (i tillegg til en alt for høy pris) med 'butikkversjonen' er all søpla du MÅ se! (Reklame og advarsler til pirater..) 

Vil tro at de som er lettere bitt av basillen fortsatt vil kjøpe plater selv om en HD plate nå koster kr 300,-!  

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjipe greier, mest fordi Kat var suverene på både innhold, layout og brukervennlighet.  Forøvrig betyr det absolutt ingenting annet enn at ting (trolig rent midlertidig) blir bittelitt mer krøkkete å finne i den kvaliteten man vil ha og at en annen side etterhvert vil seile opp som nummer en og få sin tid i solen - inntil også den blir tatt av dage av underholdningsindustrien.  Og sånn går no dagan.

Lenke til kommentar

 

Hollywood? Jaha? har ikke kjøpt filmer/ cd siden spotify og netflix kom ut. Kommer heller ikke til å gjøre det. Vi er i 2016 ikke 1985?

 

Noen av oss liker bedre bildekvalitet enn den man får der ;)

 

En 720p bluray ripp som blir oppskalert av MadVr blir faktisk veldig bra. Man kan også bruke MadVr til å oppskalere til 4K også, eller forbedre bildet på 1080p til bedre.

 

Det betyr ikke noen lenger. Men ble lei av å lagre ørten dvd og cd. Vil heller at de er lagret online, så du og jeg kan se dem uten å dra fram 1985 teknologien.

Lenke til kommentar

Det betyr ikke noen lenger. Men ble lei av å lagre ørten dvd og cd. Vil heller at de er lagret online, så du og jeg kan se dem uten å dra fram 1985 teknologien.

 

Finnes noe som heter harddisker man kan lagre mkv filene på da... Dessuten er det dårlig utvalg på Netflix og det surret der, men mulig de forbedrer seg i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...