Gå til innhold

Omfattende valgfusk i USA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun og samtlige 20 nominasjonskandidater hadde vel gjort det hvis muligheten åpnet seg men det er så klart like gode motiver for å lage en svertekampanje så vanskelig å si.

 

I statsavstemninger med kun politikkere involvert har de knapper på pultene som de trykker på for å stemme og det er så standard prosedyre å stemme for andre politikkere som er borte at mange (dette er ikke kødd) har fått seg stekkestokker som de kan bruke til å stemmer falsk uten å måtte reise seg.

 

Bush tapte valget i Florida og også i USA og uten å kontrolltelle stemmene(som republikanerne i domstolen sto for) jukset han seg til president.,

 

Det landet der ga jeg opp når Pahlin ble aktuell som 1. innbytter.

Endret av Clarus
Lenke til kommentar

Vi har ettertrykkelig lært at Norge har sponset den kriminelle Hillary med 400 millioner kroner (0,4 milliarder). Altså ønsker noen sterkt fra Norge at hun skal vinne.

Det kan fint være noen her på forumet som vil hevde at valget ikke kan rigges.

Stol ikke på noen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hillary er patetisk. Ser på twitterkontoen hennes så er det ikke annet enn svartmaling av Trump. Hva med å fokusere på egen kampanje?

 

Si det du til Trump...

 

Samtlige kandidater i USA er patetiske er nå min mening og det er jo klart hvem som står bak... 

Store selskaper og rike som finansierer gildet sitt fremover i et stadig mer fattig og krigsstyrt stormakt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet+921324

Interesserer meg for valget i USA. Har lest en del spekulasjoner om valgfusk. Blant annet at illegale innvandrere (uten statsborgerskap) stemmer i hopetall, at navnene til døde personer blir brukt for å registrere stemmer. Nå ser det endelig ut til at også politikere på begge sider begynner å innse det. Skjønt, mange har aktivt fremhevet nødvendigheten av en god Voter ID. 

Her er et skjult opptak av en "Democratic Commissioner of the Board of Elections", Alan Schulkin. Usikker på hvordan en skal oversette yrkestittelen hans, så ble copy paste. Verdt å lytte, lydkvaliteten er faktisk helt ok med dugelige høytalere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Interesserer meg for valget i USA. Har lest en del spekulasjoner om valgfusk. Blant annet at illegale innvandrere (uten statsborgerskap) stemmer i hopetall, at navnene til døde personer blir brukt for å registrere stemmer. Nå ser det endelig ut til at også politikere på begge sider begynner å innse det. Skjønt, mange har aktivt fremhevet nødvendigheten av en god Voter ID. 

 

Her er et skjult opptak av en "Democratic Commissioner of the Board of Elections", Alan Schulkin. Usikker på hvordan en skal oversette yrkestittelen hans, så ble copy paste. Verdt å lytte, lydkvaliteten er faktisk helt ok med dugelige høytalere.

 

 

Trump har jo helt rett når han rett ut sier at Clintons er kjeltringer og kriminelle. Dessuten sier han det er veldokumentert.

Det virker ikke som han bløffer i det hele tatt.

(nå tror jeg ikke Trumpern er mors beste barn, men alternativet er nok så mye verre).

 

Clintons sørger for å donere penger, for å være snill - tror du ikke?

Nei, de "donerer" penger til noe de selv kontrollerer, for å så donere tilbake eller til andre kjente kjeltringer.

Og like viktig - de slipper da å betale skatt av pengene.

 

Og disse har norske skattebetalere sendt nær en halv milliard kroner til.

Fantastisk svindelopplegg.

 

 

How 100% of Clintons' 2015 charity went to themselves

Endret av clink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...