Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 år, sammen med en på 58 år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste som er sant: Damer over 25 sine værste fiender => damer under 25.

 

Uansett alder så gjelder denne regelen. Damer over 25 HATER yngre jenter

Uansett alder..? Altså ikke kun damer over 25? neida.. :) 

Kan jeg spørre om dette er noe du erfarer selv? Er du kvinne?

Lenke til kommentar

haha! Det hadde virkelig vært greit for deg, hvis hun var enig? Er du så mettet av henne^^?

Har vel ingenting med mettet å gjøre.

 

Men for å kommentere emnet i tråd: Jeg har lurt på hva som er grunnen til det. Mangler hun en farsfigur, er det at hun er betatt, er hun ute etter penger, eier hun ikke moral. (iom i spørsmålet så 'kjenner' man henne, ikke han)

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

haha! Det hadde virkelig vært greit for deg, hvis hun var enig? Er du så mettet av henne^^?

 

 

Jeg er mett av dage, men ikke av henne. Men det kunne jo tenkes at hun var mett av meg. :)

 

Nå tror jeg fast og bestemt på en hver er herre over sin egen kropp og sitt eget liv og må få gjøre sine valg. Man eier ikke en annen person. Og jeg har aldri vært eiesyk eller sjalu. (Siden jeg var tenåring...)

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hadde det vært min datter så hadde han fyren her risikert å snuble litt en dag han var ute og gikk. Utover det så lurer jeg på hvor foreldrene til jentebarnet er i verden.

Lenke til kommentar

Eneste som er sant: Damer over 25 sine værste fiender => damer under 25.

 

Uansett alder så gjelder denne regelen. Damer over 25 HATER yngre jenter

Det er vel å ta i. Er nok heller slik at kvinner rundt 40 hater de på 25 (til 29). Mannen i OPs eksempel vil garantert bli stemplet som en pedogris, men unngår det om han finner ei i 20-årene.
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt gammel gris, stakkars kone, og stakkars jente som blir lurt.

Hvor går grensa på hva som er akspetabelt uten at han er gammel gris da? er 17 og 22 greit? 27? 37?

 

Det med stakkars kone kan jeg forstå da. Men hvem veit. De kan ha en forståelse seg mellom. Vi skal ikke være for kjapt ute med å dømme.

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde tenkt gammel gris, stakkars kone, og stakkars jente som blir lurt.

Hvor går grensa på hva som er akspetabelt uten at han er gammel gris da? er 17 og 22 greit? 27? 37?

 

Det med stakkars kone kan jeg forstå da. Men hvem veit. De kan ha en forståelse seg mellom. Vi skal ikke være for kjapt ute med å dømme.

 

 

Det er helt individuelt hvordan det er å være 17, noen er 14 når de er 17, andre er over 20.

 

Jeg ser egentlig ikke grunnen til å absolutt måtte utfordre dette tabuet og begå "sosialt selvmord" for begge partene.

Norsk samfunn er så absolutt ikke åpent for dette.

Vi skal selvfølgelig ikke bare gjøre det som er akseptert og vi burde utfordre tankemåter men akuratt dette tror jeg blir en evig kamp.

Jeg mener det ikke er "greit" å la ei 17 år gammel jente å gå gjennom dette og alt det fører med seg når den andre parten i forholdet ikke egentlig har noe å tape. Ikke alle 17-åringer kan trekke en rasjonell beslutning heller.

 

Men om hun kan det, vel, kjør på...

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde tenkt gammel gris, stakkars kone, og stakkars jente som blir lurt.

Hvor går grensa på hva som er akspetabelt uten at han er gammel gris da? er 17 og 22 greit? 27? 37?

 

Det med stakkars kone kan jeg forstå da. Men hvem veit. De kan ha en forståelse seg mellom. Vi skal ikke være for kjapt ute med å dømme.

58 og 17 er innenfor både loven og når man er 17 er man ferdig utviklet kroppslig og snart voksen.. Men man er godt innenfor kravet til å si gammel gris, han er en gammel grisegutt hva er så galt med det? Hvor går grensa for gammel gris; for en 17 åring er det før 58 :)

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 96852...c14

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg hadde tenkt gammel gris, stakkars kone, og stakkars jente som blir lurt.

 

Gris : Jeg og Otto Jespersen , vi er gamle griser vi......grynt grynt.

Lenke til kommentar

Hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde kjent en jente / kvinne (17 år gammel) som er i ett forhold med en 58 år gammel gift mann?

 

 

Anonymous poster hash: 30a76...50a

Jeg hadde reagert negativt.

 

Et åpenbart problem er at det er en stor ubalanse i livserfaring, maktposisjon, og lignende, som i utgangspunktet gir forholdet et dårlig utgangspunkt.

 

Et annet, mer interessant poeng, er at når man er 17 år så er man på mange måter ikke ferdig utviklet. Blant annet har hjernestrukturen en god del igjen, og man er blant annet dårlige til å vurdere risiko.

Lenke til kommentar

Jeg hadde lurt om 58 åringen var rik, og om det var mulig til å få tak i pengene hans, og om han var døende. :p


Nei, men seriøst. Jeg hadde nok prøvd å prate med de, og se an om hvordan situasjonen hadde vært. Prøvd å være så lite dømmende som jeg kunne. I starten ihvertfall.  :) Generelt sett, er dette dårlig i mine øyne. Men en vet aldri ^^

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...