Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

For de som ønsker å ta en tur til Florida for å se en rakettoppskyting... gjør det!

Jeg var der i 2010 og så oppskytingen av STS-132. Selv på snaue 2 mils avstand var det et imponerende skue med en brilliant oransj flammehale og bassrumling. Kameraet kan ikke rettferdiggjøre hvor flott det er i virkeligheten!

 

Bilder på hjemmesida mi

 

Og jeg er kke betalt av NASA for å vise og fortelle dette. Hadde vært kjekt med en slik deal, da, for økonomien min kunne absolutt trengt en slik boost.

Fantastisk! Hvor mange sekunder tok det før du hørte buldringen?

Mon tro at MaxRPM sitt fravær er fordi bevisene nå er så overveldene at han har gjitt opp?

BTW, om noen her inne har lyst på reisefølge til Florida for å se SpaceX skyte opp ting, si ifra - jeg blir med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk! Hvor mange sekunder tok det før du hørte buldringen?

 

Cirka ett minutt.

Var egentlig ganske kult det også, for vi hadde sett på kartet på forhånd og funnet ut av hvor langt vi var unna oppskytingsplatformen. Da var det bare enkel matematikk som skulle til for å regne ut hvor land tid det burde gå før vi hørte noe. Min egen lyd-nedtelling bommet faktisk bare med et par sekunder. Science FTW!  :)

Endret av GTHvidsten
Lenke til kommentar

 

For de som ønsker å ta en tur til Florida for å se en rakettoppskyting... gjør det!

Jeg var der i 2010 og så oppskytingen av STS-132. Selv på snaue 2 mils avstand var det et imponerende skue med en brilliant oransj flammehale og bassrumling. Kameraet kan ikke rettferdiggjøre hvor flott det er i virkeligheten!

 

Bilder på hjemmesida mi

 

Og jeg er kke betalt av NASA for å vise og fortelle dette. Hadde vært kjekt med en slik deal, da, for økonomien min kunne absolutt trengt en slik boost.

Fantastisk! Hvor mange sekunder tok det før du hørte buldringen?

Mon tro at MaxRPM sitt fravær er fordi bevisene nå er så overveldene at han har gjitt opp?

BTW, om noen her inne har lyst på reisefølge til Florida for å se SpaceX skyte opp ting, si ifra - jeg blir med :)

 

Jeg hadde lett dratt på NASA-USA-tur :D

Edit: Eller Space X!

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar

 

Fantastisk! Hvor mange sekunder tok det før du hørte buldringen?

Cirka ett minutt.

Var egentlig ganske kult det også, for vi hadde sett på kartet på forhånd og funnet ut av hvor langt vi var unna oppskytingsplatformen. Da var det bare enkel matematikk som skulle til for å regne ut hvor land tid det burde gå før vi hørte noe. Min egen lyd-nedtelling bommet faktisk bare med et par sekunder. Science FTW! :)

Da kan du regne ut avstanden sånn ca, selvom lufttrykket og vinden spiller litt inn, så kan man en ganske nøyaktig måling.

 

Sånn kjapt regnet så sto du 19.8km unna, hvis det tok 60 sekunder. Hvor mye bråkte det på den avstanden?

Lenke til kommentar

Har faktisk vært med på å teste deler på den space flighten jeg, da vi produserer deler som står for seperasjonen av de rakettene med fast drivstoff på den romferja...

 

Ufattelig mye krefter som spiller inn der, så mye som hundre tusen tonn faktisk...

 

Og hva vi mennesker får til... Helt utrolig hvor langt vi har kommet på veldig kort tid egentlig... og tenk hvor vi hadde vært om vi ikke hadde hatt kristendommen som en tusenårig bremsekloss for enhvert fremskritt? Da ville vi kanskje ha landet på månen hundre år tidligere... Og vi ville antagelig ha besøkt mars allerede... Så fanden ta disse korsbærende idiotene verden dessverre er så full av enda..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvordan fungerer de koblingene, ett av argumentent til disse flat earth gutta er jo at det er helt umulig at noe så lite kan holde noe så stort (uten at de har noe forklaring eller info om det selvfølgelig)

de er har veldig store problemer med å skille tro og fakta.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

vi produserer deler som står for seperasjonen av de rakettene med fast drivstoff på den romferja...

Trodde Norge bare produserte separasjonsdelene til Ariane-rakettene jeg?

Kanskje et annet sted enn Kongsberg hvor jeg vet de blir produsert?

Ser ikke ut som desse andre spør spørsmål som bør spørres. Siden din har 30 sider med små innlegg som ingen kommenterer. Alle innleggene har blitt redigert klokken 00:00. Hvorfor?

Du kommer fra Sarpsborg og har på YouTube kanalen din en god del små videoer. Noen av dem fra nyttårsraketter filmet fra Sarpsborg i forskjellige vinkler. Er det du som har filmet alle? Det er så å si ingen som kommenterer videoene dine. Er det ingen i familien du er interessert i å vise og kommentere? Hvorfor filmer du ikke deg selv? Hvorfor ikke stå foran kamera under oppskytningen av romfergen? Før den tar av. Og sier hei mamma eller noe? Det som er mangel på de fleste som filmer oppskytningen. Tviler ikke at der var oppskytninger men det jeg tviler på er denne romfergen som er rundt 100 tonn festet til en drivstoff tank med en superbolt som man ser blir løst ut ikke er mer enn 3-4 cm i diameter. En M36 bolt kanskje. Og den får mye pes når romfergen er med på første løftet av hele opplegget. Og så er det festemekanismen til siderakettene som skal løfte drivstofftanken på noen hundre tusen tonn. Jeg jobber selv med løfting av deler med kran. Riktignok bare opptil ti tonn. Men selv det trengs kraftig stropper og kjettinger og M36 løfteører. Og spesielt om de skal festes på siden av delen.

Men du som har jobbet for Kongsberg aerospace. Kan vel forklare bedre.

Lenke til kommentar

Bshagen. De der videoene skal få meg til å tro det er ekte. Ja da tror jeg Transformers robotene er ekte og at de ble skutt opp i raketten men skjulte seg i den delen av raketten som delte seg og landet til jorden igjen og kunne bekjempe de onde autobots. Bare fordi de lager videoer med forskjellige vinklinger betyr ikke at det er ekte. Det betyr de har blitt flinkere å fake det. Den videoen av mannskapet. Er det bevis? Skal linke deg noen forumsider som forklarer månelandings fakingen og iss fakingen romferge fakingen og til og med satellitter trengs ikke. Der hele forumet sier seg enige om at det ikke går an reise til det ytre rom i det hele tatt. Fyren simonshack er visst slektet norsk og kan huske de stjerneklare nettene i Norge.

Om alle desse videoene du mener er bevis slutter å få tvilere til å stille videre spørsmål så kan det begynne å bedres som bevis. Men den der space x landingen viste to av støttene utenfor og kamera på raketten viste to av støttene innenfor. Ja da betyr det de fortsatt driver med falskeri.

Det var noen som spurte om jeg trodde solar impulse 2 var ekte. Vet ikke hvorfor. Men den har visst flydd jorda rundt. Og her er en video som viser hvordan den har flydd jorda rundt på en flat jord.

 

Lenke til kommentar

Han blander raketter med Supertankere ja
 

Bshagen. De der videoene skal få meg til å tro det er ekte. Ja da tror jeg Transformers robotene er ekte og at de ble skutt opp i raketten men skjulte seg i den delen av raketten som delte seg og landet til jorden igjen og kunne bekjempe de onde autobots. Bare fordi de lager videoer med forskjellige vinklinger betyr ikke at det er ekte. Det betyr de har blitt flinkere å fake det. Den videoen av mannskapet. Er det bevis? Skal linke deg noen forumsider som forklarer månelandings fakingen og iss fakingen romferge fakingen og til og med satellitter trengs ikke. Der hele forumet sier seg enige om at det ikke går an reise til det ytre rom i det hele tatt. Fyren simonshack er visst slektet norsk og kan huske de stjerneklare nettene i Norge.
Om alle desse videoene du mener er bevis slutter å få tvilere til å stille videre spørsmål så kan det begynne å bedres som bevis. Men den der space x landingen viste to av støttene utenfor og kamera på raketten viste to av støttene innenfor. Ja da betyr det de fortsatt driver med falskeri.
Det var noen som spurte om jeg trodde solar impulse 2 var ekte. Vet ikke hvorfor. Men den har visst flydd jorda rundt. Og her er en video som viser hvordan den har flydd jorda rundt på en flat jord.

Så bli med til Florida da? Hva er det du er så ekstremt redd for?!
Hvordan kan dette fakes? Forklar meg hvordan de faker en Launch av Atlantis eller en av de andre? Og hva med ulykkene?

Du er nødt til å se snart at argumentene dine vakler når du ikke engang kan argumentere for deg selv en gang? Kom med noe håndfast som motbeviser de siste videoene mine og videoen til en forumbruker som faktisk var det selv! 
 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Her er en video som forklarer de superbra bildene til Google earth. Og i YouTube linken. Så har informasjon som linket til hvorfor man ikke trenger satelitter for satelitt tv. Om undervannskabler. Om internett kabling. Også om hvorfor ball jord folk hater flat jord folk. Meget verdt å se på de linkene også om man vil ha litt info som mainstream media ikke viser. Eliten eier media. Så derfor stiller ikke media de spørsmålene vi tvilere vil de skal spørre for eksempel astronauter som kommer tilbake til jorden.

Her er linken.

 

Lenke til kommentar

Bshagen her er noen linker du kan lese.

Om månelandingen

http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=59

 

Om iss

http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=720

 

Om satelitter

http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=1070

 

Og denne spesielt til deg om romferge opplegget. Vil ikke du skal bli skuffet om du reiser til Florida . Om du går på forumet. Så finner du ut om space X og Elon Musk og det der.

http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=935

 

Om du ikke vil tro det er hoax så er du vertfall rikere på informasjon imot alt dette hvis du leser desse sidene. For der er jo motargumenter også.

Men jeg vil tro du er en apekatt som ikke tør å gå imot strømmen av indoktrinasjon som denne videoen viser. Men det er kanskje det du tror også. At du stammer fra apekattfamilien.

 

http://youtu.be/yjCHpKBx3ak

Endret av maxRPM
Lenke til kommentar

Her er en video som forklarer de superbra bildene til Google earth. Og i YouTube linken. Så har informasjon som linket til hvorfor man ikke trenger satelitter for satelitt tv. Om undervannskabler. Om internett kabling. Også om hvorfor ball jord folk hater flat jord folk. Meget verdt å se på de linkene også om man vil ha litt info som mainstream media ikke viser. Eliten eier media. Så derfor stiller ikke media de spørsmålene vi tvilere vil de skal spørre for eksempel astronauter som kommer tilbake til jorden.

Her er linken.

Dette er også feil. "Balljord-folk" hater ikke Flat Earthere, du må ikke tro at dette er noe som noensinne vil faktisk få et gjennombrudd eller at vi føler oss truet på noen som helst måte. Vi ler av dere og samtidig syns det er trist at folk tenker slik med den kunnskapen vi besitter i dagens samfunn. Sannheten om at de som tror på slike helt ville konspirasjonsteoriene stortsett er X-narkomane og narkomane og/eller superkristene som enten er det indoktrinert eller "sett lyset" og blitt reddet av Jesus under en fæl syretrip. Begge har en grunn for det de tror på MÅ være sant, hvis ikke så betyr det fall for den verdenen de lever i.

 

Dette gjør det til et samfunnsproblem, ikke et vitenskapelig problem, og det er derfor man gjerne tar opp diskusjonen, vi ønsker ikke annet enn at de som tror på dette skal lande på jorda igjen, fordi å tro på slike løgner er skadelig for den personen og de rundt ham/henne. For å si det enklere: Tila Tequila tror på en flat jord. Ikke akkurat noen ambassadør for vitenskapen det der

 

Så igjen, du kommer aldri til å oppleve den dagen hvor vi finner ut at jorda er flat, fordi den er rund - og det er bevist 100% - det kan ikke motbevises noensinne, noe som er synd for deg, da jeg mistenker nå at dette er ekstremt viktig for din tilværelse. Jeg håper for din del at den dagen du finner ut at du har tatt feil at du ikke faller inn i fortvilelse men heller føler deg befriet om at du nå kan endelig se den verdenen vi lever i, og ikke den du trodde eksisterte. Om det er HAT, så har vi en annen definisjon på ordet; hat

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Her er en video som forklarer de superbra bildene til Google earth. Og i YouTube linken. Så har informasjon som linket til hvorfor man ikke trenger satelitter for satelitt tv. Om undervannskabler. Om internett kabling. Også om hvorfor ball jord folk hater flat jord folk. Meget verdt å se på de linkene også om man vil ha litt info som mainstream media ikke viser. Eliten eier media. Så derfor stiller ikke media de spørsmålene vi tvilere vil de skal spørre for eksempel astronauter som kommer tilbake til jorden.

Her er linken.

 

 

 

wow, det google earth greiene er en different kind of stupid.

disse videoene du poster er laget av folk med så lav intelligens at jeg begynner å miste troa på mennskeheten

Lenke til kommentar

 

Her er en video som forklarer de superbra bildene til Google earth. Og i YouTube linken. Så har informasjon som linket til hvorfor man ikke trenger satelitter for satelitt tv. Om undervannskabler. Om internett kabling. Også om hvorfor ball jord folk hater flat jord folk. Meget verdt å se på de linkene også om man vil ha litt info som mainstream media ikke viser. Eliten eier media. Så derfor stiller ikke media de spørsmålene vi tvilere vil de skal spørre for eksempel astronauter som kommer tilbake til jorden.

Her er linken.

 

https://youtu.be/R-6fcLKqaWg

wow, det google earth greiene er en different kind of stupid.

disse videoene du poster er laget av folk med så lav intelligens at jeg begynner å miste troa på mennskeheten

Det er ikke alt desse folkene poster jeg tror på med en gang, men en ting er sikkert. Noe jeg aldri har bitt på, er aliens. Og på flat jord, hvor skal de komme fra, en annen planet?

Jeg lurer fortsatt på om det med chemtrail er en felle som gjør oss fryktsomme for å puste og kjøpe helseprodukt. Men fluortannkrem har jeg sluttet å kjøpe da jeg blødde så lett i tannkjøttet da jeg pusset tennene hardt. Nå har jeg gått over til fluorfri og kan pusse tennene mine tre ganger så hardt som før da jeg blødde. Og det uten å blø.

Og der er noen videoer som påstår at man kan se stjerner i den ikke opplyste siden av månefasen. Det må bety at månen er en skål med gjennomsiktig bakside og framtiden slik vi observerer den, som snurrer rundt seg selv og viser oss månefaser i løpet av måneden. Her er en video av den påstanden

http://youtu.be/66mWkLGEPkc

 

Her er en video som viser oss elektromagnetisme er det som holder ting over oss. Solen månen og stjernene. Har vist en tidligere. Men denne har mer informasjon.

http://youtu.be/AFkC1ICfhiw

Endret av maxRPM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...