Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

jeg mener evolusjonsteorien får et voksende tenkende menneske til å tenke at man bare kan tenke på seg selv.

Tvert i mot, da evolusjone teorien får deg til å tenke at du ikke er over noe som helt (ala religiøse modeller) men en del av det hele, der hvert individ har en egen verdi på lik linje med min egen og selvfølgelig skal de behndles med respekt og omtanke...

 

Faktisk blir jeg ydmyk av å tenke på at ALT levnde på denne jorden deler stamfar med meg en eller annen gang i fortiden og jeg ønsker derfor å trå så varsomt jeg kan i møte med andre arter og organismer og ivareta dem og verne dem, altså stikk i strid med den skalte og valte modellen til kristne, som så langt kun har ødelagt en hel masse og fått oss til å behandle dyr, og mennesker, på det grusomste.

 

Så nei, du tar feil. Tror man på religiøse eventyr så fjerner man seg fra virkeligheten og man tenker derfor KUN på seg selv og selvsagt andre som tror det samme som en selv. Alle andre kan man behandle dårlig, det er greit liksom for mytene sier det... Det er liksom en gudegitt rett å behandle mennesker som ikke tror på de samme mytene som en selv, eller den samme tolkningen av mytene, som en selv, og dyr dårlig... Historien er jo full av dette, der den kristne tro har ødelagt mer i løpet av to tusn år enn noen naturkatastrofe har klart.

 

Selvsagt er ikke jorden flat, så ignorant og dum er det faktisk ikke lov å være i dag... Du har viklet deg inn i et nett av løgner og evner ikke, eller vil ikke, vikle deg ut igjen... Deg om det, bare ikke tro at andre faktisk tror på dette røret du i denne tråden har evnet å kaste opp... Du må nemlig være bra ignorant for fakta i den virkelige verden for å falle for slikt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yeah right. Jeg skulle trodd vi var tilfeldig utviklet om det hadde vært større sjanse for liv ved tilfeldigheter. Men akk nei. 

Så at en gud plutselig oppsto... poff er mer sannsynlig? Og så skapte han verden på seks dager og hvilte på den syvende. Yeah right.

Lenke til kommentar

 

Yeah right. Jeg skulle trodd vi var tilfeldig utviklet om det hadde vært større sjanse for liv ved tilfeldigheter. Men akk nei.

Så at en gud plutselig oppsto... poff er mer sannsynlig? Og så skapte han verden på seks dager og hvilte på den syvende. Yeah right.

Guds begynnelse får vi sikkert svar på om vi har lyst å møte han i etterlivet. Bedre det enn å sulle vekk livet i å være Guds motstander. Rws sier at evolusjonsteorien får man til å tenke at man ikke er over noen. Men det er nettopp dette Eliten gjør med mennesker. De gjør seg over oss med sin makt og rikdom. Og det er ingen Gud som dømmer dem. Men om dere begynner å tro på Jesus. Så mister de sin makt over deg. Og spesielt om dere avslører løgnen de vil dere skal tro. Evolusjonsteorien og at vi lever på en planet i et stor mylder av univers de kan finnes liv på. De reklamerer sikkert mer og mer av at det finnes utenomjordiske og at vi kan flytte til andre planeter. De har seiret i å gjør løgnen så stor at dere tror på dem

Lenke til kommentar

Det er mer bevis for evolusjonsteorien enn det noen gang kommer til å bli for en gud. 

Du tror vel kanskje ikke at hunder kommer fra ulver heller? det var ikke evolusjon men mennesker som bestemte hvem som skulle formere seg, og dermed få de trekkene som menneskene ønsket. I naturen så skjer det ikke så raskt, men der er det naturen og alle arter rundt som bestemmer hvem som overlever og hvem som får føre sine gener videre.

Lenke til kommentar

 

. Men det er nettopp dette Eliten gjør med mennesker. De gjør seg over oss med sin makt og rikdom. Og det er ingen Gud som dømmer dem. Men om dere begynner å tro på Jesus. Så mister de sin makt over deg. Og spesielt om dere avslører løgnen de vil dere skal tro.

Dummeste jeg har hørt i dag :)

 

Så nå er det "eliten" ja... Og hvorfor skulle det hjelpe å tro på en myte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
SO, NASA Got Sick of all that Conspiracy Thing and Released over 10,000 Photos from the Apollo Moon Mission

https://www.thevintagenews.com/2015/10/05/so-nasa-got-sick-of-all-that-conspiracy-thing-and-released-over-10000-photos-from-the-apollo-moon-mission/

 

regner med at alle disse er fake, de har jo holdt på siden 70 tallet å manipulere de.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Hvis alle skal tenke på seg selv. Hvem er det som er best rustet? Eliten. Hvis de vil kontrollere oss, hvordan gjør de det? Skaper splid med løgn der de sitter på sannheten som er langt fra løgnen som er skapt slik vi aldri finner den igjen.

Jeg tror denne sannheten er Gud og Jesus. Og eliten er så onde, de er ikke langt fra å sitte i samme rom med satan og spekulere i hva de skal gjøre med menneskeheten. For rike og maktsyke mennesker er langt vekke fra Gud og kjærlighet.

 

Nå har vel strengt tatt religionen alltid vært nettopp denne "eliten" og det er de som har bestemt denne "sannheten" vi har fått servert, dvs blitt påtvunget, opp igjennom århundrer. Og ikke bare var de der for å informere oss uvitende hedninger, men også sette veldig klare regler for hva som er rett og galt samt plyndre befolkningen og dele ut straff og trusler for de som våget seg på noen annen teori enn deres egenkomponerte kristne løgn.

 

Kong Sverre Sigurdsson prøvde i år 1119 desperat å forhandle med kirken som hadde forgrepet seg på hele Norge og befolkningen ved å underkjenne våre tradisjoner, lover og ikke minst vår egen konge. Du kan lese hvordan han reagerer på kirkens overgrep som innebar beslaglagte eiendommer uten grunnlag og hvordan vår egen konge stod maktesløs å måtte se landet bli plyndret mens trusler om en tidlig død ble servert alle som ikke umiddelbart falt på kne.

 

Så realitetene er at denne "eliten" du snakker om er den samme som nettopp kjempet fram den objektive sannheten vi idag sitter med. Alt tyder på at du altså har bomma grovt i forhold til hvem du ser på som good og bad guys her, og det er helt tydelig at vi ikke fikk nedkjempet dette hykleriet tilstrekkelig da de selv idag, 1000 år etter, fortsatt er i stand til å hjernevaske enkelte nordmenn....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

SO, NASA Got Sick of all that Conspiracy Thing and Released over 10,000 Photos from the Apollo Moon Mission

https://www.thevintagenews.com/2015/10/05/so-nasa-got-sick-of-all-that-conspiracy-thing-and-released-over-10000-photos-from-the-apollo-moon-mission/

 

regner med at alle disse er fake, de har jo holdt på siden 70 tallet å manipulere de.

 

 

"Moon Conspiracies" handler om den første månelandingen, altså Apollo 11, men hvis du ser nærmere på de 10.000 bildene som NASA har frigjort for å få slutt på konspirasjonsteorikerne så ser du at de har blandet Apollo 11 bilder med Apollo 12,13,14 osv. 

Lenke til kommentar

SO, NASA Got Sick of all that Conspiracy Thing and Released over 10,000 Photos from the Apollo Moon Mission

https://www.thevintagenews.com/2015/10/05/so-nasa-got-sick-of-all-that-conspiracy-thing-and-released-over-10000-photos-from-the-apollo-moon-mission/

 

regner med at alle disse er fake, de har jo holdt på siden 70 tallet å manipulere de.

Ville kikke gjennom. Fant bare 40 og mye reklame som om de ikke har tjent nok penger på å forfalske alle " space missions" opp i gjennom årene. Merkelig så fin det månelande-fartøyet er. Ingen månestøv på etter å må bruke enorm kraft for å lande mykt eller tror du de landet som en bursdags-ballong i et rom?

Her er NASA sin video fra dokkingen av månelande-fartøyet. Tror du dette skjedde 400 000 km fra jorden på ekte?

http://youtu.be/uazzYgghQD4

Endret av maxRPM
Lenke til kommentar

 

de ikke har tjent nok penger på å forfalske alle " space missions" opp i gjennom årene.

Dette er selvsagt bare tull, du kan selv reise ned til Cape carneveral og med EGNE øyne og ører både se og høre at disse fartøyene tar av.

 Men det er vel juks det også tenker jeg, selvsagt,....

 

Jeg er helt SIKKER på at dette skjedde 400 000 km fra jorden, da jeg har sett alt for mange bevis på dette på jobben til å tro på konpirasjons teorier til overtroiske mennesker med en agenda.. Vi lager masse utstyr til disse fartøyene og ikke minst til satelitter der jeg jobber og jeg tror deg rett og slett ikke når du sier at du tror jorden er flat, for så ufattelig ignorant er det ikke mulig å være i dag (med mindre man er skikkelig ignorant og har en agenda da.. som at gamle myter er sanne når de påstår at jorden har fire hjørner og slikt...)

 

Dette du her påstår kan motbevises på så mange områder at du er NØDT til å hoppe til neste påstand så fort logikken og sannheten og bevisene smeller i trynet på deg, det er slik konspirasjone "teoretikere" (les: løgnere) opererer, de har ikke et eneste bevis, men tror hardere enn den kisteklare gjengen som er de eneste på første rad i kirken her hver søndag...

 

Når selv bevisene i mot klarer å vris til bevis for bør det ringe en klokke hos de flest, men det blir vel som å være religiøs, det er deilig å tro på noe liksom og da gjør det ikke noe om det ikke er sant, da det er troen man må beholde, sannhet er ikke så farlig.....

Lenke til kommentar

Om NASA har forfalsket bildene. Tror du de ville gjort en så bedriten jobb at det var ingen andre punktet å se at de var fake enn at JORDA VAR FEIL STØRRELSE?! Jesus fucking christ.

 

EDIT: Som et tillegg, har du noensinne brukt et kamera?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Legg merke til størrelsen på jorda sett fra månensoverflate, noen bilder viser at jorda er små, andre viser jorda er 4-5 større, hva tror dere, er jorda stor eller liten sett ifra månensoverflate?

Kommer an på objektiv vet jeg, om noe blir stort eller lite på bilde.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...