Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TheNASAchannel har lagt ut en video med vredesreaksjoner over en "live" NASA-video på Facebook som viste seg å være 3 år gammel. Folk reagerte på at deres kontinent ble vist med et skylag over, mens de selv kunne se at det var en skyfri himmel utenfor.

I videoen sies det at de selv ikke ville ha fått lov til å legge ut en gammel video som en livesending, men at bare NASA kunne oppnå noe slikt.

 

De to diskuterer det fra ca. 10 minutter til 30 minutter ut i videoen. Må innrømme at de minner litt om Beavis og Butthead på enkelte måter, men de er stort sett oppvakte folk likevel.

 

 

Ved 35 minutter begynner Math antagelig å snakke om falske, utplasserte Flat-Earthere, som støtter urealistiske verdenskart.

Har ikke sett hele videoen, som totalt er på 2,5 t.

"Now, back to your Ball Office!" :wee:

Lenke til kommentar

Kanskje du er en av de NASA-ansatt falske flat-earth konspiratorene ansatt for å forvirre andre flat-earthere :hmm:

 

En interessant mistanke, men da burde jeg vel stadig ha linket til en personlig youtube-konto eller blogg, og da en youtube-konto med betydelig mer enn 4-5 abonnenter...

 

Math P holder på å bygge opp et lite samfunn nå. Tidligere var det en innkallings-video, der folk ble spurt om å bidra til å kjøpe et landområde. Utover i videoen som ble postet i går, har han samtaler med flere av disse som ønsker å bidra. Math får panikk fordi ei dame sier at bananene som selges ikke har frø lengre, og at det betyr at bananene er genmanipulerte. Det vises videoklipp av Math som skyter med pistol ute i ødemarka, og flere av de nye tilhengerne er i bakgrunnen. Tror dette blir et interessant sosialt eksperiment, som jeg skal holde meg unna... Tror dette lille samfunnet blir bare sånn løselig basert på Bibelen, og av og til er det vel noen av Maths nakendanserinner som kommer innom for å kroppsmales. Det kommer til å utvikle seg sjalusi mellom damene der, tipper jeg. 

Lenke til kommentar

For det er de andre som er shills assa, det ekke oss. (Shills er juksere eller lignende)

Husk det, det er de andre. For Math var den første som tok opp saken, og de andre dukket opp i løpet av de samme 48 timene i 2015, og ville være venner med Math på youtube. Ekke det mistenkelig, så veit ikke jeg...

Lenke til kommentar

Her kan man følge tracket til en norsk fyr som seiler fra Australia til Sør-Afrika. Han har en egen tråd på baatplassen.no der man kan følge reisen.

 

Ellers går regattaen Vendee Globe fra start i morgen, der de skal seile fra Frankrike, rundt sydpolen og tilbake. Spennende greier!

 

Ruta for seilasen kan man se demonstrert på dailymotion

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

@Porcius Festus:

 

 

 

P-16

O-15

R-18

C-3

I-9

U-21

S-19

SUM=101

 

F-6

E-5

S-19

T-20

U-21

S-19

SUM=90

 

Porcius*Festus = 101*90 = 9090

 

9090 opp ned er 0606

 

06.06 = sjette juni = Sixth of June. En sang av bandet "It dies today".

Tirsdag 06.06-1944 var D-dagen i Normandie, der opp mot 19.000 mennesker døde.

 

Porcius+Festus = 101+90 = 191

Ett hundre og nitti en = one hundred and ninety one

 

O-15

N-14
E-5

 

H-8
U-21
N-14
D-4
R-18
E-5
D-4

 

A-1
N-14
D-4

 

N-14
I-8
N-14
E-5
T-20
Y-25

 

O-15
N-14
E-5
SUM:247

 

247 = 24/7, en annen måte å si "konstant".

 

Read between the lines, guys. It's a conspiracy!

 

Disclaimer: tallene er addert opp og multiplisert opp etter eget ønske. Tekst i uthevet skrift er omtrent tilfeldig, ingen insinueringer. Dette innlegget er ikke ment å tas seriøst, det er for å illustrere et poeng.

 

 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...