Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

 

 

fordi det dreier seg om noe ingen har sett. 

 

 

Så DU var der og så jesus ble korsfestet, og at han steg til himmels du da? Hvis ikke så er det ikke sant... 

 

Hvorfor sier du slikt kreasjonist sludder. At du ikke forstår noe betyr ikke at andre ikke forstår noe... Det må da snart gå opp for deg eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Amerikanerne forsøkte å bombe hull i domen"

 

Baahahahahahahha

 

 

 

 

 

 

.... aaaaaaaahahahahahha

 

Går ut av døra di en gang i blant a. Seriøst, dette er bare for dumt, denne "riften" har vært observert vitenskapelig leeeeenge før USA i det heletatt ble et land

 

Og beklager at dette begynner å bli flåsete fra meg her nå, men om 10-15 sider så begynner han med Qantas og flyruter igjen enda vi har motbevist ham så det synger etter

Lenke til kommentar

Under youtube-videoen som heter dark rift, er det en som kommenterer at riften er den åpningen ved verdens ende som sola går inn og ut av. Og det er ikke utenkelig det heller.,..

 

Når det kommer til Quantas (igjen), kan det også være et bedrag på linje med ISS. Ingen av oss kan si det sikkert før vi selv har tatt en direkterute.

Videoene av flygninger over Antarktis skal visstnok ha kommet til etter at flat jord-folk klagde over at det ikke fantes flygninger over randsonen av Antarktis. Og de skal ha funnet ut at videoen ble lagt ut av en som jobber i NASA.

 

Uansett virker det stadig mer urimelig at det skal være mulig å kontrollere alle disse tingene som surrer rundt i universet, selv for en allmektig Gud. Uansett form for allmakt virker det utrygt for kollisjoner, eller unøyaktigheter når det gjelder sol og måne.

Lenke til kommentar

Men herregud da! Det er jo folk i DENNE TRÅDEN som har flydd Sydney-Santiago ruta jo!!!!1
Jeg har også flydd med Qantas (Perth-Karratha) flere ganger, og kan bekrefte at flyselskapet eksisterer og at flyet fløy. 

Erre mulig....

EDIT: Og Flat Earth Society ble grunnlagt på midten av 1900-tallet, så her må du jammen ta deg enda en bolle. Tror du at dette er grunnen til at folk filmer Antarktis fra flyet de sitter i?! Hva med: "sjekk der a, Antarktis jo, jeg filmer litt med smarttelefonen min jeg fra 1964"

 

Nå merker jeg at jeg begynner å bli litt forbanna her  :nei:

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det kommer til Quantas (igjen), kan det også være et bedrag på linje med ISS. Ingen av oss kan si det sikkert før vi selv har tatt en direkterute.

Men mange av oss har jo det. Jeg har selv bodd i Australia i 3 år. Har fløyet MASSE med Quantas, både med og uten fuelstop. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nuvel. Men dere er bare "noen" på en internettside.

 

Forresten skjer det ikke at nederste delen av et fyr kommer ut av syne.

 

Kun hvis fotografen graver kameraet halvveis ned i sanden, kanskje....

 

Eller hvis det er orkan og enorme bølger. Men det er de eneste tilfellene.

Dummeste eksempelet jeg har sett, du ser vel også at fyrtårnet står oppå en holme? Du ekke sann...

Lenke til kommentar

Bør de bruke matte til å støtte at vi kan se stjerner med det blotte øye? Stjerner som sies å være et ukjent antall lysår unna (i videoen sier han: "We don't know how many light years".) Eh, neivel.

 

Vår verden pleier å være dekket av et skylag, men om nettene ser det ut til at stjernene er direkte over oss. Og helt ned til horisonten også. Vi burde ikke kunne se disse stjernene uten teleskop.

 

10271227_1680853978829607_11635783040271

 

Den såkalte melkeveien må tas bilde av med dyrt fotoapparat. Men det ser mer ut som en rift i domen (dark rift). Amerikanerne har forsøkt å bombe hull i domen.

Skal vi virkelig tro at det er mulig å navigere etter stjerner som er et ukjent antall lysår unna?

 

På en flat jord er disse stjernene bare ca. 10 mil over oss.

 

 

Man kan spekulere på kunnskapsnivået til enkelte... Tror ikke søndagskole og bibelskole regnes som utdanning, bortsett fra for de som kan sone på bibelsenter under en eller en annen rar paragraf.

 

Trenger ikke et dyrt kamera for å ta bilde av Melkeveien!, du kan se det med dine egne øyne!.

Skal du ta bilde så kan det gjøres med et kamera til 2000-3000kr.

 

Du tror tydeligvis ikke på vitenskapen, er 1+1=2?... Det er alt du trenger å vite for å finne ut av dette selv, men det virker nesten som dere ikke tørr og finne vitenskapelig informasjon selv, Tror du at du havner i helvete hvis du søker etter sannheten en annen plass enn i bibelen?. 

Det er helt ufattelig hvor lite informert det går an å bli, du/dere som tror på en flat jord burde forresten holde dere unna nettet. Nettet er jo basert på vitenskap så derfor kan det jo være djevelens verk og dere havner i helvete.   

Lenke til kommentar

Det at det aldri skjer noen forandringer i stjernebildene, må da være en ytterst pinlig situasjon for dere.

For hvis stjernene som vi ser befinner seg x antall lysår unna, må det dreie seg om veldig mange stjerner. Både nære og fjerne. Men som sagt, aldri noe som skjer med disse stjernene.

 

afterall: video om Spinning globe or Flat earth.

Hvorfor er det alltid jeg som skal forklare alle videoer, både de jeg poster selv og deres? Kan ikke du selv gi en forklaring på den videoen du poster?

Lenke til kommentar

Det at det aldri skjer noen forandringer i stjernebildene, må da være en ytterst pinlig situasjon for dere.

Hvordan tror du egentlig man har funnet planetene i solsystemet fra gammelt av?

I dag benyttes en teknikk hvor man tar flere bilder av himmelen. Så sammenligner man dem for å finne forskjeller. Før datamaskinens virkelige inntog gjordes dette ved å fremkalle bilder på gjennomsiktig plast i negativ hvor stjernene ble svarte og resten av rommet da gjennomsiktig. Så la man et bilde over et annet, og forskjeller ble da mye lettere å se.

 

Med dagens teknikker kan man detektere en stjernes bevegelse ned til rundt 1 meter per sekund i sanntid (tror jeg det var). Dette er til og med nok til å se at stjernen blir flyttet av planeter som går i bane rundt den.

Det har sikkert blitt enda bedre også nå.

 

Jeg må si jeg begynner å lure på hvor du får denne informasjonen din fra, for spesielt godt kryssjekket er den ikke.

Lenke til kommentar

 

Jeg må få lov å spørre om en ting til. Mener du seriøst at du tror man aldri har sett stjerner flytte på seg, men likevel sier de gjør det?

 

Det er da iallfall et faktum at stjernebildene har vært identiske i hele menneskehetens historie?

 

Fyrtårnet står på toppen av en holme ja, og vi ser hele holmen. Ikke noe problem med å se den, selv om både holmen og fyrtårnet ser veldig små ut på avstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...