Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Hvem var det som ville dra til Mars?

 

 

Den som donerer mest penger får være med. Hvilken vanlig mann i gata får være med da tror du? Lykke til med å tro en vandrende stjerne er en beboelig planet man kan reise til de neste ti årene. Var vist en forsker som sa at sannsynligheten for reisen til Mars er 100 år fra nå. Husker en ny månelanding skulle skje i 2013-14, flere artikler i illustrert vitenskap magasinet årene før om nye tynnere og lettere astronautdrakter, men så sa Obama på talerstolen. Det blir ingen ny månelanding. De har vært der før og ser ingen grunn til å dra dit igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jo ikke fullt innsyn i hva som foregår i deres hoder, men leste nettopp en kommentar om at mange piloter er alkoholikere fordi de ikke kan betro seg til noen. Det kan jo stemme... Mange mennesker løser uløselige problemer med rus.

Er heller ikke usannsynlig at mange mennesker vet at det finnes en Skaper, men de nekter å forholde seg til det. Kan det kalles kognitiv dissonans?

For det at de holder hundrevis av menneskers liv i sine hender hver eneste dag er sikkert ingen byrde for dem. Nei - det at eliten nekter dem å snakke, det må det være.
Lenke til kommentar

 

Trodde ikke du mente at Mars eksisterte jeg? :hmm:

Også er det vel en planet - ikke en stjerne?

Fullt klar over det at det er dette vi lærer. Men det er ikke sikkert det er det fordi vi blir opplært til å tro det. Det kan være små i samme høyde som solen og månen på en flat jord. Noen 1000 kilometer unna. Blir ockhams barberkniv for meg når jeg ser solstrålene ikke er paralelle slik et lys langt langt millioner av kilometer unna bør være.

Du sa tidligere at gravitasjon vil får en flat jord til å bli til en ball. For et pølsevev av tro på gravitasjon. Gravitasjon ditt og gravitasjon datt. Gravitasjon skaper sentripital kraften til å være akkurat motsatt av sentrifugal kraften på en spinnende globe. Den får røyken i pipa di til å virke som om jorden står still men allikevel spinner i 1000 kilometer i timen. Den senker farten til månen i det den går fra nymåne til fullmåne i det jorden fyker avgårde i 100 000 kilometer i timen og fra fullmåne til nymåne så øker den farten til månen slik at månen alltid holder tritt med jordkloden. Og dette gjelder alle menneskelagde satelitter også. Ingen problem. Sånn observerer vi det. Derfor må det være slik. Månens gravitasjon kan motkjempe jordens gravitasjon 400 000 kilometer unna slik at havet løfter seg. Men ikke på en måte det blir illustrert. At det er en høy bøy rett over der månen er. Men en full Flo hver 12.time cirka og havet slår inn mot land i det de blir høyere. Når illustrasjonen viser at om månen er rett over et stort hav burde havet slutte å slå inn mot land og heller samle seg i en høy bøy midt ut på havet.

Lenke til kommentar

Og rett og slett fordi jeg kjeder meg skal jeg da jammenmeg gå igjennom dette, for her var det mye gøy.

 

Fullt klar over det at det er dette vi lærer. Men det er ikke sikkert det er det fordi vi blir opplært til å tro det.

Riktig. Det er ikke slik fordi vi blir opplært til å tro det. Det er slik fordi alle fakta vi har viser at det er slik, og ingen - ikke ett eneste ett - tilfelle av noe som helst viser noe annet.

 

Det kan være små i samme høyde som solen og månen på en flat jord. Noen 1000 kilometer unna.

Ikke uten at en hel bråte av naturlover må kastes på sjøen. Deriblant en god bunke av det som flat jord også er avhengig av.

 

Blir ockhams barberkniv for meg når jeg ser solstrålene ikke er paralelle slik et lys langt langt millioner av kilometer unna bør være.

Perspektiv.

 

Du sa tidligere at gravitasjon vil får en flat jord til å bli til en ball. For et pølsevev av tro på gravitasjon.

Riktig. En kule en en spesiell fasong hvor overflaten er den minst mulige med det gitte volum av objektet. Altså en naturlig form for noe som forsøker å bli så smått det bare kan. Som såpebobler. Og beltedyr.

 

Gravitasjon ditt og gravitasjon datt.

Ja, nå er jeg spent.

 

Gravitasjon skaper sentripital kraften til å være akkurat motsatt av sentrifugal kraften på en spinnende globe.

Om du med det mener at gravitasjonen gjør at vi ikke kastes ut i rommet, så - joda.

Om du med det mener at det oppstår noen nye krefter, da stemmer det ikke.

 

Den får røyken i pipa di til å virke som om jorden står still men allikevel spinner i 1000 kilometer i timen.

Det var nytt for meg.

 

Den senker farten til månen i det den går fra nymåne til fullmåne i det jorden fyker avgårde i 100 000 kilometer i timen og fra fullmåne til nymåne så øker den farten til månen slik at månen alltid holder tritt med jordkloden. Og dette gjelder alle menneskelagde satelitter også. Ingen problem. Sånn observerer vi det. Derfor må det være slik.

Prøver du å si at når månen og satelitter kommer opp på "oppløpssiden" så øker farten og på andre siden av banen senker de farten?

I så fall - i forhold til hva? Fart har ikke mening uten en referanse. De holder alle konstant hastighet rundt jorden. Ingen forandringer der. Sånn observerer vi det. Derfor må det være slik. Det stemmer også med alt vi har av matematikk, observasjoner, naturlover, vitenskaplige teorier, osv.

Du vet - bare fordi puslespillet går opp, så betyr ikke det at noen har jukset.

 

Månens gravitasjon kan motkjempe jordens gravitasjon 400 000 kilometer unna slik at havet løfter seg.

Korrekt.

 

Men ikke på en måte det blir illustrert. At det er en høy bøy rett over der månen er.

Joda, med forbehold om hva du mener med "høy" og med "rett over der månen er". For gravitasjon virker i alle retninger. Det vil ikke løftes en skarp søyle med vann formet som månen rett under månen, for det blir en områdeeffekt som avtar med avstanden. Da blir det mer som en veldig slakk bakketopp.

 

Men en full Flo hver 12.time cirka og havet slår inn mot land i det de blir høyere. Når illustrasjonen viser at om månen er rett over et stort hav burde havet slutte å slå inn mot land og heller samle seg i en høy bøy midt ut på havet.

Og det ser vi jo. Det kalles fjære.

Hvor du har det fra at vannet kommer inn mot land når det trekkes ut mot havet vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

maxRPM burde passe seg for denne Eric Dubay, som vil at de som tror på flat jord også skal være nazister. Man sliter jo allerede med ryktet til denne Tila Tequila, så hvorfor ødelegge enda mer med Hitler-sympatier? (Kan godt si at ei dame som kaller seg Tequila, kanskje ikke har så mye mer å forsvare?)

 

Av og til konkluderer jeg med at Youtube er et galehus, hverken mer eller mindre. Takke meg til ei ekte papiravis som handler om normale saker.

Men et par kommentarer til frykten for forgiftning fra Illuminati. Chemtrails kan vel ikke være så ille siden det blir stadig flere 100-åringer. På den annen side sies det at helsa blant barn reduseres, både når det gjelder intoleranser, allergier, hyperaktivitet og generell svakelighet. Og trenden med flere 100-åringer kan således vise seg å bli midlertidig.

 

Det sies at det er visse slektslinjer som styrer Illuminati, og som har utenomjordisk opprinnelse. Disse bloodlines skal ha blitt bevart fra Ramses og senere Herodes. Men sannheten er at en forfader som Abraham ble lovet at hans etterkommere skulle bli tallrike som stjernene, tallrike som sandkorn på strendene. Dette er mye nærmere sannheten enn at det skal være et par slektslinjer fra det gamle Egypt som er voldsomt viktige. Personlig kan jeg også vise til at geni.com sier at jeg er i slekt med Herodes. Er jeg dermed et eksklusivt romvesen? Nei og atter nei. Herodes har sannsynligvis milioner av etterkommere, Ramses kanskje milliarder...

 

Folkene som snakker om reptiler tar ikke Bibelen seriøst, og dermed trekker de feil konklusjoner. Reptil-greiene har ikke med DNA å gjøre, men med demonbesettelse der det av og til kan observeres at vanlige mennesker får reptilaktige øyne. Men ved en ærlig omvendelse til Bibelens Gud, kan en slik besettelse avta etter hvert og personen kan bli frigjort og normal.

Lenke til kommentar

Du begynte liksom så bra, men så datt du ut likevel :p

Men i alle seriøsitet, at Tila Tequila tror på en flat jord, så burde det gå opp et lys for hver og en av dere som tror på en flat jord også. Hun der ekke mye smart kan du si ;)

Chemtrails ja... Hva skal man si, du er inne på noe her - men konklusjonen er at jeg kan forsikre deg om at Chemtrails er og blir tullball. Er du klar over hvor mange tonn "stoff" som skal til for i det heletatt gi en målbar forskjell i lufta? Helt ekstreme mengder, og en ekstremt kostbar ting å drive med bare for å gi 1ppm (parts per million) i det helt ekstremt store volumet som utgjør atmosfæren og den lufta vi puster inn 

Tenk deg om. Hvis du ville forgifte hele verden og du hadde hatt ressurser til det, hvordan ville du gjort det? Med fly? Kom igjen, du ville gjort det i det offentlige  drikkevann eller noe annet som man kunne forsikre seg om at folk fikk det i seg. Slippe noen få liter med væske ut i lufta ved 10 000 fot kan da neppe ha noe effekt... Så du kan slappe helt av, dette er bare tull - Chemtrails er bare rør :)

Som du sier, folk blir eldre og eldre. Barn er like friske/friskere i dag enn det de var for "100år siden", barnedødlighet ved fødsel er dramatisk redusert i vestlige land, og det samme gjelder for moren og det kan du si til folk at "jeg" sa, og det kan du til og med sjekke opp - da slik data finnes. Dette er pga fremskritt innen medisin (lokaler, renhet, utdanning/kunnskap, vaksiner, forskning osv osv)

De to siste paragrafene dine veit jeg ikke hva jeg skal si til en gang, annet enn "wtf, kan jeg prøve det dopet du tar?"

Lenke til kommentar

Oi, noen svarte.

Et ytterligere problem med Chemtrails og forgiftning av vannet og maten er at det også vil ramme dem som ser seg selv som eliten. Med mindre de spiser sin helt egenproduserte mat fra romskipet :p At de kan være immune mot giftstoffer er også teoretisk mulig. Forgiftning av vaksiner er vel det som ville vært det smarteste. Men hvis det blir lovpålagt med vaksiner, vil dette også være noe som rammer absolutt alle. Det som Saddam gjorde mot kurderne, var vel simpelthen å sende helikoptere over landsbyene deres og pepre dem med gift.

 

Det blir påstått at mange har sett mennesker delvis forvandlet til reptiler, det blir til og med sagt at i en live overføring på hjemmesida til det britiske kongehuset, ble Queen Lizzie plutselig forvandlet til en øgle noen sekunder, .. en sjokkartet opplevelse for dem som tilfeldigvis så på. Men som sagt mener jeg at dette er en åndelig greie, og ikke har med DNA eller arvestoff å gjøre.

Lenke til kommentar

Første avsnitt, ikke uenig, det ville vært som å drite seg selv på leggen og et godt poeng - mener selv at vaksiner burde og skulle være lovpålagt, dog for helt andre grunner enn at du tenker konspirasjon. Men har en følelse som sier bare du ser en bjørn som driter i skogen så har eliten noe med dette å gjøre. Digresjon vel og merke

Andre avsnitt, hæ? Hva snakker du om? Og kan du slutte med dette "Det sies at" og nå "Det blir påstått"? Du får deg selv til å virke så fjern, som om du drikker malingstynner og dunker bensin. Jeg også kan skrive noe sånt som du gjør uten å gi en eneste kilde på det; "Mange vil hevde det at månen egentlig var den første fotballen, da den gangen lysene slukket på Old Trafford i et strømbrudd, så sparket Beckham ballen opp - slik at det ble lys igjen. De måtte bare finne en ny fotball. Slik sies det at den første fullmånen kom på plass". Skjønner du? Du rører så fælt. Vær så snill, vær litt mer konkret 

Noen flere ideer om hvordan jorda kan være flat, eller har du endelig blitt følger av Lord Steven Christ? ;)
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...