Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fokkeslasken skrev (39 minutter siden):

Her ligger vel også litt av problemet for kontinuerlig film "hele veien ut" som han krever:
"It took DSCOVR 110 days from when it left Cape Canaveral Air Force Station, Florida, to reach its target destination 1.5 million km away from Earth at the L1 Lagrangian point."

En ikke ubetydelig filmsnutt å se igjennom, samt at man trenger en kraftkilde som holder hele veien. Romreiser er ikke som i Hollywood, men det virker vanskelig å akseptere for enkelte.

Igjen og igjen. Samme greia. 

Så du kan ta med kamera ut i rommet nå? Har du bestemt deg /dere. Kraftkilde.hva med en batteri pakke 

Lenke til kommentar
Just now, Andrè den gode said:

Igjen og igjen. Samme greia. 

Så du kan ta med kamera ut i rommet nå? Har du bestemt deg /dere.

Har ikke sagt noe annet. Finn gjerne det sitatet hvor jeg sier det. Jeg kan garantere deg at det ikke eksisterer.

Just now, Andrè den gode said:

Kraftkilde.hva med en batteri pakke 

Hvor stor batteripakke trenger man får å drive et kamera med radiosender som skal sende over slike avstander i 110 dager? Så du i det hele tatt den videoen jeg postet hvor vektproblemet med raketter ble forklart?

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (1 minutt siden):

Så du forstår fortsatt ikke hvorfor selv om jeg skrev det i klartekst?

Åja. Fordi du kan skrive hva jeg skal svare så ja da er du flink. Du babler bare videre og parabol satelitter hele Tia. Du har ingenting å vise til. 

Jeg har mange videor og observasjoner. Fra folk som er int i å finne ut saker. 

 

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (4 minutter siden):

Har ikke sagt noe annet. Finn gjerne det sitatet hvor jeg sier det. Jeg kan garantere deg at det ikke eksisterer.

Hvor stor batteripakke trenger man får å drive et kamera med radiosender som skal sende over slike avstander i 110 dager? Så du i det hele tatt den videoen jeg postet hvor vektproblemet med raketter ble forklart?

Du tenger et batteri som mer enn de tre minuttene som du viste. 

Som kan lades senere. 

Lenke til kommentar
Just now, Andrè den gode said:

Åja. Fordi du kan skrive hva jeg skal svare så ja da er du flink.

Aner ikke hvor du tok det fra.

Just now, Andrè den gode said:

Du babler bare videre og parabol satelitter hele Tia. Du har ingenting å vise til.

Nå må du bestemme deg. Enten vil du høre på andre eller så vil du ikke. Det er ikke vanskelig å finne ting som vil fore deg med informasjon, men så langt er du jo så fordømt bestemt på at man blir løyet til. Så da får du enkle metoder for å slippe høre på andre. Men da er jo det også feil. Så du vil ikke gjøre ting hvor du slipper høre på andre, og du vil ikke høre på andre. Javelnei.

Just now, Andrè den gode said:

Jeg har mange videor og observasjoner. Fra folk som er int i å finne ut saker.

For er det ikke på youtube eksisterer det ikke.

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (1 minutt siden):

Aner ikke hvor du tok det fra.

Nå må du bestemme deg. Enten vil du høre på andre eller så vil du ikke. Det er ikke vanskelig å finne ting som vil fore deg med informasjon, men så langt er du jo så fordømt bestemt på at man blir løyet til. Så da får du enkle metoder for å slippe høre på andre. Men da er jo det også feil. Så du vil ikke gjøre ting hvor du slipper høre på andre, og du vil ikke høre på andre. Javelnei.

For er det ikke på youtube eksisterer det ikke.

YT er en plattform alle legger ut. Send over alt du har fra globe folka på andre plattformer og. Så kan vi sammenligne observasjonene 

 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Andrè den gode said:

Du tenger et batteri som mer enn de tre minuttene som du viste. 

Som kan lades senere. 

Du tror det tar tre minutter? Du trenger 110 dager da det var hele reisen. Ved den avstanden klarte den ta bilde av hele jorden. Er det ikke det du vil se, samt hele veien dit?
Selv Teslaen brukte 10 timer før den i det hele tatt begynte å bevege seg bort fra jorden, og da har man fortsatt veldig langt igjen.

Hva skal man lade med da? Man kan ikke reise gjennom rommet med solpanelene ute. Sjansen for at de blir ødelagt av småstein eller andre partikler er for stor, og da har man jo ødelagt hele satellitten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (2 minutter siden):

På youtube eksistere bare det andre vil at du skal se. Skal du være sikker på informasjonen må du finne den selv.

Ærlig talt... vanskelig var det ikke.

Bare send over det du har av motsvar til alle flat jord videoene. Så kan vi snakke. 

Jeg har sjekket YT videor mot mine egne videor. Så går  flott som bare det i min leir. 

 

 

Lenke til kommentar
Pop skrev (18 minutter siden):

Haha ja... i din leir ja.

Objektivitet og kunnskap må være det trøtteste og kjedeligste som finnes.

 

fokkeslasken skrev (30 minutter siden):

Du tror det tar tre minutter? Du trenger 110 dager da det var hele reisen. Ved den avstanden klarte den ta bilde av hele jorden. Er det ikke det du vil se, samt hele veien dit?
Selv Teslaen brukte 10 timer før den i det hele tatt begynte å bevege seg bort fra jorden, og da har man fortsatt veldig langt igjen.

Hva skal man lade med da? Man kan ikke reise gjennom rommet med solpanelene ute. Sjansen for at de blir ødelagt av småstein eller andre partikler er for stor, og da har man jo ødelagt hele satellitten.

Så teslaen kan sende med kamera ut til rommet ? Men ikke nasa. HAr du bestemt deg. Kan man ta med kamera eller ikke?

10 timer eller mer på et gopro eller et anna kamera, for mye å forvente det. Eller mener du at du har strøm til ca 3 minutter hos nasa og der kuttet de? eller hevder du at de ikke kan ha kamera på selve lasten som skla videre

Endret av Andrè den gode
Lenke til kommentar
Andrè den gode skrev (2 minutter siden):

 

Så teslaen kan sende med kamera ut til rommet ? Men ikke nasa. HAr du bestemt deg. Kan man ta med kamera eller ikke?

10 timer eller mer på et gopro eller et anna kamera, for mye å forvente det. Eller mener du at du har strøm til ca 3 minutter hos nasa og der kuttet de? eller hevder du at de ikke kan ha kamera på selve lasten som skla videre

Jeg har hevdet at det ikke finnes videoer av rakett eller noe som forlater jorden, på vei ut av jorden indre himmel. Slik at vi ser jorden mindre og mindre. Samt  video da samtidig av den metoden de tror de må bruke for å forlate jorden(slynges ut i en vill fart) for å trenge gjennom ...og ut.

Dette ble avvist fordi de sier det finnes. Jge ventet tålmodig. Jeg fikk par tre videor som viser at man kan en viss høyde,3 minutters video. Dette var i samsvar med det jeg forventet og viste fra før fantes, jeg ønsket de som viser at vi forlater ut drar ut.

Etter mye leting og mange uker så sier en person inne her at det ikke finnes, fordi man ikke har nok kraft til å forsyne et batteri.

Det er da forklaringen. Så hvis man kjøper den så er det greit for meg. Ville bare vise at de ikke finnes.

Min misjon er således gjennomført. 

Endret av Andrè den gode
Lenke til kommentar

Ingen poeng i å diskutere innhold med deg lenger. Heller diskutere hvorfor du benekter alle slags kunnskapsbaserte bevis du får servert på løpende bånd her, mens du svelger med hud og hår alt oppgulpet som kommer fra de mest lsd-befengte fantasiene til fe-prestene dine.

Lenke til kommentar

André.
Du sier at du vinner en hver diskusjon om flat jord og vil gjerne ha et diskusjonsforum på en kafè.  I et slikt forum må du regne med at det blir tatt opp andre tema enn det eneste du liker å snakke om, og der holder det ikke at du viser til Youtubevideoer. Der må du nok greie deg selv, og det er ingenting som tyder at det vil bli noen suksess for deg. Jeg innrømmer glatt at jeg ikke gidder å se på FE-videoer lenger. Jeg drev med det en stund, men ble lei av tomme og direkte løgnaktige påstander beregna på den mest naive delen av folket. Jeg har sett videoer av Globebusters, Phuket Word(Han som brukte et behendig triks for lure folk til å tro på hans versjon av perspektiv), Daniel Pratt (gud hjelpe meg), Mark Sargent, Allegedly Dave, Anthony Riley, Ranty, Eric Dubay, Rob Skiba, MrThriveAnd Survive (Du vet han som ville leie et 20 mm tilt and shift objektiv for å debunke Soundlys Pontchartrainbilde) osv. osv. 

Det eneste alle disse gjorde var enten å demonstrere sin manglende kunnskap eller rene løgner for å skaffe seg inntekter.

Men det kan selvfølgelig hende at det finnes andre seriøse som jeg ikke har fått med meg. Kom med navn så skal jeg sjekke. De er i alle fall ikke der for å hjelpe deg når du skal vinne diskusjonen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
matteus skrev (6 minutter siden):

André.
Du sier at du vinner en hver diskusjon om flat jord og vil gjerne ha et diskusjonsforum på en kafè.  I et slikt forum må du regne med at det blir tatt opp andre tema enn det eneste du liker å snakke om, og der holder det ikke at du viser til Youtubevideoer. Der må du nok greie deg selv, og det er ingenting som tyder at det vil bli noen suksess for deg. Jeg innrømmer glatt at jeg ikke gidder å se på FE-videoer lenger. Jeg drev med det en stund, men ble lei av tomme og direkte løgnaktige påstander beregna på den mest naive delen av folket. Jeg har sett videoer av Globebusters, Phuket Word(Han som brukte et behendig triks for lure folk til å tro på hans versjon av perspektiv), Daniel Pratt (gud hjelpe meg), Mark Sargent, Allegedly Dave, Anthony Riley, Ranty, Eric Dubay, Rob Skiba, MrThriveAnd Survive (Du vet han som ville leie et 20 mm tilt and shift objektiv for å debunke Soundlys Pontchartrainbilde) osv. osv. 

Det eneste alle disse gjorde var enten å demonstrere sin manglende kunnskap eller rene løgner for å skaffe seg inntekter.

Men det kan selvfølgelig hende at det finnes andre seriøse som jeg ikke har fått med meg. Kom med navn så skal jeg sjekke. De er i alle fall ikke der for å hjelpe deg når du skal vinne diskusjonen.

 

Jeg har lagt ut 5 videoer selv her. Ingen kommentarer egentlig.

Nasa har skaffet seg 50 milliarder USD siste årene ved å tegne planter til deg siden du var barn. 

Du eller ingen her har noen virkelige bevis for at man dra reise dit dere har trodde hele livet man kan reise til. Skylder på batterier inne her. Flott d

Takk for disse svarene.

Endret av Andrè den gode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...