Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

1 minute ago, Andrè den gode said:

Rakett, ikke har gjort hva? tatt med kamera. Forklaring? Haha..Ja du fant en grei forklaring for at ting ikke finnes.

Det er fortsatt ingen video som viser turen ut. Jeg har en forklaring på den..Fordi det ikke er mulig.

Du sier:

Fordi ingen rakett har gjort det. Nyttelasten derimot, den har gjort det. Men dette har du jo blitt forklart mange ganger nå. At du ikke tror på det får være din hodepine.

haha....Forklart mange ganger ??

Sist gang du fikk et bevis hvor bæreraketten hadde kamera og nyttelasten hadde kamera, da klagde du på Hollywood-produksjon fordi det var et klipp da de byttet kamera. Med andre ord er det eneste du godtar at en eneste rakett tar hele turen, og det er rett og slett ikke mulig. Det har du fått forklart mange ganger.

1 minute ago, Andrè den gode said:

50 år med reiser med raketter ut mot mars, ingen kamera ingen video.

Aldri har en rakett tatt av fra Jorden for å reise videre mot Mars. Nyttelasten derimot har gjort det.

1 minute ago, Andrè den gode said:

Bra forklart.

At du ikke godtar det betyr ikke at det er dårlig forklart.

1 minute ago, Andrè den gode said:

Data teller på månelandingen, hvor var den ?

Aner ikke.

1 minute ago, Andrè den gode said:

Du har kun teorier du, ingenting håndfast å vise til.

Bortsett fra mine egne målinger som beviser avstand til enkelte satellitter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
matteus skrev (3 minutter siden):

Dere finner alltid noe å sette fingeren på. Jeg må skuffe deg, det er ingen som lager opptak for å tilfredsstille FE-ere. Men ærlig talt, hvordan de vet hvor de er?? Mener du dette? Mener du at alle som har vært på sydpolen i virkeligheten har vært på Nordpolen uten å ha skjønt det?

 

Flyene bruker like lang tid begge veier. Du mener vel ikke at jetstrømmene går like fort begge veier samtidig? Jeg så at Jeranism intervjuet han fyren med kompasset, og i kjent stil jublet Jeran: Du har nettopp bevist at jorda er flat! Det var litt av et bevis, men for noen holder det tydeligvis. Fyren satt inni flyet med et vanlig kompass, men ikke for det - 14 timer - det skulle tatt minst det dobbelte hvis Gleasonkartet er riktig.

Nå er du der igjen. Hvor mange ganger har du sagt akkurat det du sier i sitatet ovafor: Det er kun en teori. Du har ingen bevis for at noen har forlatt jorden.  Du styrer som vanlig glatt unna alle ubehagelige spørsmål. Er det slik du har tenkt å operere i det debattforumet du drømmer om? Dere snakker om hjernevask. Du har bare ett argument og en tanke i hodet, og det er at det ikke finnes videoer som viser sammenhengende oppskyting av satellitter. Det finnes, men du tror ikke på dem. Jeg har ikke vært i verdensrommet, og om jeg hadde vært der og filmet og fotografert, så ville du ropt fake uansett. Jeg har nettopp presenter bevis fra bakkenivå. De holder i massevis, men du lukker øynene og stikker fingrene i ørene, for sikkerhets skyld.

Se på han kompisen din a , fokkeslasken. Han har virkelig super forklaringen sin på hvorfor det ikke finnes en eneste video av når man forlater jorden. Men dere tror man har forlatt jorden. Det er en vits akkuratt som tinga dere har lært om globen.

Du må være ganske rar når man tror man ikke kan legge inn et kamera på en eneste ferd ut , så tar man den forklaringen som god fisk. Det vitner om at dere klamrer dere til alt som kastes deres vei av forklaringer.

Forklaringer er ikke BEVIS på noe som helst.

Det er mulig å debunke alle veier. Dere har ingen bevis på ting som skal ha vært gjort. Bare teorier. Som det er mange som forsvarer.

Dette er en ren komiserie av de sjeldne, dere har ingenting av bevis for kurve på jorda. Du skjønner det ikke selv.

Flytidene er noe for seg selv og beviser ikke at man bor på en ball

Jeg sa ikek at de trodde det var nord polen. Det er så mange av dere som legger tror ting jeg sier fordi noen FLat earthers har sagt det.

 

Jeg har ikke hevdet at jorden er en sirkel eller firkantet eller rund.

Det er dere som hevder dere har sett jorden fra rommet og det er mulig. Så dere innrømmer at alt dere sett av bilder fra jorden er animasjoner fordi det ikke er mulig å ta med kamera ut.

FEtt ?

 

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (2 minutter siden):

Sist gang du fikk et bevis hvor bæreraketten hadde kamera og nyttelasten hadde kamera, da klagde du på Hollywood-produksjon fordi det var et klipp da de byttet kamera. Med andre ord er det eneste du godtar at en eneste rakett tar hele turen, og det er rett og slett ikke mulig. Det har du fått forklart mange ganger.

Aldri har en rakett tatt av fra Jorden for å reise videre mot Mars. Nyttelasten derimot har gjort det.

At du ikke godtar det betyr ikke at det er dårlig forklart.

Aner ikke.

Bortsett fra mine egne målinger som beviser avstand til enkelte satellitter.

JEg har egne observasjoner og film av horizonten i fly og på bakken. 1 til 10,000 meter, den er flat. HAr sjekket siste tre åra.

High alti baloons på 23 km over bakken, har man alt mulig av videoer, de viser kurve, flat, conkav. Det er linsa som gjør det.

 

Hvem sier at det ikke er mulig? rakett med ett kamera? DE har ,mulighet til å fly til mars og tilbake, men ikke å sette opp et kamera.

Bra du har forklaringen på det da.

Det som ikke er mulig det er vist på kamera det. At man ikke kan fly lengre ut, det stopper der. Det er altså impossible.

Det er forklaringen på det, at du ikke forstår det. Det er helt greit. JEg har forklart deg til deg mange ganger.

 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Andrè den gode said:

Se på han kompisen din a , fokkeslasken. Han har virkelig super forklaringen sin på hvorfor det ikke finnes en eneste video av når man forlater jorden. Men dere tror man har forlatt jorden. Det er en vits akkuratt som tinga dere har lært om globen.

Du må være ganske rar når man tror man ikke kan legge inn et kamera på en eneste ferd ut , så tar man den forklaringen som god fisk. Det vitner om at dere klamrer dere til alt som kastes deres vei av forklaringer.

SpaceX hadde da med kamera. Når du helt åpenbart ikke tror på kamerabevis virker det litt snodig at du krever nettopp dette for bevis.

1 minute ago, Andrè den gode said:

Forklaringer er ikke BEVIS på noe som helst.

Det er mulig å debunke alle veier. Dere har ingen bevis på ting som skal ha vært gjort. Bare teorier. Som det er mange som forsvarer.

Vel... Jeg har bevis på at mennesket har plassert noe 20000 km unna jorden. Ingenting du kan si vil få meg til å tvile på hva jeg selv har gjort noe mer enn du kan forklare for meg at jeg ikke egentlig bygde soverommet til min egen sønn.

Du må gjerne samle egne data for å debunke dette om du vil. Lykke til med det i så fall.

Lenke til kommentar

Hvis dere har lyst å lære noe nytt ,komme dere ut av dette forumet og oppdage verden, så kan jeg anbefale tilnærmingen flat jord/alternative saker. Det åpner sinnet litt og ikek minst du får møtt nye mennesker. Det er mange måter å møte nye mennesker på.

Hvis du bare har lyst å sitte på stolen og se på teorier som noen fant ut for 400 år siden, så kan du det også.

 

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (1 minutt siden):

SpaceX hadde da med kamera. Når du helt åpenbart ikke tror på kamerabevis virker det litt snodig at du krever nettopp dette for bevis.

Vel... Jeg har bevis på at mennesket har plassert noe 20000 km unna jorden. Ingenting du kan si vil få meg til å tvile på hva jeg selv har gjort noe mer enn du kan forklare for meg at jeg ikke egentlig bygde soverommet til min egen sønn.

Du må gjerne samle egne data for å debunke dette om du vil. Lykke til med det i så fall.

Space X videon viser akkuratt det samme som NASA sin. LOw earth orbit. ?  Ingen ting mer å se

Lenke til kommentar
1 minute ago, Andrè den gode said:

JEg har egne observasjoner og film av horizonten i fly og på bakken. 1 til 10,000 meter, den er flat. HAr sjekket siste tre åra.

En rar ting å bevise siden ingen mener noe annet ved slike lave høyder.

1 minute ago, Andrè den gode said:

High alti baloons på 23 km over bakken, har man alt mulig av videoer, de viser kurve, flat, conkav. Det er linsa som gjør det.

Men da han flat jord nissen jeg har glemt navnet på gjorde forsøket selv uten slik linse fikk han en svak kurve da han kom høyt nok.

1 minute ago, Andrè den gode said:

Det er forklaringen på det, at du ikke forstår det. Det er helt greit. JEg har forklart deg til deg mange ganger.

Prøver du si jeg ikke forstår mine egne målinger? Er det virkelig forsvaret du må ty til for å føle du har rett?

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (3 minutter siden):

SpaceX hadde da med kamera. Når du helt åpenbart ikke tror på kamerabevis virker det litt snodig at du krever nettopp dette for bevis.

Vel... Jeg har bevis på at mennesket har plassert noe 20000 km unna jorden. Ingenting du kan si vil få meg til å tvile på hva jeg selv har gjort noe mer enn du kan forklare for meg at jeg ikke egentlig bygde soverommet til min egen sønn.

Du må gjerne samle egne data for å debunke dette om du vil. Lykke til med det i så fall.

SAmle data. Det er mange som har gjort for meg, i mange år. Resultatet det har jeg selv og lagret samme med mine egne.

Derfor har dere ingenting å komme med her annet enn en teori mot en annen. Som du sier så kan de ikke ta photo lengre ut enn du har vist. GRATULERE ?

 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Andrè den gode said:

SAmle data. Det er mange som har gjort for meg, i mange år. Resultatet det har jeg selv og lagret samme med mine egne.

Akkurat. Så hvilken vinkel i forhold til jordoverflaten har du funnet mot geostasjonære satellitter i Oslo-avstand fra ekvator? (Jeg gjetter Oslo siden det er der du har foreslått å møte folk.)

1 minute ago, Andrè den gode said:

Derfor har dere ingenting å komme med her annet enn en teori mot en annen. Som du sier så kan de ikke ta photo lengre ut enn du har vist. GRATULERE ?

Bortsett fra at jeg faktisk har data og kan skilte med dem om så er. Jeg er litt nysgjerrig på å se hvor forskjellige våre data er da.

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (1 minutt siden):

En rar ting å bevise siden ingen mener noe annet ved slike lave høyder.

Men da han flat jord nissen jeg har glemt navnet på gjorde forsøket selv uten slik linse fikk han en svak kurve da han kom høyt nok.

Prøver du si jeg ikke forstår mine egne målinger? Er det virkelig forsvaret du må ty til for å føle du har rett?

Horizonten er den samme på 10,000 meter som 20,000 meter. Kamerane avgjør hva du ser. Ja det er mange som viser kurve på atmosfæren. BEtyr ikke at vannet er flatt fordi. Jtolan sin video viser at jorda går bare videre og videre.

HAr du bilde av globusen din eller ? fra rommet? Du har bare teorier igjen. HAr du noe bilder eller ?videoer?

 

 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Andrè den gode said:

SAmle data. Det er mange som har gjort for meg, i mange år. Resultatet det har jeg selv og lagret samme med mine egne.

Derfor har dere ingenting å komme med her annet enn en teori mot en annen. Som du sier så kan de ikke ta photo lengre ut enn du har vist. GRATULERE ?

Joda, de kan ta foto lengre ut, og det gjøre kontinuerlig hele tiden. Men de sier du er CGI, så...

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (1 minutt siden):

Akkurat. Så hvilken vinkel i forhold til jordoverflaten har du funnet mot geostasjonære satellitter i Oslo-avstand fra ekvator? (Jeg gjetter Oslo siden det er der du har foreslått å møte folk.)

Bortsett fra at jeg faktisk har data og kan skilte med dem om så er. Jeg er litt nysgjerrig på å se hvor forskjellige våre data er da.

Faktum er at du , eller ingen andre globe folk kan vise faktisk geometrisk målbar kurve på jorden.

hva snakker du om Geostasjonære satelitter. ??? JEg undres noen ganger på hva dere får dette fra

 

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (1 minutt siden):

Joda, de kan ta foto lengre ut, og det gjøre kontinuerlig hele tiden. Men de sier du er CGI, så...

Det er LOW earth orbit. Det er lavere høyde enn der videone dine stopper. SPacex, nasa

Du sa selv at du ikke kan ta med kamera ut, fordi det ikke er kamera på nytte lasten. Ombestemt deg?

Lenke til kommentar
Andrè den gode skrev (4 minutter siden):

Se på han kompisen din a , fokkeslasken. Han har virkelig super forklaringen sin på hvorfor det ikke finnes en eneste video av når man forlater jorden. Men dere tror man har forlatt jorden. Det er en vits akkuratt som tinga dere har lært om globen.

Du må være ganske rar når man tror man ikke kan legge inn et kamera på en eneste ferd ut , så tar man den forklaringen som god fisk. Det vitner om at dere klamrer dere til alt som kastes deres vei av forklaringer.
 

Jeg synes Fokkeslasken har ei utmerket forklaring på det temaet som har klistra seg fast i hodet ditt. Men jeg er ikke interessert, jeg holder meg på jorda. Det finnes nok bevis her nede.

Andrè den gode skrev (7 minutter siden):

Dette er en ren komiserie av de sjeldne, dere har ingenting av bevis for kurve på jorda. Du skjønner det ikke selv.

 

Jeg har kommet med flere. Hva i all verden er det du krever? At man skal kunne se ut over havet og se kurven? Å forlange det umulige er en debatteknikk som bare kan karakteriseres som uærlig.

Andrè den gode skrev (9 minutter siden):

Flytidene er noe for seg selv og beviser ikke at man bor på en ball

 

Det kan jeg være enig i, hvis du kan komme med ei anna forklaring! Du har kommet med to, flyene går tre ganger så fort, eller jetstrømmene går begge veier samtidig. Sannsynlig? Sannheten er at det ikke finnes noen forklaring, men tar du det innover deg??

Andrè den gode skrev (13 minutter siden):

Jeg sa ikek at de trodde det var nord polen. Det er så mange av dere som legger tror ting jeg sier fordi noen FLat earthers har sagt det.

Nei, men skjønner du ikke at det er konsekvensen av det du sier? Når du drar fram argumentet at de antakelig ikke visste hvor de var, så må det jo ha vært et annet sted med midnattssol. Skjønt i januar er det jo mørkt på Nordpolen, så de må jo ha vært i Antarktis. Hvorfor kommenterer du ikke at det er lyst omtrent døgnet rundt der cruiseskipene ferdes? Og at alle kan kjøpe en tur. Det får du heller ikke til å stemme med solas bevegelser på ei flat jord.

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (4 minutter siden):

Joda, de kan ta foto lengre ut, og det gjøre kontinuerlig hele tiden. Men de sier du er CGI, så...

HAlvparten av ting dere skriver er ting som dere tror jeg sier og hva flat jordere vanligvis sier.  Så må jeg svare på noe helt fjærnt noe som bare detter ut her. ER det noen folk som følger med utenfor denne ringen med globe folk som som ser dette eller.

hva er greia

Endret av Andrè den gode
Lenke til kommentar
Just now, Andrè den gode said:

Faktum er at du , eller ingen andre globe folk kan vise faktisk geometrisk målbar kurve på jorden.

Det er klart vi kan. Du har fått bilde på bilde av det gjentatte ganger.

Just now, Andrè den gode said:

hva snakker du om Geostasjonære satelitter. ??? JEg undres noen ganger på hva dere får dette fra

Vet du ikke hva de er? De er satellitter som går i en slik spesifikk bane at de holder seg rett over samme punkt på jordoverflaten hele tiden. Det gjør de veldig lette å måle. Jeg har gjort dette, og med det har jeg funnet ut hvor langt unna jorden de er. Og om ikke annet vi som mennesker har reist minst så langt ut uansett om det er filmet eller ikke.

Så nevnte du alle dine egne målinger, så da kan vi jo sammenligne tall, kan vi ikke? Din sjanse på å vise at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
matteus skrev (1 minutt siden):

Jeg synes Fokkeslasken har ei utmerket forklaring på det temaet som har klistra seg fast i hodet ditt. Men jeg er ikke interessert, jeg holder meg på jorda. Det finnes nok bevis her nede.

Jeg har kommet med flere. Hva i all verden er det du krever? At man skal kunne se ut over havet og se kurven? Å forlange det umulige er en debatteknikk som bare kan karakteriseres som uærlig.

Det kan jeg være enig i, hvis du kan komme med ei anna forklaring! Du har kommet med to, flyene går tre ganger så fort, eller jetstrømmene går begge veier samtidig. Sannsynlig? Sannheten er at det ikke finnes noen forklaring, men tar du det innover deg??

Nei, men skjønner du ikke at det er konsekvensen av det du sier? Når du drar fram argumentet at de antakelig ikke visste hvor de var, så må det jo ha vært et annet sted med midnattssol. Skjønt i januar er det jo mørkt på Nordpolen, så de må jo ha vært i Antarktis. Hvorfor kommenterer du ikke at det er lyst omtrent døgnet rundt der cruiseskipene ferdes? Og at alle kan kjøpe en tur. Det får du heller ikke til å stemme med solas bevegelser på ei flat jord.

Ja Matteus ,er du varm i trøya nå eller. JA vis meg kurvatur her nede på jorden. Altså jord krummingen. Takk

Lenke til kommentar
Andrè den gode skrev (2 minutter siden):

HAlvparten av ting dere skriver er ting som dere tror jeg sier og hva flat jordere vanligvis sier.  Så må jeg svare på noe helt fjært noe som bare detter ut her. ER det noen folk som følger med utenfor denne ringen med globe folk som snakker som ser dette eller.

hva er greia

Så du godtar dette som bevis?
Bilde av jorden tatt fra verdensrommet:

earthdscvr.jpg

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Andrè den gode said:

Det er LOW earth orbit. Det er lavere høyde enn der videone dine stopper. SPacex, nasa

Du sa selv at du ikke kan ta med kamera ut, fordi det ikke er kamera på nytte lasten. Ombestemt deg?

Klart man kan ta med kamera ut, men man kan ikke pakke det slik at det blir ett kontinuerlig opptak helt nede fra landjorden. Man må bytte fra bærerakett til nyttelast. Men dette vet du jo allerede. Jeg bare syntes det er gøy at du later som du har glemt det. HVertfall håper jeg du later som.

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (1 minutt siden):

Det er klart vi kan. Du har fått bilde på bilde av det gjentatte ganger.

Vet du ikke hva de er? De er satellitter som går i en slik spesifikk bane at de holder seg rett over samme punkt på jordoverflaten hele tiden. Det gjør de veldig lette å måle. Jeg har gjort dette, og med det har jeg funnet ut hvor langt unna jorden de er. Og om ikke annet vi som mennesker har reist minst så langt ut uansett om det er filmet eller ikke.

Så nevnte du alle dine egne målinger, så da kan vi jo sammenligne tall, kan vi ikke? Din sjanse på å vise at jeg tar feil.

Jeg har ikke snakket om Geostasjonære satelitter. JA det er high altitude balloons , som det er festet utstyr til.

Jeg driver ikke å måler avstanden til satelitter. Hvorfor skulle jeg det

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...