Gå til innhold

Se den nye Call of Duty-traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Videoen ble publisert tidligere, antagelig fordi en screening av traileren ble lekket. Da var det ingen vits i å holde igjen noen timer. Har vært heftige teasers i retning av dette spillet hele helgen, og en del styrte lekkasjer. Herunder in-game teasere på Nuk3town-kartet (i det ene huset, og en diger billboard på wallrun-flanken). Det lå også en teaser på CallofDuty.com fra søndag morgen PDT...

Lenke til kommentar

 

Dæven det her ser bra ut! Liker virkelig hvor dem tar serien altså. Som vanlig er hylekoret på plass i kommentar feltene rundt omkring. Jeg skal vedde pungen min på at når Battlefield kommer med enten første eller andre verdenskrig tema igjen. Så blir det et voldsomt styr over hvor kjedelig våpen og alt er.

Gi meg en M1 Garand any day ;)

 

 

K98 ;) Når det gjelder dette spillet ble jeg bare flau på COD sine vegne... 

Endret av LoveAmiga
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dæven det her ser bra ut! Liker virkelig hvor dem tar serien altså. Som vanlig er hylekoret på plass i kommentar feltene rundt omkring. Jeg skal vedde pungen min på at når Battlefield kommer med enten første eller andre verdenskrig tema igjen. Så blir det et voldsomt styr over hvor kjedelig våpen og alt er.

 

Gi meg en M1 Garand any day ;)

 

K98 ;) Når det gjelder dette spillet ble jeg bare flau på COD sine vegne...

K98 du liksom, skal man først ha en bolt action må man ha en SMLE. 10 skudd og mye bedre bolt action!

Lenke til kommentar

@Mala altså det her var akkuratt det jeg kunne tenke meg, future tech, sikkert fun MP og noe faktisk litt nytt. Hvorfor er sånn at dere vil ha et jordnært skytespill frå cod? Kan dere ikke da bare velge arma eller battlefield? Der har du jo serier som prøver seg som simulatorer av dagens krig.

 

Nei takke meg til nesten truverdig spacetech og morro spillmechanics mens jeg noobtoober min veig til prestige. Blir nok første cod som blir et garantert kjøp for meg siden black ops 2.

 

Vil du ha space sim med FPS så er star citizen å anbefale. Dog kun Alpha, men likevel veldig spillbart :)

Lenke til kommentar

Enda et call of duty som ikke blir kjøpt der altså. Det er et sykdomstegn for serien når endringene i hovedsak består i minispill, gimmicker og skins heller enn å fornye gameplayet.

 

Om det er noe COD serien har gjort over tiden så er det jo nettopp å fornye gameplay.

/fail

Lenke til kommentar

 

Enda et call of duty som ikke blir kjøpt der altså. Det er et sykdomstegn for serien når endringene i hovedsak består i minispill, gimmicker og skins heller enn å fornye gameplayet.

 

Om det er noe COD serien har gjort over tiden så er det jo nettopp å fornye gameplay.

/fail

 

Jeg skal si meg enig i at de har prøvd siden AW :) altså, virkelig prøvd. Så dette blir kjøp på meg, romkamper er alltid fett(nesten). 

Lenke til kommentar

 

Enda et call of duty som ikke blir kjøpt der altså. Det er et sykdomstegn for serien når endringene i hovedsak består i minispill, gimmicker og skins heller enn å fornye gameplayet.

 

Om det er noe COD serien har gjort over tiden så er det jo nettopp å fornye gameplay.

/fail

 

Nei strengt tatt ikke. Selve grunnspillet har forandret seg lite fra det første spillet, og enda mindre siden det første modern warfare spillet. I stede har det blitt lappet på med minispill/sekvenser, "spesialeffekter" og gimmicker. Selv om de reskinner andre verdenskrig/den kalde krigen/nåtiden/fremtiden, så er spillene og oppskriften i seg selv til forveksling like.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei strengt tatt ikke. Selve grunnspillet har forandret seg lite fra det første spillet, og enda mindre siden det første modern warfare spillet. I stede har det blitt lappet på med minispill/sekvenser, "spesialeffekter" og gimmicker. Selv om de reskinner andre verdenskrig/den kalde krigen/nåtiden/fremtiden, så er spillene og oppskriften i seg selv til forveksling like.

 

 

 

Virker som du ikke helt forstår hva gameplay betyr. Ja spillet er og har alltid vært et FPS med en historie del og multiplayer. Men og da spesielt i multiplayer så har gameplay mekanikken utviklet og forandret seg vesentlig dem senere årene. Noe enhver som har spilt disse spillene dem siste årene godt kjenner til. 

 

Om det er en dramatisk forandring i hele sjangeren du er ute etter så tror jeg du skal vente lenge. Det har omtrent ikke vært noe forandring på hvordan et FPS spill fungerer på mangfoldige år. VR kan gjøre noe med det men det vil ta flere år. 

 

Du ser et lappverk av et spill med gimmick etc. Jeg ser et spill med vesentlig mer innhold en hva som er dessverre vanlig idag. 

Lenke til kommentar

 

Nei strengt tatt ikke. Selve grunnspillet har forandret seg lite fra det første spillet, og enda mindre siden det første modern warfare spillet. I stede har det blitt lappet på med minispill/sekvenser, "spesialeffekter" og gimmicker. Selv om de reskinner andre verdenskrig/den kalde krigen/nåtiden/fremtiden, så er spillene og oppskriften i seg selv til forveksling like.

 

 

Virker som du ikke helt forstår hva gameplay betyr. Ja spillet er og har alltid vært et FPS med en historie del og multiplayer. Men og da spesielt i multiplayer så har gameplay mekanikken utviklet og forandret seg vesentlig dem senere årene. Noe enhver som har spilt disse spillene dem siste årene godt kjenner til. 

 

Om det er en dramatisk forandring i hele sjangeren du er ute etter så tror jeg du skal vente lenge. Det har omtrent ikke vært noe forandring på hvordan et FPS spill fungerer på mangfoldige år. VR kan gjøre noe med det men det vil ta flere år. 

 

Du ser et lappverk av et spill med gimmick etc. Jeg ser et spill med vesentlig mer innhold en hva som er dessverre vanlig idag.

Nei game play er det samme, han krever ikke at det skal bli et crpg.

Men når en M4 eller hva enn de bruker i de siste spillene er helt lik en Thompson fra COD 2 Bare et annet skin og kanskje lyd. Da har ikke gameplayet forandret seg.

Lenke til kommentar

 

Nei game play er det samme, han krever ikke at det skal bli et crpg.

Men når en M4 eller hva enn de bruker i de siste spillene er helt lik en Thompson fra COD 2 Bare et annet skin og kanskje lyd. Da har ikke gameplayet forandret seg.

 

 

Enda en som ikke forstår gameplay mekanikk. Er ikke dette er spill forum? :D Hva skjer a folkens?  :rofl:

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...