Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leicester City


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Huth bør utestenges også, skaper sitasjonen.

Ja, men Fellaini slår faktisk før han blir lugget. At Huth kanskje burde få en liten repremande for luggingen er vel ok, men Fella burde få en lang karantene. Minst 5 kamper. Den er enormt grisestygg.

 

Et 100% tilsiktet slag med albuen rett i halsen med voldsom kraft. Den verste han har gjort siden han kom til oss.

 

 

"Slår før han blir lugget" ser du på TV2 og hører på kommentatorene? Det skjer i splittsekunder her, de tar det heeeelt ned til millisekunder, tror fint du hadde merka at noen tok tak i håret ditt, og reagert, før noen fysisk begynner å dra i det. 

Lenke til kommentar

 

Faen så jævla motbydelig spiller Fellaini er, kan ikke få sagt det nok. Skulle vært utvist, men nok en gang lar dommeren det gå og FA driter i det fordi de straffer ingen i United. Ikke noe nytt det.

 

Straffe skulle Leicester også hatt.

tumblr_lr8y7bbVOe1qb4c9i.jpg

Takk for gifen. Nå vet jeg hva jeg kan bruke når jeg skal sitere alle de gangene Pool blir takla og dere hylgriner i trådene for filming.

Lenke til kommentar

 

 

Faen så jævla motbydelig spiller Fellaini er, kan ikke få sagt det nok. Skulle vært utvist, men nok en gang lar dommeren det gå og FA driter i det fordi de straffer ingen i United. Ikke noe nytt det.

 

Straffe skulle Leicester også hatt.

tumblr_lr8y7bbVOe1qb4c9i.jpg

Takk for gifen. Nå vet jeg hva jeg kan bruke når jeg skal sitere alle de gangene Pool blir takla og dere hylgriner i trådene for filming.

 

 

Vi lager ikke noen konspirasjonsteorier ut av det ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Faen så jævla motbydelig spiller Fellaini er, kan ikke få sagt det nok. Skulle vært utvist, men nok en gang lar dommeren det gå og FA driter i det fordi de straffer ingen i United. Ikke noe nytt det.

 

Straffe skulle Leicester også hatt.

 

Takk for gifen. Nå vet jeg hva jeg kan bruke når jeg skal sitere alle de gangene Pool blir takla og dere hylgriner i trådene for filming.

 

 

Vi lager ikke noen konspirasjonsteorier ut av det ;)

 

 

Ikke jeg heller  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Lenke til kommentar

 

Jepp, ser ut som vi brukte opp alle kreftene våre i 1. omgang. Leicester er mer med nå.

Har ingenting med krefter å gjøre, men at vi ikke klarer å angripe gjennom midten. Leicester har jo alle sine defensive spillere på kantene nå.

Det koster mye krefter å presse så høyt som vi gjorde i 1 omgang, jo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...