Gå til innhold

Voldsvideoene fra trondheim.


Anbefalte innlegg

Jeg mener nøyaktig hva jeg skrev, disse er HØYST sannsynlig fra somalia.. Har vokst opp på et lite tettsted med masse invandrere fra Somalia å sett akkurat hvor lite folkeskikk disse har.. Ikke alle er slik, selfølgelig, men tafatt som dette landet er hvor det er om å gjøre å være så mye politisk korrekt som mulig så har jeg også sett disse slippe unna selv om de nesten har revet håret av Norske jenter.

 

Jeg står akkurat for hva jeg skrev, kommer jeg borti disse personlig hvor de utøver vold mot mine skal jeg knekke arma dems, om jeg så skal sitte inne for det.

 

Kan det hende at din umodne oppførsel var årsaken til at de ikke viste sin beste folkeskikk til deg?

Endret av Dr. Urdahl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
 kommer jeg borti disse personlig hvor de utøver vold mot mine skal jeg knekke arma dems, om jeg så skal sitte inne for det.

 

 

Aggressivt, men ikke motbydelig. Hadde flere fysisk forsvart seg selv og andre fra blind, rasemotivert vold hadde kanskje ikke guttegjengen i trondheim holdt på som de gjør.

Endret av Torpedo_Peter
Lenke til kommentar

 

 kommer jeg borti disse personlig hvor de utøver vold mot mine skal jeg knekke arma dems, om jeg så skal sitte inne for det.

 

 

Aggressivt, men ikke motbydelig. Hadde flere fysisk forsvart seg selv og andre hadde kanskje ikke guttegjengen i trondheim holdt på som de gjør.

 

 

Ett gammelt ordtak: "vold avler bare vold."

Det blir gjengvold av slikt. Man slukker ikke ilden med mer ild!

Endret av Dr. Urdahl
Lenke til kommentar

 

Jeg mener nøyaktig hva jeg skrev, disse er HØYST sannsynlig fra somalia.. Har vokst opp på et lite tettsted med masse invandrere fra Somalia å sett akkurat hvor lite folkeskikk disse har.. Ikke alle er slik, selfølgelig, men tafatt som dette landet er hvor det er om å gjøre å være så mye politisk korrekt som mulig så har jeg også sett disse slippe unna selv om de nesten har revet håret av Norske jenter.

 

Jeg står akkurat for hva jeg skrev, kommer jeg borti disse personlig hvor de utøver vold mot mine skal jeg knekke arma dems, om jeg så skal sitte inne for det.

 

Kan det hende at din uskikkelige, motbydelige, uakseptable og umodne oppførsel har noe med at de ikke viste sin beste folkeskikk til deg?

 

 

Prøver du å fortelle meg at MIN oppførsel førte til at Somalierne ikke klarte å oppføre seg?

 

hør her kamerat.. Jeg gikk ikke på ungdomskolen da disse kom hit på starten av 2000 tallet, men brodern gjorde. De gikk til fysisk på angrep på Jentene som gikk på skolen, lugga de, rev de etter seg i håret, fysisk vold.. å gjett hva lærerne gjorde?

 

Kan du være så snill å gjette hva lærerne gjorde?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

 

Jeg mener nøyaktig hva jeg skrev, disse er HØYST sannsynlig fra somalia.. Har vokst opp på et lite tettsted med masse invandrere fra Somalia å sett akkurat hvor lite folkeskikk disse har.. Ikke alle er slik, selfølgelig, men tafatt som dette landet er hvor det er om å gjøre å være så mye politisk korrekt som mulig så har jeg også sett disse slippe unna selv om de nesten har revet håret av Norske jenter.

 

Jeg står akkurat for hva jeg skrev, kommer jeg borti disse personlig hvor de utøver vold mot mine skal jeg knekke arma dems, om jeg så skal sitte inne for det.

 

Kan det hende at din uskikkelige, motbydelige, uakseptable og umodne oppførsel har noe med at de ikke viste sin beste folkeskikk til deg?

 

 

Prøver du å fortelle meg at MIN oppførsel førte til at Somalierne ikke klarte å oppføre seg?

 

hør her kamerat.. Jeg gikk ikke på ungdomskolen da disse kom hit på starten av 2000 tallet, men brodern gjorde. De gikk på  fysisk på angrep på Jentene som gikk på skolen, lugga de, rev de etter seg i håret, fysisk vold.. å gjett hva lærerne gjorde?

 

Kan du være så snill å gjette hva lærerne gjorde?

 

 

Hva lærerne gjorde i begynnelsen av år 2000 er irrelevant. Vi vet bedre nå. Les nøye gjennom mine poster i denne tråden, (det er ikke så mange) så kan du se selv hva jeg har skrevet, i stedet for at jeg sitter å repeterer det om og om igjen. Mange av innvandrerne har hatt det så grusomt vondt at du ikke kan forestille deg det. Det er en gigantisk forskjell på kultur, og hvordan folk behandles mellom kulturer. Les mine poster i denne tråden, så kan vi diskutere. :)

Endret av Dr. Urdahl
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg mener nøyaktig hva jeg skrev, disse er HØYST sannsynlig fra somalia.. Har vokst opp på et lite tettsted med masse invandrere fra Somalia å sett akkurat hvor lite folkeskikk disse har.. Ikke alle er slik, selfølgelig, men tafatt som dette landet er hvor det er om å gjøre å være så mye politisk korrekt som mulig så har jeg også sett disse slippe unna selv om de nesten har revet håret av Norske jenter.

 

Jeg står akkurat for hva jeg skrev, kommer jeg borti disse personlig hvor de utøver vold mot mine skal jeg knekke arma dems, om jeg så skal sitte inne for det.

 

Kan det hende at din uskikkelige, motbydelige, uakseptable og umodne oppførsel har noe med at de ikke viste sin beste folkeskikk til deg?

 

 

Prøver du å fortelle meg at MIN oppførsel førte til at Somalierne ikke klarte å oppføre seg?

 

hør her kamerat.. Jeg gikk ikke på ungdomskolen da disse kom hit på starten av 2000 tallet, men brodern gjorde. De gikk på  fysisk på angrep på Jentene som gikk på skolen, lugga de, rev de etter seg i håret, fysisk vold.. å gjett hva lærerne gjorde?

 

Kan du være så snill å gjette hva lærerne gjorde?

 

 

Hva lærerne gjorde i begynnelsen av år 2000 er irrelevant. Vi vet bedre nå. Les nøye gjennom mine poster i denne tråden, (det er ikke så mange) så kan du se selv hva jeg har skrevet, i stedet for at jeg sitter å repeterer det om og om igjen. Mange av innvandrerne har hatt det så grusomt vondt at du ikke kan forestille deg det. Det er en gigantisk forskjell på kultur, og hvordan folk behandles mellom kulturer. Les mine poster i denne tråden, så kan vi diskutere. :)

 

 

Jeg driter i hva disse Somalierne har opplevd, for å si det mildt.. Å lese gjennom dine poster er det siste jeg kommer til å gjøre.

 

Men du får nå bare være en barmjertelig samaritan.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg mener nøyaktig hva jeg skrev, disse er HØYST sannsynlig fra somalia.. Har vokst opp på et lite tettsted med masse invandrere fra Somalia å sett akkurat hvor lite folkeskikk disse har.. Ikke alle er slik, selfølgelig, men tafatt som dette landet er hvor det er om å gjøre å være så mye politisk korrekt som mulig så har jeg også sett disse slippe unna selv om de nesten har revet håret av Norske jenter.

 

Jeg står akkurat for hva jeg skrev, kommer jeg borti disse personlig hvor de utøver vold mot mine skal jeg knekke arma dems, om jeg så skal sitte inne for det.

 

Kan det hende at din uskikkelige, motbydelige, uakseptable og umodne oppførsel har noe med at de ikke viste sin beste folkeskikk til deg?

 

 

Prøver du å fortelle meg at MIN oppførsel førte til at Somalierne ikke klarte å oppføre seg?

 

hør her kamerat.. Jeg gikk ikke på ungdomskolen da disse kom hit på starten av 2000 tallet, men brodern gjorde. De gikk på  fysisk på angrep på Jentene som gikk på skolen, lugga de, rev de etter seg i håret, fysisk vold.. å gjett hva lærerne gjorde?

 

Kan du være så snill å gjette hva lærerne gjorde?

 

 

Hva lærerne gjorde i begynnelsen av år 2000 er irrelevant. Vi vet bedre nå. Les nøye gjennom mine poster i denne tråden, (det er ikke så mange) så kan du se selv hva jeg har skrevet, i stedet for at jeg sitter å repeterer det om og om igjen. Mange av innvandrerne har hatt det så grusomt vondt at du ikke kan forestille deg det. Det er en gigantisk forskjell på kultur, og hvordan folk behandles mellom kulturer. Les mine poster i denne tråden, så kan vi diskutere. :)

 

 

Jeg driter i hva disse Somalierne har opplevd, for å si det mildt.. Å lese gjennom dine poster er det siste jeg kommer til å gjøre.

 

Men du får nå bare være en barmjertelig samaritan.

 

 

å du endret svaret ditt.... Du hadde kanskje lært noe ved å lese mine poster, men men....

Kan du definere "en barmhjertig samaritan" med dine egne ord for meg?

Endret av Dr. Urdahl
Lenke til kommentar

 

Har jeg sagt tøffe negre?

Du har sagt "fra Afrika", og vi har funnet ut at "fra Afrika" ikke betyr fra Afrika, men svart. Så, ja.

 

 

Hvor får du tøffe fra? Er jo søtt at du prøve å virke så jævlig smart da.. :)

 

Du får dra frem Dave chapelle en gang til nå da, så er du så JÆVLIG smart som det går ann å bli.

 

Imponert er jeg..

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

Ett gammelt ordtak: "vold avler bare vold."

Det blir gjengvold av slikt. Man slukker ikke ilden med mer ild!

Eh... alternativet er at man lar seg bli banket opp mens man venter på at onkel politi kommer for sent til å kunne gjøre noe med det. Den eneste grunnen til at vi vet hva som skjedde i Trondheim var at soppvekstene filmet hendelsen.

 

Jeg ville ha foretrukket å forsvare meg hvis noen prøvde å banke meg opp på gata. Jeg ville også ha hatt pris på at noen hjalp til i en slik situasjon. Er ikke dette rimelig?

Lenke til kommentar

Sheasy, den 24 Apr 2016 - 01:24, sa:snapback.png

 

Simkin, den 24 Apr 2016 - 01:23, sa:snapback.png

Hvor får du tøffe fra? Er jo søtt at du prøve å virke så jævlig smart da.. :)


Tuller du med meg nå?

Simkin, den 24 Apr 2016 - 00:09, sa:snapback.png

Den dagen jeg får unger, og om han/hun kommer borti slike "tøffinger" fra Afrika så skal jeg knekke arma tvert av dem.
 
Om det så er det siste jeg gjør.

 

 

Er det tøffe meg eller tøffe negre du refererer til nå?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

 

Ett gammelt ordtak: "vold avler bare vold."

Det blir gjengvold av slikt. Man slukker ikke ilden med mer ild!

Eh... alternativet er at man lar seg bli banket opp mens man venter på at onkel politi kommer for sent til å kunne gjøre noe med det. Den eneste grunnen til at vi vet hva som skjedde i Trondheim var at soppvekstene filmet hendelsen.

 

Jeg ville ha foretrukket å forsvare meg hvis noen prøvde å banke meg opp på gata. Jeg ville også ha hatt pris på at noen hjalp til i en slik situasjon. Er ikke dette rimelig?

 

 

Jo at man forsvarer seg til en viss grad er én ting, men å bringe frem gjeng mot gjeng, (som det virket ut som om du hintet til) er en annen ting, men å tro de ville sluttet bare fordi noen andre andre svarte med vold, blir muligens litt naivt. Jeg snakker ikke om å stå som en stiv blink å motta vold, ikke misforstå.

 

Kan man ikke spare seg for slike uttrykk som "soppvekstene"?

Endret av Dr. Urdahl
Lenke til kommentar

Er det tøffe meg eller tøffe negre du refererer til nå?

Jeg har ikke sagt noe om dine egenskaper. Du vil knekke armene på "tøffinger" fra Afrika. Fra Afrika betyr svarte. Du vil altså knekke armene på "tøffinger" som er svarte. Det jeg spør deg om er om du også vil knekke armene på "tøffinger" som er hvite.

Lenke til kommentar

 

Hvor får du tøffe fra? Er jo søtt at du prøve å virke så jævlig smart da.. :)

Tuller du med meg nå?

 

Den dagen jeg får unger, og om han/hun kommer borti slike "tøffinger" fra Afrika så skal jeg knekke arma tvert av dem.

 

Om det så er det siste jeg gjør.

 

 

 

 

Er det tøffe meg eller tøffe negre du refererer til nå?

Jeg har ikke sagt noe om dine egenskaper. Du vil knekke armene på "tøffinger" fra Afrika. Fra Afrika betyr svarte. Du vil altså knekke armene på "tøffinger" som er svarte. Det jeg spør deg om er om du også vil knekke armene på "tøffinger" som er hvite.

 

 

Hva har det med saken å gjøre? Hvorfor er du så opptatt av det? Skal du liksom prøve å definere meg som rasist?

 

Nevnte jeg at jeg skal gifte meg med ei som er født LANGT fra Norge?

 

tror du jeg er opptatt av hudfarge?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...