Gå til innhold

Største spilltabben du har gjort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel egentlig ikke spill tabbe, heller lan tabbe:

 

Skulle lane hos en kamerat, men jeg fikk ikke til nettverket. Prøvde alle mulige feilsøkingsalternativer men samme hva vi gjorde så fikk vi ikke kontakt med pcen min. Satt og plundra i 11 timer (riktignok inkludert matpause, men dog).

 

Oisann, nettverkskortet var satt til disable..

Lenke til kommentar

Vel, det kan ha vært å kjøpe UT2k3 og BF1942, 800kr rett i dass :/

 

men, det er vel ikke akkurat hva jeg ville kalt en "spilltabbe", det er vel heller alle de gangene jeg har quicksavet rett før jeg dør, i ymse spill, eller å klare å bevege meg litt for mye mens jeg defuserte bomba i den avgjørende runden (var 11-11 og første"mann" til 12 vant) og, klarte dermed å avslutte defuseringen, og måtte begynne på nye, og det tok, siden jeg ikke hadde et kit, akkurat litt for lang tid, bomba sprengte, og vi tapte :/

Lenke til kommentar
Koblet meg opp i multiplayer på American Army 2. Da det begynte å bli litt het rundt ørene så ble jeg en smule skremt og tømte magasinet i en teamplayer  :lol:

Skikkelig flaut!

 

men men......er jo bare ett spill........ikke sant? ;)

KJenner meg igjenn :lol:

Gjorde nesten akkurat det samme bare at eg ikkje tømte magasinet helt :p:

Gjorde det samme bortsett at jeg ble skikkelig het i hodet (etter å ha blitt ambush og skutt til rød) Ropte febrilsk på medic og da jeg så noen kom helt borti meg og ropte "Stop" Skvat jeg og skjøt ham til ******. Det var min medic...

Endret av Squy
Lenke til kommentar

godt spørsmål..

 

men jeg trur det må være da jeg spilte max payne

 

var på den siste levelen om jeg husker riktig.

jeg var kommet til en tynn gang, der det var fullt av slike laserminer (hvis du rører laseren dør du osv). etter å ha kommet over noen, så jeg ned på tastaturet for å finne quicksaveknappen. da jeg så opp sto det en mann foran meg og skjøt meg i filler. siden jeg da var en i tynn gang med fullt av laserminer båda foran og bak meg, kunne jeg ikke bevege meg. smart :p

Lenke til kommentar
Har klart å tabbe meg ut noen ganger opp gjennom årene, men en av de absolutt mest irriterende tingene jeg har gjort var å kjøre med kun en quicksave fil på Baldurs Gate 2 ganske lenge, helt til jeg klarte å quicksave like før characteren min døde av en poison spell, jeg måtte drøye to kapitler tilbake i spillet, sånn ca 15 timers spilletid :gretten:

Ikke mulig... Det ville eksistert en ganske nylig auto-save, siden BG2 auto-savet jo bare man gikk gjennom en dør. Så enten kødder du med oss eller så er du litt vimsete :p

 

det verste jeg gjør er i warcraft når jeg skal sjekke helsen til fienden midt i en kamp, men i stedet for å trykke "alt" trykker jeg windows knappen... gg? :mad:

Lenke til kommentar

Spille FallOut 2 upatchet i 30 timer...

greit nok det helt til bøggen m bilen som deler seg oppstod jeg ikke hadde noen lengre. For å fixe elendigheten måtte jeg starte på nytt... :mad:

 

Ak da holdt jeg på å dø, men etter å ha begynnt på nytt spillte det ingen rolle, spillet er så genialt at det var like greit ;)

 

forrøverig gått gjennom det 5 ggr tror jeg :thumbs:

Lenke til kommentar
Har mista noen savegames under formatering fordi jeg har glemt at noen spill lagrer i "Mine dokumenter" på c:. Idiotisk påfunn, skulle gjerne hatt et par ord med han som fikk den "glupe" ideen å legge savegames der i stedet for sammen med spillet.

Har lagd en egen mappe på d: disken som fungerer som Mine Dokumenter og jeg pleier å legge alt under der. Dermed slipper du å uheldigvis å miste ting og tang som som save games der! Hvem som fant på det! Det kom med XP og det første spillet med å legge savegamesen på mine dokumenter var det første max payne spillet... Hurra for XP :thumbdown: ... win2000 er best :thumbs:

Lenke til kommentar

Tatt fra tråden "Your most embarrasing WC3-moment" på battle.net-forumene, her er mitt bidrag:

 

Hmm, was a 2on2 on Jungle Fever, I was human, we got rid of one of 'em, and then we start picking on the other. The other one retaliates on me mate and kills him, but I finally crush his base... or so I thought. I start serachin for him, searchin everywhere, start telling him "it's not funny, you might as well quit", and then i start the most wicked Gyrocopter-search probably ever seen on battle.net... I swear, it must have involved at least 40 Gyros, no less. All the time I expect to find his bloody Moonwell or whatever he was hiding from me, but I couldn't see any big green (he was green) square on the minimap, and frankly, who sits searching through the whole damn map in the main view if you can't see it on the MM? He was not revealed either, and I couldn't understand that - a ToL would be pretty easy to spot. Still couldn't find the bloke. I sat there searchin for him in fifty damn minutes - yes, that's fifty, like in 50...

 

Finally, my patience is spent, I yell "bloody cheater", quit and start watching the replay to see whether there was any reason to report him.

 

Now, there was this tiny green spot in the very left edge of the map I hadn't noticed - AND THAT'S HOW I LEARNT THAT THOSE DARN TREES UPROOT.

 

--

Til de som ikke kan lese engelsk; tough luck, min er ikke SÅ ille. Orker ikke skrive om hele greia.

Lenke til kommentar

Quicksave vs Quickload er jo alltids en klassiker, har klart den tabben mange ganger selv.

 

Ellers er respawn-tking i DoD en ting man blir flau som ****** over. Klikker som pokker rett før man dør/skifte views, så spawner man plutselig og fyrer av en fin salve rett i bakhodet til lagkompisen(e).

I ET er man heldigvis udødelig i noen millisekunder etter man spawner, så jeg har ikke klart det der.

Lenke til kommentar

Spilte vanlig BF. Har forøvrig elendig retningssans og hukommelse. Jeg ble overflytta til det andre laget uten at jeg fikk det med meg. Tok et fly, fløy litt rundt på måfå, kom til hovedbasen som jo var den sammen jeg hadde bomba istad. Men nå var det ingen som skjøt på meg! Bomba vilt, og traff ganske masse personell og materiell. Så ble jeg kicka for teamkilling.. herregud så idiotisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...