Gå til innhold

Største spilltabben du har gjort?


Anbefalte innlegg

Spillte Codename outbreak.

På et av de siste oppdragene kommer en lastebil med atombombe kjørende. Får beskjed om at jeg IKKE skal skyte på den UANSETT. Tror dere ikke jeg hadde satt AI soldaten på teamet mitt på "fire at will". Jeg quicksavet et halvt sekund før han løsnet skudd mot bomben. Der satt jeg altså og quickloadet 30 ganger mens jeg trykkte på knappen "hold fire" for å få ham til å la være å skyte. Klarte det til slutt. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort alle disse quicksave/load tabbene og ja...

 

Men den største jeg kan komme på var da jeg spillte CS klokken fire om natta.. da hadde vi holdt på i over 18 timer med bare CS.. jeg var hele tiden CT. Men den ene terroristen gikk, og jeg måtte bytte lag(dumt valg av admin). 4 runder på rad klarte jeg å drepe hele teamet mitt, første var rett etter kjøpetiden gikk ut, altså når vi begynte. Da plaffet jeg ned alle. Ellers var de 3 andre rundene bare å løpe rundt å skyte alle T jeg så :( Etter fjerde runde ble jeg bannet for TK. jaja... var litt sliten etter over 18 timer spilling. Så lenge klarer jeg aldrig å spille igjen, var helt ødelagt etterpå.

Lenke til kommentar

var å kjøpe Command & Conquer Renegade...

 

 

Bortsett fra det... Jeg spiller mye Soldier of Fortune 2 (SoF2) online...

 

Vi befinner oss på Kam3 kartet, i en public CTF match... Kommer løpende opp mot fiendens flagg point, og skyter mot de to som henger rundt flagget. De rygger unna inn i "bakvei-tunnellen", og jeg stopper og gjør meg klar til å kaste en granat etter dem før jeg rapper flagget. Plutselig kommer et fjols speed-jumpende forbi meg akkurat i det jeg kaster granaten. Ikke nok med at han tar flagget, men han jumper inn i den samme tunnellen som to fiender akkurat rygget inn i - eksakt der hvor min granat er på vei. *KA-BOOM* - 2 fiender dør, og 1 friendly - "fjols dropped the flag" - Tilfeldigvis var det trippel straff for Team Killing av spilleren med flagget.... PLUPP - [ONC]Fuz have been temporarily banned from the server due to team killing...

 

Ja, ja... det er jo bare et spill... (grmblf FJOLS grmblf)...

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Den største tabben jeg har gjordt er å låne bort PCen min på lan til en som skulle bruke den til CS, greit nok han brukte den bare til det, men han forandra jo kontrollene litt. Jeg fant ut at de var de samme som mine, helt til jeg var sistemann på laget og skulle defuse bomba, som jeg hadde god tid til. Så har han bytta use-knapp, så jeg må bare løpe vekk fra bomba fordi jeg ikke finner riktig knapp.....

 

Ellers klarte jeg å save 1/2 sek før jeg ble truffet av et skudd som fikk meg til å dø i system shock 2, men fant heldigvis ut at spillet hadde en egen medpack-knapp som redda meg den gangen.

Lenke til kommentar
Prøve å spise Corn Flakes når jeg hadde runda Nemesis (Shoot'em up) på Amiga 6 ganger. Selvfølgelig gikk det i dass, men fikk en fin poengsum totalt da.

 

En svært traumatisk opplevelse som jeg fortsatt husker. :scared:

Forstod ikke den helt jeg.... Gikk spillet i dass pga du spiste på 7. runden eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...