Gå til innhold

Største spilltabben du har gjort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

solkte GA4 disk til vendor i AO

 

Den er\var vert 500mill+ =)

 

fant den 2 dager etter at den kom ut i spillet

 

de som har vert lengs i AO fikk en gave som het pioner backpack 2 dager etter så slette jeg figuren min som hadde den på med en feil...fikk aldri en ny siden den ikke var nodrop *cry*

 

 

det er minte største ^^

Endret av Spiffen
Lenke til kommentar
Koblet meg opp i multiplayer på American Army 2. Da det begynte å bli litt het rundt ørene så ble jeg en smule skremt og tømte magasinet i en teamplayer :lol:

Skikkelig flaut!

 

men men......er jo bare ett spill........ikke sant? ;)

KJenner meg igjenn :lol:

Gjorde nesten akkurat det samme bare at eg ikkje tømte magasinet helt :p:

Lenke til kommentar

Hehe......er sikkert ikke alene om å gjøre den tabben ;)

Uansett så tror jeg han skjønte grunnen og at jeg var litt ny. Ba meg være litt roligere på triggeren neste gang med et lite smil. Skikkelig voksent! Hadde egentlig regnet med en storm av noob-uttrykk.

 

Kan også legge til at det kanskje ikke er den største tabben jeg har gjort i spill, men den største jeg kommer på i farten. Har gjort så mange bommerter at jeg har kommet ut av tellingen :)

 

Sånn er det når man ikke har mulighet til å skikkelig sette seg inn i et spill, men kun spiller litt av og til.

Lenke til kommentar
spilte gran turismo 3 sånn endurance løp på 100 runder... på  runde 92 elns som var 2-3 timers spilling klarte jeg å komme borti quit race fordi jeg hadde hatt den på pause  :grine:

2-3 timer på endurance løp 100 laps? :wow:

det er lenge

 

Edit: unnskyld for off topic :mad:

Endret av Eurofighter
Lenke til kommentar

Klarte å save over FF7 fila mi mens jeg hadde kommet helt tell krateret... 10-15 timer i i toan.

 

 

En annen ganske så stor tabbe: klarte å bomme på mål(ja bomme på mål) mens jeg var forran han cassidy eller hva han flinke kjørern i Vice City heter.. brukte minst 10 forsøk tell for å klare den.

 

 

Detta er ike no tabbe men, strømmen gikk når jeg hadde kjørt 1:50 av 2 timer på ein GT3 endurence... *KlIkK* sa det da.

Lenke til kommentar

Tja, en kamerat presterte å lagre Diablo rett før han døde og var omringet av fiender. Han hadde kommet rimelig langt, og hadde selvsagt bare ett savegame. Husker ikke om han startet på nytt eller gav opp.

 

Har mista noen savegames under formatering fordi jeg har glemt at noen spill lagrer i "Mine dokumenter" på c:. Idiotisk påfunn, skulle gjerne hatt et par ord med han som fikk den "glupe" ideen å legge savegames der i stedet for sammen med spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...