Gå til innhold

Slik er Apples nye iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hmm, jeg liker innmaten og slikt, men synes virkelig de burde gitt den iPhone 6 sine runde kanter og generelle design...

 

Designet til iPhone 5/5S er utrolig mye mer robust enn det til iPhone 6/6S. De nyeste iPhonene bøyer seg bare du ser litt stygt på de.

Tror du har sovet litt i timen når du går utifra at 6 og 6S stiller i samme liga her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

64 GB varianten er priset til 5890,-. For fire år siden ga jeg nærmere 7000,- for en 4S med like mye minne. Med SE får jeg mye mer for mindre penger og det er et skikkelig fremskritt.

 

Det går litt begge veier. Jeg betalte 4690 kroner for min iPad 4 med 32 GB minne for 3 år og 4 måneder siden. Den nye koster 7.

Lenke til kommentar

 

Verdens kjedeligste Apple event. Hvis ikke de kommer med noe spennende til høsten så bytter jeg nok til android. 

Det høres ut som en trussel. Skikkelig dramatikk her nå, gutter!

 

 

Nei jeg tror nok ikke de bryr seg så veldig, jeg bare håper det kommer noe litt nytt, og ikke bare en ny telefon som ser nesten identisk ut med 6S og har noen % sterkere CPU og litt bedre kamera. 

Lenke til kommentar

 

 

Verdens kjedeligste Apple event. Hvis ikke de kommer med noe spennende til høsten så bytter jeg nok til android. 

Det høres ut som en trussel. Skikkelig dramatikk her nå, gutter!

 

 

Nei jeg tror nok ikke de bryr seg så veldig, jeg bare håper det kommer noe litt nytt, og ikke bare en ny telefon som ser nesten identisk ut med 6S og har noen % sterkere CPU og litt bedre kamera. 

 

Det er jo sånn det er nå. Vanskelig å finne opp kruttet på nytt. 

Årlig lansering betyr bare en liten evolusjon og forbedring fra det gamle.

Lenke til kommentar

 

 

Verdens kjedeligste Apple event. Hvis ikke de kommer med noe spennende til høsten så bytter jeg nok til android. 

Det høres ut som en trussel. Skikkelig dramatikk her nå, gutter!

 

 

Nei jeg tror nok ikke de bryr seg så veldig, jeg bare håper det kommer noe litt nytt, og ikke bare en ny telefon som ser nesten identisk ut med 6S og har noen % sterkere CPU og litt bedre kamera. 

 

 

2015 var et S-år, derfor ikke noen veldig store forskjeller. Jeg hoppet galant over 6s.

 

I år er det vel "neste-nummer-år". Da kommer 7-eren. Håper og tror Apple endrer utseendet og formen, samt kjører på med spennende nytt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

113 gram. Det er klasseledende lett i klassen mobiltelefon med brukbar innmat. Kudos for at de har hørt på kundene sine og videreført 4-tommeren.

Nei, nei det er den virkelig ikke. Den er ikke lett på noen måte. Det er lett i form av at den er klart mindre enn noe annet, men på ingen annen måte er den det. Ikke ille heller, og det trenger ikke være ille å veie litt.

 

 

Nå er iallefall ios 9.3 her! (Har du lasta det ned, det har jeg. :) )

Si hva du vil om Apple, men de leverer fort noen ganger. Laster ned nå...

 

Kommer an på perspektiv. Er Apple sene med å lansere nyeste iOS, slik at det skjer samme dagen som oppdateringen kommer, eller er de raske med oppdatering? Hvis Google f.eks presenterte sine nye Android versjoner 1 uke senere ville det jo vært ute med en gang de presenterte. Jeg ville heller dømt det etter hvordan SWen er, enn når nye versjoner kommer i forhold til presentasjoner. Det er jo bare strategi fra Apple å gjøre det slik. Google har en annen strategi og gjør det annerledes. Betyr ikke at Apple leverer raskere :)

 

Heftig skjerm.

Sarkastisk?

 

 

 

Ikke svar til noen:

Ser ikke at noen har nevnt det, men for meg virker det som om den får bra batteritid. Den har ganske bra batteristørrelse mtp. skjermstørrelse på 4". Ja, den er kraftig, men strømsparingsfunsksjoner er så gode og SoCer smarte. Tror den vil kunne få bedre batteritid enn sine storebrødre for aktivt bruk. Kommer jo an på bruk selvfølgelig.

Endret av TKongen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...