Gå til innhold

LIVE FRA KL 18: Apple lanserer nye produkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Kanskje de neste år innoverer ved å lansere en ipad mini pro

 

 

Og en ny iPhone uten 16GB begrensing som laveste inngangsbillett :p

 

 

Jeg tror vel de fleste av oss nå er innforstått med den manglende økonomiske viljen til å gjøre noe slikt. Det er vel nesten mer sannsynlig at de øker gratis kapasitet for icloud lagring og senker lagrinskapasiteten til 8gb for å få flere til å kjøpe 64....

Lenke til kommentar

Dette var lite annet enn en massiv nedtur.

 

SE som er innmaten til 6S, minus 3D touch, i en iphone 5s. Ny ipad pro, som jo strengt tatt kunne vært ipad air. 

 

 

Må si meg enig her. Det er fryktelig lite med iPad Pro 9,7-tommer som ikke hadde vært naturlig å forvente i en iPad Air 3. Eneste unntaket må være skjermen som har støtte for Apple Pencil. Dårlig unnskyldning for å kunne skru opp prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og det som ikke skrives om over alt:

 

- Nye fine farger på Smart Cover, Silicone Case, Leather Case, Sport Band, Milanese Loop, Classic Buckle og Leather Loop.

- Ny Nylon Strap.

- Ny Lightning til USB-A adapter

- Ny USB-C til Lightning kabel

Endret av genser
Lenke til kommentar

 

Hos de fleste andre produsenter hadde den har 5" skjerm

 

Nå er 6S og 6S Plus alt på den størrelsen, så hva ville vært poenget med det?

 

 

poenget er at de utnytter arealet så dårlig at den blir unødvendig stor. kune helt klart hatt større skjerm eller mindre tlf, alt etter hva man prioriterer.

Lenke til kommentar

 

Jeg kjøper ikke mange Apple produkter noe mer, men de skal ihvertfall ha skryt for å ta sikkerhet og privatliv viktig. Google er helt på den andre siden av skalaen der, men men.

 

 

Bob bob.

Dersom FBI's tilgang til terroristens mobil kunne avslørt planlagte terrorangrep mot uskyldige, synes jeg det er helt på sin plass at forholdene legges til rette for det.

Lenke til kommentar

Bruker Apple hovedsaklig LCD i skjermene?

 

Husker sist gang over nyåret (2016) når jeg kikket fra siden på en hel rad telefoner og nettbrett utstillet hos Lefdal. Da så jeg at det var kantbelyst på de gamle modellene ihvertfall (alle modellene der).

Endret av G
Lenke til kommentar

Bruker Apple hovedsaklig LCD i skjermene?

 

Husker sist gang over nyåret (2016) når jeg kikket fra siden på en hel rad telefoner og nettbrett utstillet hos Lefdal. Da så jeg at det var kantbelyst på de gamle modellene ihvertfall (alle modellene der).

hvis det ikke er OLED så er det LCD, så ja Apple bruker LCD i alle modellene sine.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...