Gå til innhold

Elkjøp PC kjøp, reparerer ikke. Fikk gavekort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.

 

Hvis du har hjemmekontor er det kanskje relevant å betale mer for garantert oppetid, ettersom det står om penger. Men da bør man velge noe som faktisk dekker skikkelig og raskt, som Dell Pro Support Plus. Denne koster ca det samme som Elkjøp sin tryggehetsgaranti, og dekker i tillegg til å søle på PCen, at den ikke fungerer (reklamasjon), og de kommer hjem til deg og fikser det neste arbeidsdag.

 

Prisen på forsikring på vanlige elektronikkbutikker står ganske enkelt ikke i forhold til det man får for den.

Lenke til kommentar

Ble ikke dette veldig off-topic til det tråstarter faktisk spør om?

 

Hvis saken er en reklamasjonssak, så har du krav på pengene tilbake ELLER tilgodelapp, men det er opptil deg. Når det gjelder butikker som Elkjøp og lignende, så har jeg funnet ut det at hvis man har muligheten så er det ekstremt mye bedre å dra på sånne butikker på dagtid. Igjen, hvis man kan. Det er som regel deltider og studenter som jobber kveld, og det er helt bingo på hva du får av kompetanse.

 

Når det gjelder forsikring osv, så er vel det opptil trådstarter. Jeg har aldri hatt det, men er svært nøye på å ta vare på produktene mine, men vet om flere som har hatt det, og har god erfaring med det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...