Gå til innhold

Blir morro hvis Trump vinner?


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg hadde stemt på Pol Pot sålenge alternativet er Hillary Clinton. 

Ingen problem. Så lenge man vet hvorfor man stemmer, og IKKE baserer det på følgende tankegang: "Det kommer til å gå veldig dårlig mye utover mange, men ikke meg, så jeg driter i det, men herregud så jævla morro det kan bli?!?"

 

Har du vanskelig for å forstå at jeg har ikke stemmerett i USA? Skal jeg heller føle angst og skyld om folk stemmer og tenker annerledes enn det jeg selv gjør? :no:

 

Jo da, jeg forstår. Og jeg er veldig takknemlig for det. Problemet er ikke din stemmerett.

 

Greit nok at Hvis Trump ender opp med å bli president, så har ikke du vært med på å ta denne avgjørelsen. Og nei, du skal heller ikke ha noe skyld for det heller. Problemet er tankegangen din. Du har et ønske om at Trump skal bli president for moro skyld, for "herregud så jævla morro det kan bli?!?".. OG du VET at det kommer til å gå veldig dårlig utover mange, men det driter du i, for det går ikke utover deg. 

 

Har du vanskelig med å forstå hva jeg prøver å formidle her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg hadde stemt på Pol Pot sålenge alternativet er Hillary Clinton.

Ingen problem. Så lenge man vet hvorfor man stemmer, og IKKE baserer det på følgende tankegang: "Det kommer til å gå veldig dårlig mye utover mange, men ikke meg, så jeg driter i det, men herregud så jævla morro det kan bli?!?"

Jeg tror du vil få problem med å stemme i Norge med din tankegang også. Uansett hvem du stemmer på så får de som har minst fra før enda mindre, og de som har mest blir enda rikere, men det driter du sikkert i når du stemmer.

 

Nei, vil ikke ha problem i det hele  tatt. Når man stemmer, så bør man se på hvordan kommende politikk påvirker flertallet. Meningen er å velge en regjering som bygger opp landet til å bli noe bedre. Alle har ulik definisjon på bedre, men dette er ideen! "Noe bedre! Å ha en god intensjon.

I denne sammenheng vet trådstarteren veldig godt at det følger mer negative konsekvenser med Trump enn positive, for det er dette han fokuserer på. Han nevner det i første innlegget, og begrunner med at så lenge det ikke går utover han, så spiller det ingen rolle. 

 

edit: redigert skrivefeil*

Endret av lesles
Lenke til kommentar

Jo da, jeg forstår. Og jeg er veldig takknemlig for det. Problemet er ikke din stemmerett.

 

Greit nok at Hvis Trump ender opp med å bli president, så har ikke du vært med på å ta denne avgjørelsen. Og nei, du skal heller ikke ha noe skyld for det heller. Problemet er tankegangen din. Du har et ønske om at Trump skal bli president for moro skyld, for "herregud så jævla morro det kan bli?!?".. OG du VET at det kommer til å gå veldig dårlig utover mange, men det driter du i, for det går ikke utover deg. 

 

Har du vanskelig med å forstå hva jeg prøver å formidle her?

Og det kommer til å gå utover mange andre også i motsatte fall dersom de ikke får viljen sin. Om folk skulle dø ol. er selsagt ikke det gøy, men jeg snakker da selvsagt ikke om slikt. Jeg snakker om valg av en president som har potensialet til å komme med mange utspill som kan bli underholdene og humoristisk. Som en person som ikke har noe som helst påvirkning kan jeg da enten bli fullstendig oppgitt, sint og hisse meg unødvendig opp, på både Trump og hans tilhengere, eller jeg kan velge å se det humoristiske i det. Jeg velger det siste.

Lenke til kommentar

 

Jo da, jeg forstår. Og jeg er veldig takknemlig for det. Problemet er ikke din stemmerett.

 

Greit nok at Hvis Trump ender opp med å bli president, så har ikke du vært med på å ta denne avgjørelsen. Og nei, du skal heller ikke ha noe skyld for det heller. Problemet er tankegangen din. Du har et ønske om at Trump skal bli president for moro skyld, for "herregud så jævla morro det kan bli?!?".. OG du VET at det kommer til å gå veldig dårlig utover mange, men det driter du i, for det går ikke utover deg. 

 

Har du vanskelig med å forstå hva jeg prøver å formidle her?

Og det kommer til å gå utover mange andre også i motsatte fall dersom de ikke får viljen sin. Om folk skulle dø ol. er selsagt ikke det gøy, men jeg snakker da selvsagt ikke om slikt. Jeg snakker om valg av en president som har potensialet til å komme med mange utspill som kan bli underholdene og humoristisk. Som en person som ikke har noe som helst påvirkning kan jeg da enten bli fullstendig oppgitt, sint og hisse meg unødvendig opp, på både Trump og hans tilhengere, eller jeg kan velge å se det humoristiske i det. Jeg velger det siste.

 

 

Det kommer alltid til å gå utover noen, det er sikkert. Så spørs det om man bør tenke at det kanskje bør gå dårlig utover færrest mulig, med minst mulige negative konsekvenser. Slik er det ikke med Trump. Trump som president medfører til at langt flere får negative konsekvenser, og mer alvorlige konsekvenser enn om en av de andre nåværende kandidatene hadde blitt president.

Tror kanskje du ikke mente det så vondt likevel, at du bare uttrykket deg feil.

 

Heldig enig med deg. Trump er humoristisk, men makt i feil hender* fører ikke godt.

Derfor synes jeg han bør velge en annen karriere, klovn eller noe slikt.

Endret av lesles
Lenke til kommentar

Trump spiller et spill, han skaper kontrovers og gjør seg populær blant sin fanskare. Han har ingen intensjon om å fortsette sin politikk på samme måte dersom han blir valgt inn i det hvite hus, det får han ikke heller. hele greia lukter ego-tripp. 

Hvordan vet du han har ingen intensjon om å fortsette sin politikk? Foreløpig står han for det han sier, og det er ingen tegn på at dere blir annerledes hvis han blir valgt. Og selv om mange i det hvite hus kan være imot han, så er det han som er President. Han blir valgt av folket basert på sin politikk og ideer, og ute fra demokratisk tankegang, skal han kunne realisere dem.

Endret av lesles
Lenke til kommentar

 

Trump spiller et spill, han skaper kontrovers og gjør seg populær blant sin fanskare. Han har ingen intensjon om å fortsette sin politikk på samme måte dersom han blir valgt inn i det hvite hus, det får han ikke heller. hele greia lukter ego-tripp. 

Hvordan vet du han har ingen intensjon om å fortsette sin politikk? Foreløpig står han for det han sier, og det er ingen tegn på at dere blir annerledes hvis han blir valgt. Og selv om mange i det hvite hus kan være imot han, så er det han som er President. Han blir valgt av folket basert på sin politikk og ideer, og ute fra demokratisk tankegang, skal han kunne realisere dem.

 

Vel, han kommer til å late som om politikken hans blir "stengt ned" utenfor hans makt. Han skal i følge seg selv gjeninnføre waterboarding, stenge ute alle muslimer, stenge ute alle flyktninger, bygge en mur mexico skal betale for, forkaste alle handelsavtaler.... good luck with that. det skjer ikke, han vet det, kongressen vet det, men å si det gjør han populær, det kan få han i stolen... som er det eneste han vil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre enn meg nå som faktisk håper at Trump vinner bare for morro skyld?? Det kommer til å gå veldig dårlig mye utover mange, men ikke meg, så jeg driter i det, men herregud så jævla morro det kan bli?!?

 

Ja, det blir morro, for da slipper vi alle å dø i Hillary Clinton sin verdenskrig og atomødeleggelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde stemt på Pol Pot sålenge alternativet er Hillary Clinton.

Det hadde du nok ikke.

 

 

Hva hvis Hillary Clinton er profetiens Antichrist da? Selv om selve profetien ikke stemmer, finnes det potensielt slike ondskapsfulle vesen som vil ødelegge kloden.

 

Da er det vel bedre å stemme Pol Pot?

Endret av zeebra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva kan bli verre egentlig?

Landet er allerede nede i søla og har vært insolvent i årevis.

 

Hillary Clinton og alle andre verdens borgere kan ta et siste sukk når de vet at USA er best, etter at USA ruinerte hele kloden i en atomkrig.

 

Ting kan alltid bli verre. Trump er vel den som kan redde verden fra Hillary Clinton, en beviselig ondkapsfull krighisser, deltagende i alle USA sine ulovlige og skjulte kriger under Obama og før den tid også. Muligens så langt tilbake som Herr Clinton sine kriger. Damen er en total psykopat og en rabid narsissist som enkelt kan dra med seg resten av verden til helvete. En slik person må IKKE bli president i USA.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hva kan bli verre egentlig?

Landet er allerede nede i søla og har vært insolvent i årevis.

 

Hillary Clinton og alle andre verdens borgere kan ta et siste sukk når de vet at USA er best, etter at USA ruinerte hele kloden i en atomkrig.

 

Ting kan alltid bli verre. Trump er vel den som kan redde verden fra Hillary Clinton, en beviselig ondkapsfull krighisser, deltagende i alle USA sine ulovlige og skjulte kriger under Obama og før den tid også. Muligens så langt tilbake som Herr Clinton sine kriger. Damen er en total psykopat og en rabid narsissist som enkelt kan dra med seg resten av verden til helvete. En slik person må IKKE bli president i USA.

 

 

Det der var jo nesten ordrett hva resten av verden skriver om Trump, så da kan det tenkes at du har ett litt forvridd bilde av det hele. Det er nesten som at du skulle ha fått informasjonen din rett ifra Moskva uten noe som helst bullshit filter på plass..

 

Og det er ikke Trump som kommer til å redde noen ifra noe, om noen skal "redde" deg ifra Clinton så er det isåfall Bernie Sanders. Tvi tvi

Lenke til kommentar

 

 

Hva kan bli verre egentlig?

Landet er allerede nede i søla og har vært insolvent i årevis.

 

Hillary Clinton og alle andre verdens borgere kan ta et siste sukk når de vet at USA er best, etter at USA ruinerte hele kloden i en atomkrig.

 

Ting kan alltid bli verre. Trump er vel den som kan redde verden fra Hillary Clinton, en beviselig ondkapsfull krighisser, deltagende i alle USA sine ulovlige og skjulte kriger under Obama og før den tid også. Muligens så langt tilbake som Herr Clinton sine kriger. Damen er en total psykopat og en rabid narsissist som enkelt kan dra med seg resten av verden til helvete. En slik person må IKKE bli president i USA.

 

 

Det der var jo nesten ordrett hva resten av verden skriver om Trump, så da kan det tenkes at du har ett litt forvridd bilde av det hele. Det er nesten som at du skulle ha fått informasjonen din rett ifra Moskva uten noe som helst bullshit filter på plass..

 

Og det er ikke Trump som kommer til å redde noen ifra noe, om noen skal "redde" deg ifra Clinton så er det isåfall Bernie Sanders. Tvi tvi

 

 

Nei, jeg har ikke et forvridd bilde av det hele. Jeg har alltid sagt av valg i USA er valg mellom pest og kolera.

 

Dog bør man se på Trump med optimisme. Han har mulighet til å bli den første uavhengige presidenten i USA på meget lange. Han er en president som IKKE kan bli kjøpt av krigsindustrien, bankene eller hva nå enn de siste 4-5 presidenter har blitt kjøpt av.

 

Fortsetter det som nå kan det skje at Bill Clinton blir milliardær fordi han var president. Han har nytt godt av sitt presidentembet. Jeg tenker alltid at de konstante krigene og USA sin aggressjon startet i 2001 og med George W Bush, men det er jo egentlig helt feil, det var bare en ytterlige opptrapping av en verdenskrig USA allerede hadde startet. Yugoslavia ble det første offeret av USA sine nye posisjon i verden etter Soviets kollaps. Etter det er listen meget lang.

 

Trump er den eneste kandidaten som ikke er i krigsklubben og som er mer interessert i å forbedre ting i USA enn å drive verdenskrig. Som sagt kan han heller ikke bli kjøpt, kanskje som den første president i moderne tid, foruten Roosevelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trump er den eneste kandidaten som ikke er i krigsklubben og som er mer interessert i å forbedre ting i USA enn å drive verdenskrig. Som sagt kan han heller ikke bli kjøpt, kanskje som den første president i moderne tid, foruten Roosevelt.

 

Du er klar over at Trump er en god, gammel venn av The Clintons fra lang tid tilbake?

Hva sier det om hans "uavhengighet"?

Lenke til kommentar

 

Trump er den eneste kandidaten som ikke er i krigsklubben og som er mer interessert i å forbedre ting i USA enn å drive verdenskrig. Som sagt kan han heller ikke bli kjøpt, kanskje som den første president i moderne tid, foruten Roosevelt.

 

Du er klar over at Trump er en god, gammel venn av The Clintons fra lang tid tilbake?

Hva sier det om hans "uavhengighet"?

 

 

Nei, det er jeg ikke. Men det overrasker ikke.

 

Siden George Bush Sr i 1991 har USA stort sett vært styrt av samme klikken og til og med de samme dynastiene, spesielt hvis Hillary Clinton blir valgt. Blir hun valgt er det faktisk en av tidenes største skamplett på historien om demokratiets utvikling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg hadde stemt på Pol Pot sålenge alternativet er Hillary Clinton.

Ingen problem. Så lenge man vet hvorfor man stemmer, og IKKE baserer det på følgende tankegang: "Det kommer til å gå veldig dårlig mye utover mange, men ikke meg, så jeg driter i det, men herregud så jævla morro det kan bli?!?"

Har du vanskelig for å forstå at jeg har ikke stemmerett i USA? Skal jeg heller føle angst og skyld om folk stemmer og tenker annerledes enn det jeg selv gjør? :no:

Jo da, jeg forstår. Og jeg er veldig takknemlig for det. Problemet er ikke din stemmerett.

 

Greit nok at Hvis Trump ender opp med å bli president, så har ikke du vært med på å ta denne avgjørelsen. Og nei, du skal heller ikke ha noe skyld for det heller. Problemet er tankegangen din. Du har et ønske om at Trump skal bli president for moro skyld, for "herregud så jævla morro det kan bli?!?".. OG du VET at det kommer til å gå veldig dårlig utover mange, men det driter du i, for det går ikke utover deg.

 

Har du vanskelig med å forstå hva jeg prøver å formidle her?

Går ut over veldig mange om Trump vert president..? Kva for slags tøv er dette? Det er langt betre for USA, og verda, om Trump vert president enn om fru Clinton vert det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Trump er den eneste kandidaten som ikke er i krigsklubben og som er mer interessert i å forbedre ting i USA enn å drive verdenskrig. Som sagt kan han heller ikke bli kjøpt, kanskje som den første president i moderne tid, foruten Roosevelt.

 

Du er klar over at Trump er en god, gammel venn av The Clintons fra lang tid tilbake?

Hva sier det om hans "uavhengighet"?

 

 

Nei, det er jeg ikke. Men det overrasker ikke.

 

Siden George Bush Sr i 1991 har USA stort sett vært styrt av samme klikken og til og med de samme dynastiene, spesielt hvis Hillary Clinton blir valgt. Blir hun valgt er det faktisk en av tidenes største skamplett på historien om demokratiets utvikling.

 

 

"Demokratiet" mener du vel, det er ikke noe ekte demokrati der i gården. Ikke her heller for den saks skyld, men USA er enda verre.

Endret av Ateist
Lenke til kommentar

Trump er ikke en sykdom. Det er et symptom.

 

Blir det moro om Trump vinner? Nei. Men jeg kan kanskje gå så langt å si at det blir interessant å observere hvordan dette går.

 

"Demokratiet" mener du vel, det er ikke noe ekte demokrati der i gården. Ikke her heller for den saks skyld, men USA er enda verre.

Hæ? Du kan ikke bare drive å dikte opp definisjoner på demokrati. USA har atpåtil noe som vender mer mot direkte demokrati, i motsetning til Norge, og likevel kaller du det mindre demokratisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...