Gå til innhold

Blir morro hvis Trump vinner?


Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg nå som faktisk håper at Trump vinner bare for morro skyld?? Det kommer til å gå veldig dårlig mye utover mange, men ikke meg, så jeg driter i det, men herregud så jævla morro det kan bli?!?

Endret av Hårek
Tråd splittet ut fra "Den Store Aksjetråden"
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva kan bli verre egentlig?

Landet er allerede nede i søla og har vært insolvent i årevis.

Det meste kan bli verre? USA er jo stort sett det eneste landet med noe økonomisk vekst å snakke om for tida. Lav og synkende arbeidsledighet, stabil økonomi osv. De har en ganske ålreit gjeld, men det er da ganske ekstremt å kalle det insolvent.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Noen andre enn meg nå som faktisk håper at Trump vinner bare for morro skyld?? Det kommer til å gå veldig dårlig mye utover mange, men ikke meg, så jeg driter i det, men herregud så jævla morro det kan bli?!?

Enig, blir sykt gøy!

 

-.- for morro skyld.. dette handler om millioner menneske liv, men så lenge det ikke går utover deg, så går det altså bra?

Mer egoistisk skal man lenge lette etter.. rett og slett

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Noen andre enn meg nå som faktisk håper at Trump vinner bare for morro skyld?? Det kommer til å gå veldig dårlig mye utover mange, men ikke meg, så jeg driter i det, men herregud så jævla morro det kan bli?!?

Enig, blir sykt gøy!

 

-.- for morro skyld.. dette handler om millioner menneske liv, men så lenge det ikke går utover deg, så går det altså bra?

Mer egoistisk skal man lenge lette etter.. rett og slett

 

Så *jeg* skal faktisk kalles egoistisk dersom Trump vinner? Jeg som ikke engang har stemmerett i USA? Burde jeg kanskje heller føle skyld, angst og medfølelse fordi folket i USA valgte noe annet enn det jeg selv ville gjort?? Folket får som fortjent. Det er de selv som avgjør. Jeg utnytter det beste i situasjonen og ser på det med humor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så *jeg* skal faktisk kalles egoistisk dersom Trump vinner? Jeg som ikke engang har stemmerett i USA? Burde jeg kanskje heller føle skyld, angst og medfølelse fordi folket i USA valgte noe annet enn det jeg selv ville gjort?? Folket får som fortjent. Det er de selv som avgjør. Jeg utnytter det beste i situasjonen og ser på det med humor.

Å håpe på det verste for andre av den ene grunn at man selv syns det er morsomt må kunne kalles egoistisk, ja. Det kalles "å le på andres bekostning".
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Så *jeg* skal faktisk kalles egoistisk dersom Trump vinner? Jeg som ikke engang har stemmerett i USA? Burde jeg kanskje heller føle skyld, angst og medfølelse fordi folket i USA valgte noe annet enn det jeg selv ville gjort?? Folket får som fortjent. Det er de selv som avgjør. Jeg utnytter det beste i situasjonen og ser på det med humor.

Å håpe på det verste for andre av den ene grunn at man selv syns det er morsomt må kunne kalles egoistisk, ja. Det kalles "å le på andres bekostning".

 

Godt formulert Nimrad. 

 

Vice, den tankegangen din sier meg at du også kan finne på å støtte Hitler og andre djeveler. Det gikk veldig dårlig utover andre, men ikke deg, men det driter du i selvfølgelig... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å håpe på det verste for andre av den ene grunn at man selv syns det er morsomt må kunne kalles egoistisk, ja. Det kalles "å le på andres bekostning".

Som sagt, folk får som fortjent. Det er de selv som velger dette. Er også helt latterlig at folk skal begynne med hitling bare fordi mange folk tenker annerledes og vil velge annerledes enn seg selv. :(
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så *jeg* skal faktisk kalles egoistisk dersom Trump vinner? Jeg som ikke engang har stemmerett i USA? Burde jeg kanskje heller føle skyld, angst og medfølelse fordi folket i USA valgte noe annet enn det jeg selv ville gjort?? Folket får som fortjent. Det er de selv som avgjør. Jeg utnytter det beste i situasjonen og ser på det med humor.

Å håpe på det verste for andre av den ene grunn at man selv syns det er morsomt må kunne kalles egoistisk, ja. Det kalles "å le på andres bekostning".

 

Mennesker har alltid vært sånn,

Enda større enn egen lykke er andres ulykke, og spesielt den som er så innmari fortjent.

Lenke til kommentar

 

Å håpe på det verste for andre av den ene grunn at man selv syns det er morsomt må kunne kalles egoistisk, ja. Det kalles "å le på andres bekostning".

Som sagt, folk får som fortjent. Det er de selv som velger dette. Er også helt latterlig at folk skal begynne med hitling bare fordi mange folk tenker annerledes og vil velge annerledes enn seg selv. :(

 

Hvem får som fortjent? Han er imot meksikanere og muslimer. Henter du inn alle under kam og sier at folk får som fortjent? De som velger dette, er folk som deg, som ikke bryr seg av andre, og ikke opplever den negative konsekvensen. Og du vet dessuten at USA sitter med stor makt, og har stor effekt på andre land. Så det vil ikke bare gå utover befolkningen i USA. En muslim fra Norge kan bli nektet å reise til USA, eller en i USA reise til Norge. Er det fortjent? 

 

Er ingen problem å tenke annerledes, det er bare bra. Problemet er når man tenker idiotisk.

Lenke til kommentar

Hvem får som fortjent? Han er imot meksikanere og muslimer. Henter du inn alle under kam og sier at folk får som fortjent? De som velger dette, er folk som deg, som ikke bryr seg av andre, og ikke opplever den negative konsekvensen. Og du vet dessuten at USA sitter med stor makt, og har stor effekt på andre land. Så det vil ikke bare gå utover befolkningen i USA. En muslim fra Norge kan bli nektet å reise til USA, eller en i USA reise til Norge. Er det fortjent? 

 

Er ingen problem å tenke annerledes, det er bare bra. Problemet er når man tenker idiotisk.

Det er folket selv og USA selv som skal velge president og de får hva de velger. De får som fortjent. Er det urettferdig at det kan gå negativt utover andre som ikke har stemmerett? Det blir et annet spørsmål.

Lenke til kommentar

 

 

 

Er ingen problem å tenke annerledes, det er bare bra. Problemet er når man tenker idiotisk.

Her er det vel du som hevder det er idiotisk, rett og slett bare din mening.

Hvem er du til å fastsette en merkelapp på andres meninger, er det du som har fasiten på rett og galt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Er ingen problem å tenke annerledes, det er bare bra. Problemet er når man tenker idiotisk.

Her er det vel du som hevder det er idiotisk, rett og slett bare din mening.

Hvem er du til å fastsette en merkelapp på andres meninger, er det du som har fasiten på rett og galt?

 

 

Nei, jeg har ikke fasit på alt som er rett og galt. Men jeg har fasiten på denne. Jeg har ikke gitt fasit på om Donald Trump er den rette presidenten eller ikke, selv om jeg allerede har fått et ganske dårlig bilde av han. Jeg har gitt @Vice en fasit basert på hans argument/tankegang. Hvert og et menneske med litt fornuft, skjønner at sånn tankegang ikke er menneskelig. Det er greit å være egoistisk til ett viss nivå, men han går over grensen. 

 

Haha, og hvem er du som blander deg inn, og fastsetter om mening på hans argument er rett eller galt?? 

Lenke til kommentar

Jeg hadde stemt på Pol Pot sålenge alternativet er Hillary Clinton. 

Ingen problem. Så lenge man vet hvorfor man stemmer, og IKKE baserer det på følgende tankegang: "Det kommer til å gå veldig dårlig mye utover mange, men ikke meg, så jeg driter i det, men herregud så jævla morro det kan bli?!?"

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde stemt på Pol Pot sålenge alternativet er Hillary Clinton. 

Ingen problem. Så lenge man vet hvorfor man stemmer, og IKKE baserer det på følgende tankegang: "Det kommer til å gå veldig dårlig mye utover mange, men ikke meg, så jeg driter i det, men herregud så jævla morro det kan bli?!?"

 

Har du vanskelig for å forstå at jeg har ikke stemmerett i USA? Skal jeg heller føle angst og skyld om folk stemmer og tenker annerledes enn det jeg selv gjør? :no:

Lenke til kommentar

Alle oppfører seg som om å bli president i USA er det samme som å bli diktator, det er jo ikke måte på hvilke dommedagsprofetier som kommer.

 

Men kanskje jeg også har misforstått, at alle forslagene til presidenten ikke må kjøres gjennom et senat, rådgivere osv? Eksempelvis: Selv om senatet var demokratisk i første perioden til Obama, så var det mye han ikke fikk gjort...

 

Ja, en president har stor innflytelse på politikken, men kommer det forslag om segregering, menneskehat osv. så tror jeg han får skoen ganske kjapt.

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde stemt på Pol Pot sålenge alternativet er Hillary Clinton.

 

Ingen problem. Så lenge man vet hvorfor man stemmer, og IKKE baserer det på følgende tankegang: "Det kommer til å gå veldig dårlig mye utover mange, men ikke meg, så jeg driter i det, men herregud så jævla morro det kan bli?!?"

Jeg tror du vil få problem med å stemme i Norge med din tankegang også. Uansett hvem du stemmer på så får de som har minst fra før enda mindre, og de som har mest blir enda rikere, men det driter du sikkert i når du stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...