Gå til innhold

Sommer-OL 2016 - Den store tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol, hvem? Bolt? Ingen friidrettsutøvere blir testet mer enn Usain Bolt, og han har vært verdens raskeste i 7-8 år nå. Utvilsomt den reneste på stadion.

Skrevet (endret)

Wayde van Niekerk med verdensrekord på finalen i 400 meter!

EDIT: I bane åtte. Aldri før har noen vunnet 400-meteren fra den ytterste banen i OL.

Endret av MartinF
Skrevet (endret)

Fillip Ingebrigtsen? Noe gale med han eller er alle jærbønder slik?

"Ville ikke gjort noe annerledes, han var stiv i beina og jeg måtte komme frem, legger han inn protest legger vi inn motprotest."

Det er så pinlig å høre på! Fordi britiske er pinnestiv kan han brøyte briten ned og si at han britiske ikke hadde noe i semifinalen å gjøre? Wow. Håper han blir disket! Amatør! Høres ut som han skulle ta igjen for uhellet med broren. Pinlig!

Endret av Lami
  • Liker 2
Skrevet

Klein oppførsel av Filip. Faen for noen amatører de norske utøverne er. Blir disket, møter ikke opp til riktig tid før et løp. Latterlig! Er det dette dem får stipend for å trene til i fire år?!

Skrevet

"Briten burde heller bli disket for å ikke være i form."

Uff. Kleint ja. Var usportslig av han. Helt idioter som driver å argumenterer på disken. Oppstyr av noe som var rent hans feil.

Skrevet

For et drama rundt Filips løping. Tyskern og Briten er videre vistnok? Tyskern mener Filip ikke var til hinder, men Tyskland lagsjef mener noe annet og kaller det bad sportsmanship.

artig greier

Skrevet

Er det dette dem får stipend for å trene til i fire år?!

Verste av dem er Jays.

"Jeg prøvde å løpe lett og rolig, men det gikk ikke. Mistet troen da Usain stormet forbi meg i svingen."

Kongen av unnskyldninger. Lei av hele fyren.

• Liker 2
Skrevet

Henrik Ingebrigtsen skal ha for at han sier at han er enig i disken da, det syns jeg er veldig bra. Faren sine kommentarer er noget uprofesjonelle spør du meg, det samme gjelder Filip. I kampens hete sier man mye som man kanskje ikke mener 100%. Det er så enkelt at selv om de foran deg er sliten og slakker har de fordelen av å være foran, man kan jo ikke bare bølle de bort. 

Skrevet

Ingebrigsten-brødrene er grusomme, ønsker ikke at de skal vinne noe.

Det var greit nok at de var litt cocky i begynnelsen, men det siste året i hvert fall har de bikket over fra å være kun cocky til å bli fullstendig utålelig. Og alt det der "øhø, alle er bare haters"-greiene... blæh. 

Det hjelper heller ikke at Henrik ser mer og mer ut som århundrets klyse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...