Gå til innhold

Har DU bestilt HTC Vive?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God veldig tidelig morgen!

 

 

Serious Sam VR får nå fri bevegelse og flere valgmulighter for hvordan man ønsker å forflytte seg rundt!

 

Det er snakk om en gjenskaping av det første spillet i serien.

 

Dette kan bli veldig gøy!!

 

Fant ikke video på youtube så gå på steam for å se, pluss mer info.

http://store.steampowered.com/app/552450

 

 

post-56355-0-39091100-1482032871_thumb.jpg

 

post-56355-0-52812200-1482032894_thumb.jpg

 

post-56355-0-93560600-1482032926_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har febrilsk prøvd å komme meg inn på Steam de siste par timene for å installere Vive for første gang, og så finner jeg plutselig ut at en gjeng j**ler bøller med hele kloden. Og så i kveld da - eneste kvelden med 'ro' før huset blir okkupert av familie frem til etter nyttår og jobben skal ha Vive tilbake.  :glare:

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Har febrilsk prøvd å komme meg inn på Steam de siste par timene for å installere Vive for første gang, og så finner jeg plutselig ut at en gjeng j**ler bøller med hele kloden. Og så i kveld da - eneste kvelden med 'ro' før huset blir okkupert av familie frem til etter nyttår og jobben skal ha Vive tilbake. :glare:

Den er kjip!!

Lenke til kommentar

 

Kjøpte nettopp Vive. Skal den ikke komme med en spill-bundle eller er det bare i USA?

Fikk min kode 4 dager etter kjøp på epost fra elkjøp. 

 

Ok, kjøpte på Lefdal, får vente og se. Kanskje smart å kjøpe spill som ikke kommer i bundle i første omgang. 

 

Noen forslag til beste VR spill for Vive som har kommet ut frem til nå?

Lenke til kommentar

Tok med meg Vive hjem i hjulen. Og den har som vanlig blitt mye brukt. Spesielt av de to fetterene mine på 13 og 17 år. Han minste er helt depserat og følger etter meg hele tiden for å få spille. Hadde også en demonstrasjon nå nettopp til en kamerat som bor her og han kommer tilbake for å prøve mer i morgen med folk han har på besøk :p

 

Viven blir stående på gården som min bror har overtatt og nå bor på året rundt ut i ødemarka. Så da kan jeg treffe han i VR med min Vive nr 2 når jeg drar tilbake til byen igjen. Det blir konge, da kan vi spille paintball med hverandre :D

 

Har fikset et fullverdig VR rom på ca 2,5x2,5 meter her på gården.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ikke dårlig setup du har!

 

Teknologien er jo helt fantastisk fordi man kommer mye nærmere hverandre selv om man fysisk bor langt i fra hverandre. Vel verdt det med to oppsett da.

 

 

 

Kjøpte også Serious Sam VR The First Encounter. Og ja det er eneren i VR! :D Og det fungerer veldig bra. Jeg spiller i fri bevegelse modus, tåler det helt fint. Men mange vil nok oppleve å bli veldig dårlige her hvis de da ikke bruker teleport eller lignende som spillet også tillater.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...