Gå til innhold

Har DU bestilt HTC Vive?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte til 5 i natt.

Så sitter her med et stort smil:)

 

Er det noen bilspill som støtter vive?

Er utrolig glad i bilspill som støtter ratt og pedal.

Viss spillet støtter clutch og girspak så er det og et stort pluss :)

Er glad i assetto corsa men virker ikkje som de har planer med å lage vr support.

Lenke til kommentar

gratulere :D

Er rimelig misunnelig, selv om mitt 980ti holder ut :p

 

Fått testet project cars litt nå, veldig pixlet detaljer på ting som er på avstand, noe som var forventet.

Var utrolig rått å kjøre med ratt og pedal, men ble litt kvalmen så ufrivilig pause

Lenke til kommentar

På Facebook siden til Elkjøp. Er rimelig glad om dagen :)

 

Jeg tror jeg skal bygge en ny maskin. Den jeg har er straks 4 år og det har jo skjedd litt på hardware fronten. Fra DDR3 til DDR4 bla.

4 år, ja da passer det godt med en oppgradering. Da har du kanskje ikke tidligere kjørt VR på den maskinen?

Lenke til kommentar

 

4 år, ja da passer det godt med en oppgradering. Da har du kanskje ikke tidligere kjørt VR på den maskinen?

 

 

Nei denne maskinen er en VR jomfru :) Men jeg har prøvd DK1,DK2 og så har jeg et slikt VR skall til mobil telefonen min. Sitter å tenker litt på hvilke type maskin jeg skal bygge nå...skal jeg gå for et helt vanlig stilrent kabinett og maskin. Eller skal jeg ha med vindu på siden og velge deler som ser fancy ut. Eller gå for et HTPC type bygg...fks med dette flotte kabinettet ifra Fractal Design.

 

Decisions decisions decisions.... 

 

 

 

Gratulerer :) Ta det som et tegn på at du er ment for VR ;)

 

 

Takk! Føles litt som å vinne i lotto :p Ja det spørs om jeg bare må gi bånn gass nå altså.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

sweet :D

La ut min surface nettopp med masse tilbehør, og ser tilbudene kommer inn. 

Så viss jeg bare får godtatt besløpet jeg vil ha så er det en brukt htc vive å oppdrive i nærheten av meg :)

Huh rart :S Hvilken modell og pris?

 

Jeg la min pro 4 med i5, 8GB ram og 256GB ssd og tastatur for 12, å ingen som var interesserte, kun en som prøvde å prute den ned 3000

Lenke til kommentar

Hadde i7, 8gbram 256gb ssd med tastatur.

Solgt for 11k, noe som er billigt, men jeg ville selge den fort pga HTC Vive og for at komplett har tilbud på min utgave med tastatur: https://www.komplett.no/product/858401/pc-nettbrett/pc-baerbar/2-i-1-pc/microsoft-surface-pro-4-123

 

Surface pro´en bare støvet ned hos meg så heller bedre å selge den billigt unna og la andre få nyte den eller la den støve ned bare for å presse ut de siste Kr´ene av den :)

 

 

oppdatering: ser din og er på tilbud nå: https://www.komplett.no/product/858400/pc-nettbrett/pc-baerbar/2-i-1-pc/microsoft-surface-pro-4-123

Endret av Iminzil
Lenke til kommentar

noen som har noe puzzle spill eller andre spill å anbefale som er gode å spille sittende?

 

Mye smerter i rygg og føttene nå etter _ALT_ for mangen timer spilling i helgen på aktive spill.

Sett deg på gulvet eller i en stol og forsøk å spill de samme spillene du har spilt til nå sittende. For ekstra utfordring ;)

 

Ellers så egner Windlands, Crystal Rift og Elite Dangerous seg bra til å spille sittende, det er noen av de jeg kommer på sånn i øyeblikket. Alle cockpit spill burde gå bra.

 

Men vær obs på at du kan oppleve å bli uvel i denne typen spill, graden av hvor bra man tåler dette varierer fra person til person. Noen av spillene har også innstillinger du kan stille på for å gjøre opplevelsen mer behagelig.

 

 

Noen som har erfaring med vive og skråtak? Hvor mye plass trenger man for å få en god opplevelse i de fleste spill?

For en tid tilbake forsøkte jeg å bruke Vive i et mye større lokale enn det jeg til vanlig har hjemme men med mye lavere tak. Ble fort et problem at jeg slo kontrollene i taket. Jeg kan se for meg at det blir litt det samme med skråtak. I all hovedsak så lenge du har nok plass til å strekke ut armene dine i alle retninger uten å slå bort i noe så burde det gå greit, men jeg vil ikke kalle det optimalt i og med at Chaperone fort spretter opp og blir plagsom. Men samtidig vil du ha chaperone der til å holde deg trygg. Du kan justere på Chaperone til å vise en grid i ulike størrelser eller sette den til å kun vise en linje på gulvet (chaperone viser den oppmålte plassen du har å bevege deg på i Vive.)

 

Her er en link jeg så ble lagt ut på reddit i dag som viser statestikk over hvor mye plass folk har til Vive.

http://steamcommunity.com/app/358720/discussions/0/350532536103514259/

 

Men ja skråtak... kan bli en utfordring det.

 

Legge gjerne ut et bilde av rommet ditt eller lag en tegning med målene på rommet ditt, litt lettere å komme med en vurdering på det da :)

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...