Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 Norge - Sesong 8 | Premiere: 14. mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beviser bare at Mikela er sjanseløs i det spillet her. Krontabbe av hun nye også, som kun ble reddet av tipset fra Carl Aksel. Skjønner ikke at folk, etter så mange sesonger med PH, som de garantert har sett på selv, fortsatt ikke forstår at får du en gjenstand så vokter du den med livet som innsats.

 

Heia Nina og Jonas. Gjengen Allianse :D

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke at hun klarer å velge Carl Aksel når han står foran henne og backstabber partneren sin :p . Han må ha en eller annen magisk aura vi ikke klarer å oppleve gjennom skjermen!

 

Syns synd på Mikela, hun gikk fra å være en glad, naiv og usikker jente til å bli behandlet helt forferdelig av Carl Aksel og Øystein, og gråt jo omtrent alle episodene den siste uken.. Kanskje ikke verdens beste taktiker, men fikk vondt av henne på slutten. Kudos for at hun sa høyt hva hun mente om Carl Aksel og Sandra!

Lenke til kommentar

Ble også veldig overrasket over at hun nye valgte Karl Aksel. Når han satt og slaktet partneren sin foran alle så tenkte jeg at han gravde sin egen grav, men det ser ikke ut som om hun nye (ja, jeg har glemt navnet) tenkte sånn. Jeg vet ikke helt hva det er med Karl Aksel som gjør at han vinner tilliten til alle nye jenter som kommer inn, for han har absolutt ikke hva jeg forbinder med et tilitsvekkende utseende eller kroppspråk, og han er heller ikke blant de peneste guttene (i mine mannlige øyne i det minste).

 

Ellers imponert over Eileen. Hun spiller et veldig smart spill nå og det blir spennende å se om de klarer å gjennomføre det. Tenker at Mayoo kan være et svakt ledd der, han virker litt lettpåvirkelig og har en tendens til å prate seg vekk.

Lenke til kommentar

Skjønte jo det med en gang, at hvis det ble noe "action" og en av de ble sendt ut, så kom buketten (=produksjonen) til å redde dem.. dritt! Skjønner ikke hvorfor Eileen syntes at det var så bra, tror hun faktisk at Øystein kommer til å stole på henne nå? :p Mye kjedelig blant jentene for tiden. 

Lenke til kommentar

Hvordan kan de ikke vite hva valgets kvaler er?? Kvelning, hvaler (?!?!)? default_laugh.gif

Carl Aksel blir bare mer og mer ufyselig.. han tror virkelig han kan snakke om og til folk akkurat som om han er en diktator, og alle som ikke forstår det bør slikke føttene hans. Skikkelig sjarmerende å få andre til å grine og så vende dem ryggen. "det er ikke en lek" - øh, det er ikke alvorlig krig heller akkurat.

Lenke til kommentar

Hvis CA er litt smart så tar han heller denne muligheten til å spille med Nina, som er akkurat den smarte partneren han alltid har villet hatt. Jentene i CAs allianse er så lite taktiske at de bare er et svakt ledd for ham. Om de noen gang kan stole på hverandre etter alt som har skjedd er selvfølgelig et annet spørsmål, men det ville gjort det mye lettere ift Øystein og Eileen.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...