Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 Norge - Sesong 8 | Premiere: 14. mars


Anbefalte innlegg

paradise-hotel.jpg

 

TV3 og Triana inviterer deg i sesong 8 tilbake til et hett og eksotisk opphold i Mexico, på Paradise Hotel, der oppgaven deltakerne får i utgangspunktet er enkel: Finn deg en partner eller sjekk ut.

 

I realityserien skal en gruppe single mennesker bo på et eksotisk luksushotell, kalt Paradise Hotel for å konkurrere om å bli på hotellet lengst mulig. Forutsetningen for å få bli med videre i konkurransen er at man finner en partner av det motsatte kjønn som vil dele hotellrom med deg den kommende uken. Om en deltaker ikke klarer dette må vedkommende flytte inn på det såkalte solorommet, og har én uke på seg til å overtale en annen deltaker til å bytte. Hver uke må en deltaker forlate serien etter en såkalt «parseremoni», og en ny deltager får sjansen til å komme til «paradiset». Forutsetningene blir endret underveis, og både deltakerne og seerne får flere overraskelser og tvister i løpet av oppholdet. Det er langt på vei opp til hver enkelt hvor langt man er villig til å gå for å få bli værende på hotellet og kampen om en betydelig pengesum.

Programleder: Triana Iglesias

Sted: Mexico

Innspilling: Januar-mars

Kommer: 14. mars

Når: Mandag-torsdag, kl. 21.30

Kanal: TV3 / TV3play / Viaplay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter introvideone å dømme ble jeg litt skuffet av jentene, det var ingen jeg la merke til umiddelbart. Det var derimot faktisk en morsom blanding av gutter! Får håpe det bedrer seg utover sesongen! 

 

Det at hun Nina har 130 i IQ må jo være en bløff. Jeg vedder på at hun bare har tatt en random «Hvor smart er du»-quiz på start.no.  :wee:

Lenke til kommentar

Paradise Hotel er faktisk relativt bra underholdning. Det er ikke mange programmer der de klarer å få meg til å måtte gå på legevakten pga overdreven facepalming :p

 

Er en grunn til at det har blitt så populært. Det dumme er at disse, ofte overfladiske, folkene blir rollemodeller.

 

Edit; @covah; Tydeligvis ganske mange siden de har klart å få til 8 sesonger ;)

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Forrige sesong var den første jeg så mer enn et par episoder av, mest fordi "karaktergalleriet" var såpass fargerikt uten at noen av dem ble for usympatiske. Når jeg leser beskrivelsene til disse som kommer inn nå så må jeg si de fleste virker ganske anonyme og midt i bunken, men det gjenstår jo å se. Dessuten er det mulig at produsentene holder noen wild cards bak ryggen, som med Elin i forrige sesong. Før hun kom inn gikk det ganske trått.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Noen som har en fin fix til adblocken slik at man slipper all reklamen?

 

Installer denne i Opera:

https://github.com/bubach/AdfreePlay/blob/master/AdfreePlay.crx?raw=true

 

 

Er det meg som har blitt eldre, eller var et par av de guttene ekstremt hyperseksualisert, altså, verre enn tidligere sesonger?  :omg:

 

Det er bare deg imo.

 

 

Hm ja, kanskje.. men syns ikke det har vært så "mange" av dem som snakker like ille som f. eks Øystein. Uff :p . Må se på! Skulle så gjerne sett at en av jentene tok det eplet idag, men er vel sikkert en utfordring å være den første som åpenlyst spiller. 

Lenke til kommentar

Ja et PH med bare snerpete folk som ikke vil gjøre alt mulig fordi det kan skade deres fremtid er ikke noe PH. 

 

Men det fikk visst inn 50000 søknader, og bare 20 ble valgt ut, så seleksjonsprosessen er nok ganske nøye kalkulert på å få "ekstreme" typer der inne.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Lurer på om det er noen andre der ut som følger med som kan si hva de syntes. For jeg syntes nivået på damene har hatt en dyp nedovergående kurve de siste åra.

 

Sverige har hatt samme nivå i gjennomgående siden start, sånn som Norge hadde i startfasen. Men nå til dags er det ikke det samme som før.

 

Håper seriøst det sjekker inn noen som bare får hele gutte gjengen storm forelska, det er MEGA lattis.

 

Det er jo mer "puck" på jente sida enn hos gutta i år foreløpig..  :rofl:

 

Hva tenker dere folkens?

 

"Jeg skal jo vinne paradise hotel da.. Mhmmm"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...