Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hellblade kommer til VR.

 

Har visstnok vært under utvikling temmelig lenge.

 

Hellblade: Senua's Sacrifice will come to VR on Oculus Rift and HTC Vive on July 31st! If you own or buy Hellblade: Senua's Sacrifice on Steam, the VR Edition will be included for free!

Nice! Veldig gledelig overraskelse alt dette.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Hellblade er som skapt for VR. Nydelig.

 

Kan ikke vente til ACC  (assetto corsa competizione) kommer og da muiligens med VR støtte pga. UE.

Early access dato blir annonsert i dag.

 

Vurderer å plukke ut Oculus Rift fra skapet igjen og og leke litt.  Lurer på følgende:

 

- Noen som har en god måte å oppbevare det på når det ikke brukes? Per i dag har jeg brukt en skopose jeg har tredd brillene nedi for å unngå støvdannelser etc.

- Hvilke titler bør man se på når man ikke har brukt det siden julen 2017?

- Er The Climb fortsatt noe som bør prøves? Eller stirrer man mest rett i teksturen foran deg.

- Noen issues man bør være klar over ift. 1080Ti? Andre nye ting ift. USB2, 3 og 3.1?

- Kommet noe firmware updates til HMD, cam eller kontrollere man bør sørge for?

- Noen patcher til Win10 som er troublemaker ift. dette?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hellblade er som skapt for VR. Nydelig.

 

Kan ikke vente til ACC  (assetto corsa competizione) kommer og da muiligens med VR støtte pga. UE.

Early access dato blir annonsert i dag.

 

Vurderer å plukke ut Oculus Rift fra skapet igjen og og leke litt.  Lurer på følgende:

 

- Noen som har en god måte å oppbevare det på når det ikke brukes? Per i dag har jeg brukt en skopose jeg har tredd brillene nedi for å unngå støvdannelser etc.

- Hvilke titler bør man se på når man ikke har brukt det siden julen 2017?

- Er The Climb fortsatt noe som bør prøves? Eller stirrer man mest rett i teksturen foran deg.

- Noen issues man bør være klar over ift. 1080Ti? Andre nye ting ift. USB2, 3 og 3.1?

- Kommet noe firmware updates til HMD, cam eller kontrollere man bør sørge for?

- Noen patcher til Win10 som er troublemaker ift. dette?

 

Jeg har min Oculus altid tilkoblet. Muligens dumt, men jeg bruker den jo Ganske mye. Men ikke I sommer, for varmt :/

 

 

Angående spill. Sikkert Masse! vr tittler jeg ikke har testet.

 

Men beat Saber er veldig gøy.

 

Fallout 4 og Skyrim Vr, er verdt pengene om man liker en eller begge titlene, men ikke spilt seg lei på noen av de...

 

IL-2 Sturmovik battle of Stalingrad er et must, om man liker hardcore flysimulatorer fra andre verdenskrig.

 

Star trek Bridge crew er veldig gøy, særlig online. Anbefalles til alle, de eneste som ikke trenger se nærmere er de med et automatisk hat til alt star trek.

Lenke til kommentar

Jeg har min Oculus altid tilkoblet. Muligens dumt, men jeg bruker den jo Ganske mye. Men ikke I sommer, for varmt :/

 

 

Angående spill. Sikkert Masse! vr tittler jeg ikke har testet.

 

Men beat Saber er veldig gøy.

 

Fallout 4 og Skyrim Vr, er verdt pengene om man liker en eller begge titlene, men ikke spilt seg lei på noen av de...

 

IL-2 Sturmovik battle of Stalingrad er et must, om man liker hardcore flysimulatorer fra andre verdenskrig.

 

Star trek Bridge crew er veldig gøy, særlig online. Anbefalles til alle, de eneste som ikke trenger se nærmere er de med et automatisk hat til alt star trek.

Next generation DLC kom også nylig. 

 

 

 

De siste dagene har jeg spilt Catan, det er veldig godt gjennomført i VR og anbefales om man liker brettspillet.

 

Ellers kan jeg ikke anbefale The Forrest, det var elendig optimalisert. 

 

Selv blir jeg nok å bruke mye tid på Skyrim nå på sensommeren og utover høsten siden det fortsatt er enormt mye jeg aldri gjorde eller utforsket der når jeg spilte det flatt da det kom ut.

 

Tenker også å få spilt flere av spillene jeg har linket til gjennom sommeren her i tråden. Mye å ta av hvis man blar litt bakover. 

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...