Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Forest har nå fått VR støtte (via patch) for Oculus og Vive. Noen som har testet?

Jeg venter foreløbig til flere patcher er kommet samt multiplayer. Har i grunn mer enn nok spill nå så det haster ikke. 

 

Blir Rec Room på meg i morgen :)

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Ugh  :sick:  Rec Royale er laggy og ser stygt ut for meg. Virker som om supersampling ikke fungerer. Jeg forstår det ikke. Dette burde ikke være et problem. Jeg kjører jo like store kart i spill med mer krevende grafikk enn dette på høye supersamplimg verdier. Føler meg dårlig. Vanligvis tåler jeg fri bevegelse helt fint, men er det noe som gjør meg syk så er det dårlig framerate og stygg grafikk med mye aliasing og flimmer. Rec Room er vanligvis ganske pent og stabilt når jeg supersampler.

Lenke til kommentar

Noen som har testet Wanted Killer VR? Ser ganske ba ut, og kun positive reviews. Jeg er rett og slett skeptisk grunnet prisen. De kan da sikkert lett ha betalt 37 polakker til å logge inn og skrive en positiv review. :p

Nei. Aldri hørt om det før nå. Synes vel heller ikke det så noe interessant ut. Er mange andre spill jeg ville prioritert fremfor dette. Men hva vet jeg, har jo ikke prøvd det, kan jo være gull for alt jeg vet.

Lenke til kommentar

SLå til nå ikke vær gnier da. :tease:  :tease: :tease:  

 

He he, "mange bekker små" som det sies. Jeg har ikke noe VR sett koplet opp akkurat nå, så jeg kommer ikke til å kjøpe spill til noen av dem før de er oppe og går igjen, uansett hvor billige de er... Eller jo, Skyrim eller F4 eller tilsvarende for under en 50 lapp f.eks. Det måtte jeg vel sikret meg.. :p

Lenke til kommentar

Har kjøpt 103 VR spill så langt på Steam og 7 stykker på Oculus Store. Er fortsatt en drøss med spill jeg har lyst på. Men må jo spille gjennom alt det jeg allerede har :p

 

VR settet mitt er alltid koblet opp og teppet som funger som spillsone stort sett ryddet og klar.

 

I dag er planen å endelig få spilt litt Everspace, håper det er kommet nok oppdateringer nå til at det er spillbart. HOTAS støtte er på plass. 

https://store.steampowered.com/app/396750/EVERSPACE/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...