Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke noe sex


jae-ols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt sex på 20 år fordi kona mi ikke vil. Ville andre ha holdt ut? Det er frustrerende og du føler at du ikke strekker til. Man blir ydmyket. Skilsmisse har ikke vært noe tema. Da alt annet fungerer bra. Men det er ikke bra. Etter at vi fikk barn, var det helt slutt. 

Lenke til kommentar

Du har tre valg.   1. Du klarer å gjøre din kone interessert i sex og får et normalt samliv med henne.

             

                            2. Du får deg en elskerinne og får seksuell tilfredstillelse med henne.

 

                            3. Du fortsetter å leve et liv uten sex og seksualitet.   

 

At du har holdt ut i 20 år uten sex virker helt utrolig, og kona di virker ikke akkurat så veldig interessert i ditt velvære.  Jeg regner med at du jevnt og trutt gjennom disse 20 årene har gitt uttrykk for at sex er noe du ønsker og at det er viktig for deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Syns det er rart at sex er så viktig for folk. Det er godt og det er fint og deilig det skal jeg være enig:  

 

 Når jeg leser sånne tråder som dette så virker det som om det er like viktig for enkelte som mat,søvn, og andre ting som er faktiske behov som man trenger for å leve.  :nei:

 

 Av media får en inntrykk av at alle har sex hele tiden. Men jeg tror at i virkeligheten så er det mange som sliter med sexlivet og synd at det er lit tabu å prate om sånn offentlig. Du kan liksom ikke lange ut om disse tingene når du treffer nye folk akkurat,.

 

 Og om du prater om slikt med en venn så er det vell ofte  hysj hysj ikke si det til noen men jeg har ikke pult siden i 2015..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du pratet med henne om dette? virker jo helt bak mål å ikke ha sex i et forhold. Det er jo en STOR del av vitsen til å være ilag overhodet. Om ikke kunne du jo giftet deg med en kompis ellerno.

 

Sex for flertallet av menn er svært viktig, og om jeg hadde vært i et forhold uten sex, så hadde det vært over raskt. 

Det du sier her er at man er i forhold pga. sex.. Noe av det mest tåleligste jeg noen gang har hørt.  Det handler om følelser. Hadde han hatt følelser for en kompis, hadde han nok giftet seg med kompisen. Men han hadde følelser for denne kvinnen, og derfor giftet seg med henne. 

 

Du er ikke giftematerialet haha, stakkars den jenta som havner med deg.

Lenke til kommentar

Har du pratet med henne om dette? virker jo helt bak mål å ikke ha sex i et forhold. Det er jo en STOR del av vitsen til å være ilag overhodet. Om ikke kunne du jo giftet deg med en kompis ellerno.

 

Sex for flertallet av menn er svært viktig, og om jeg hadde vært i et forhold uten sex, så hadde det vært over raskt. 

Vi har pratet om det 1000 ganger, men kommer ikke lengre. Hun vil ikke, og sier det ikke er noen feil med meg. Hun har bare ikke lyst. Det som kanskje redder situasjonen nå er at jeg er blitt impotent og har ingen sexlyst. Tar medisiner for å få opp testosteronnivået, som er veldig lavt. Men dette har vart knapt et år. Elskerinne er utelukket av forskjellige grunner, den ene er at jeg ikke går ut. Har sosial angst. 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt sex på 20 år fordi kona mi ikke vil. Ville andre ha holdt ut? Det er frustrerende og du føler at du ikke strekker til. Man blir ydmyket. Skilsmisse har ikke vært noe tema. Da alt annet fungerer bra. Men det er ikke bra. Etter at vi fikk barn, var det helt slutt. 

 

Basert på tidligere erfatinger så har jeg lyst til å tro at du er et troll, men det gjør jeg ikke for da tilter du i vinkel.

 

Hva er det du trenger hjelp til egentlig? Trenger du tips om hvordan du skal myke opp kona di? Hvordan få henne våt og kåt. Gir du henne gaver innimellom, roser for eksempel? Gir du henne komplimenter? Hjelper du til hjemme?

 

Reaksjonene dine på minimalt problematiske ting i andre tråder er også helt til å få bakoversveis av så jeg lurer på hvordan kona di har det. Er det en mulighet for at hun får tilfredsstillelse fra annet hold?

 

Edit; izzet svarte rett før jeg trykket post. Det svaret gav meg en bedre forståelse kan man si ;)

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 Har sosial angst. 

KAN det være at du trenger å få skikk på deg selv før fruen finner deg attraktiv?

 

Som jeg skrev , det har ikke noe med meg å gjøre, det står lenger oppe. Hun vil bare ikke. Hun sluttet med sex da hun fikk barn, og det er nå 22 år siden. Har intet behov for det sier hun. Hun kan jo pule meg fordi jeg har sosial angst. Det henger ikke sammen. 

Endret av izzet
Lenke til kommentar

Det kan selvfølgelig godt hende du har rett. Men, ENN om du ikke har det..? Enn om det er ting ved deg som kunne graves fram, noe ved deg hun kanskje tennes av men som du ikke har vist frem på en stund...

Poenget mitt er man ikke så ofte får sannheten når man spør.

Lenke til kommentar

Hva med hand-jobs? blow jobs? er hun flink til å erkjenne dine behov og tilfredstille deg på andre måter så du som mann ikke lider eller driter hun i dine behov og tenker at hun har fått barn, din jobb er gjort, du er bare en pengekilde til henne og barna hennes nå? 

Behov er reelle, det er grusom ondskap å ikke respektere behov. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Har du pratet med henne om dette? virker jo helt bak mål å ikke ha sex i et forhold. Det er jo en STOR del av vitsen til å være ilag overhodet. Om ikke kunne du jo giftet deg med en kompis ellerno.

 

Sex for flertallet av menn er svært viktig, og om jeg hadde vært i et forhold uten sex, så hadde det vært over raskt. 

Det du sier her er at man er i forhold pga. sex.. Noe av det mest tåleligste jeg noen gang har hørt.  Det handler om følelser. Hadde han hatt følelser for en kompis, hadde han nok giftet seg med kompisen. Men han hadde følelser for denne kvinnen, og derfor giftet seg med henne. 

 

Du er ikke giftematerialet haha, stakkars den jenta som havner med deg.

 

Hadde han hatt følelser for en kompis, så ville han vel hatt sex med kompisen også? 

 

At man har følelser for en kvinne og gifter seg med henne betyr at man skal godta å være seksuelt frustrert? Det blir RASKT sidesprang av den typen forhold. Herregud, det høres jo ut som et mareritt uten sidestykke.

 

Stakkars den mannen som havner med deg vil vel heller jeg si, men godt folk er forskjellige. 

Lenke til kommentar

Hva med hand-jobs? blow jobs? er hun flink til å erkjenne dine behov og tilfredstille deg på andre måter så du som mann ikke lider eller driter hun i dine behov og tenker at hun har fått barn, din jobb er gjort, du er bare en pengekilde til henne og barna hennes nå? 

Behov er reelle, det er grusom ondskap å ikke respektere behov. 

Hun bryr seg ikke om mine behov og sier: Du er for gammel til å tenke på sånne ting. Sex er for henne uvesentlig. Blir dårlig med egenhjelp når man er impotent. Det er ikke enkelt. Og så lenge det har vart. Så det blir nok ikke noe på meg. Men det har vært fryktelig lite gjennom 40 år. Kan telles på ei hånd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...