Gå til innhold

Kva synes du om tatovering? Burde det bli forbudt?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Endte opp med xxxx

Obs. Sikker på du tenkte deg godt nok om nå, før du gir en såpass spesifikk beskrivelse av et kjennetegn her på forumet? For du går vel sikkert bararmet om sommeren. :ninja:

 

 

He he, ja det er jo ingen som har tors hammer på armen... Og hva skulle jeg frykte av forums deltagerne her inne egentlig? At de dreper meg om de ser tattoveringen, on sight liksom? Som om jeg har den eneste tors hammer som er opp ned på venstre armen liksom... :) Eller skal de banke meg opp kanskje? :)  Fordi jeg har en tattovering? Nå ble jeg redd gitt....  :) Har liksom aldri blitt bedt på juling før, eller blitt truet på livet med kniver eller skytevåpen og det er da liv i meg enda... pluss minus noen arr... Skal gi deg en beskrivelse til, som er lettere å se enn tattoveringen, jeg har et arr i halsen etter et knivstikk der for 25 + år siden, der jeg pustet ut av halsen en stund før legen fikk lappet meg sammen... Så kan det jo hende at du får lyst til å spandere en øl eller en kaffekopp på meg isteden for å kappe hodet av meg... Er ikke så lett skjønner du ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
"Fordi jeg har en tattovering?"

 

 

Nei, hehe. Trodde du skjønte jeg tenker mer på det du skriver andre steder, på religionsdebatter o.l.

 

Synd at du har opplevd vald :( bra det gikk godt.

 

Nei, det er vel mer sannsynlig med småsykoer som kan finne på å sette i gang trakksering på annen måte . (ikke undervurder nettet, spesilelt om man gjør seg til meget markant skribent på sensitive temaer.)

Skjer sikkert/forhåpentligvis ikke, men det var som sagt bare for å gjøre deg obs.om du forskrev deg uten å ha tenkt etter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...