Trond-Viggo Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Hei, jeg har nettopp fått trådløst internett hjemme. En slik Router og dette nettverkskortet, og jeg har ett problem når jeg spiller cs på internett. Med jevne mellomrom henger spillet seg opp i en kort periode og pingen øker kraftig. Er det noen kloke hoder som vet hva dette skyldes? Det er en innebygget firewall i routeren som er på, men krypteringen har jeg slått av. Hadde aldri dette problemet før vi fikk trådløst internett.
blizz Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Får du "flush entity packet" eller .no, så er det mulig at du ikke har tilpasset rates for den linja du bruker. Prøv deg fram ved å endre rate, cl_cmdrate og cl_updaterate i consol
WeeR Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Trådløst og gaming fungerer ikke så godt sammen..
WeeR Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Har forresten også satt opp trådløse nettverk med akkurat de samme komponentene, og det er også der med gjevne mellomrom lagg, dette er såpass ille at man merker det ganske godt ved vanlig surfing også..
Thlom Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Hei, jeg har nettopp fått trådløst internett hjemme.En slik Router og dette nettverkskortet, og jeg har ett problem når jeg spiller cs på internett. Med jevne mellomrom henger spillet seg opp i en kort periode og pingen øker kraftig. Er det noen kloke hoder som vet hva dette skyldes? Det er en innebygget firewall i routeren som er på, men krypteringen har jeg slått av. Hadde aldri dette problemet før vi fikk trådløst internett. Trådløs internett eller trådløs nettverk? Begge deler?
Ikon Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Trådløst og gaming fungerer ikke så godt sammen.. Hei WeeR. Flere Old Schoolere her jo Ikon
Sorce Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 for å si d sån wlan = høy ping, det er min erfaring.. og høy ping = dårlig gaming.. enkel konklusjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå