Gå til innhold

Premier League, Liverpool - Arsenal, onsdag 13. januar 21:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte dra fem min før slutt. Fint å se at vi klarer å ri seiere i land..... Not. Faen for noen tragiske bytter av Wenger. HA DÆ VÆKK!

Lol, hvor mange kamper har vi ikke rodd i land pga sikring av resultat de siste minuttene i løpet av det siste året? Akkurat i dag funket det ikke. Hadde vi stormet fremover så de kontret inn målet ville det blitt like mye sutring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Måtte dra fem min før slutt. Fint å se at vi klarer å ri seiere i land..... Not. Faen for noen tragiske bytter av Wenger. HA DÆ VÆKK!

Lol, hvor mange kamper har vi ikke rodd i land pga sikring av resultat de siste minuttene i løpet av det siste året? Akkurat i dag funket det ikke. Hadde vi stormet fremover så de kontret inn målet ville det blitt like mye sutring.

 

Nei, ikke lol, vi ble faktisk dårligere etter bytter. Vi har sett en tendens til det hver gang (for vi som har fulgt med litt), og var vel bare et tidsspørsmål før det fikk konsekvenser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Måtte dra fem min før slutt. Fint å se at vi klarer å ri seiere i land..... Not. Faen for noen tragiske bytter av Wenger. HA DÆ VÆKK!

Lol, hvor mange kamper har vi ikke rodd i land pga sikring av resultat de siste minuttene i løpet av det siste året? Akkurat i dag funket det ikke. Hadde vi stormet fremover så de kontret inn målet ville det blitt like mye sutring.

Nei, ikke lol, vi ble faktisk dårligere etter bytter. Vi har sett en tendens til det hver gang (for vi som har fulgt med litt), og var vel bare et tidsspørsmål før det fikk konsekvenser.

Vi som har fulgt med litt? Sier ikke at vi ikke ble dårligere, men poenget var å prøve å ro i land seieren. Det har vi gjort flere ganger denne sesongen på en slik måte, for vi som har fulgt med litt...

Men denne gangen funket det ikke, tough shit. For 2-3 år siden ville vi stormet i angrep og tapt 5-3 denne kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...