Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mitt argument er bygget på prinsipper. Jeg kan komme på nivå med deg at ytelsen og ondsinnet oppførsel er hva som teller mest, men dette er svært omdiskutert når det kommer til Denuvo. Denne "vi er ikke DRM" påstanden, er etter min oppfatning en innpakning for å tone ned protestbevegelsen. Av det vi vet om Denuvo så er det lite som tyder på at de skiller seg drastisk fra SecuROM eller Starforce.

 

Spillet ser gøy ut, og jeg så frem til å kjøpe det, men jeg merker at denne indie-spiriten i industrien har gjort meg kresen, så jeg vil heller bruke pengene mine på noe annet der jeg er i kontroll over min egen programvare. Bare vent til all support dropper og du skal prøve å starte spillet ditt i 2026.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne "vi er ikke DRM" påstanden, er etter min oppfatning en innpakning for å tone ned protestbevegelsen.

Joda, jeg kan være med på den. Det er jo en definisjonssak, og uvesentlig når det kommer til stykket. Dog ikke uvesentlig for markedsføringsavdelingen; de vil jo fremme den definisjonen som tjener dem best. At kopibeskyttelse + fiklebeskyttelse fremdeles er kopibeskyttelse totalt sett, er en helt kurant definisjon det også. I den forstand at Denuvo bare gjør kopibeskyttelsen mer effektiv, og ikke gjør noe annet som ikke er relevant for selve kopibeskyttelsen. Hvorvidt man da anser det som kopibeskyttelse også kommer an på sammenhengen det diskuteres i.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Planet Coaster i går kveld, og nå har jeg snart revet ut alt håret mitt. Jeg har sett masse timelaps med folk som har bygget på dette spillet, og det ser jo helt nydelig ut, men når jeg prøver. Fuckings grid system som ødelegger halve moroa. Klin umulig å få ting sånn som man vil. Tungvidte kontroller som gjør at ting tar 20 minutt lengre enn det burde.

 

Jævlig lite fornøyd så langt. Spillet er sikkert bra det, men byggingen på dette spillet er klin umulig. Med mindre det er noe jeg har oversett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja.

 

Syns både sti og bygninger på dette spillet virker ekstremt uferdig. Syns også terraformingen til tider er vanvittig knotete å holde på med. Spillet vokser på meg, men fy faen det er mye småting som lager mer irritasjon enn nødvendig.

 

Pfft, noe må det da være, for det er ekstremt polert ellers. :p

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Planet Coaster i går kveld, og nå har jeg snart revet ut alt håret mitt. Jeg har sett masse timelaps med folk som har bygget på dette spillet, og det ser jo helt nydelig ut, men når jeg prøver. Fuckings grid system som ødelegger halve moroa. Klin umulig å få ting sånn som man vil. Tungvidte kontroller som gjør at ting tar 20 minutt lengre enn det burde.

 

Jævlig lite fornøyd så langt. Spillet er sikkert bra det, men byggingen på dette spillet er klin umulig. Med mindre det er noe jeg har oversett.

Du burde prøve å overlappe flere bygninger, da kan du sette vegger ol. i flere forskjellige vinkler samtidig som det ser ut som en struktur.

 

Hva er det du opplever som vanskelig med stiene?

Lenke til kommentar

Har virkelig lyst å prøve ut spillet, men jeg er redd for at PCen min sliter med å kjøre det. Har bare en halvbillig laptop jeg kjøpte for et år siden. Gamer stort sett på konsoll. Elsket RCT 1 og 2 i sin tid.

 

Har lest at Planet Coaster krever mye av CPU og skjermkort å rendre alt av objekter - særlig når du begynner med custom builds med (potensielt) flere tusen deler. I tillegg har du jo, hvis du lager en stor park, flere tusen gjester med AI som hele tiden skal ta et valg om hvor de går osv. (Jeg vet at man kan sette begrensning på hvor mange gjester man har i parken).

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

SERIØST. Jeg hadde en sti ut fra denne attraksjonen. Så endret jeg litt på den veien som er ved siden der, og nå får jeg ikke koblet den på igjen. Uansett hva jeg gjør, så er det "Obstructed". HVA ER DET SOM ER I VEIEN?! INGEN FUCKINGS TING!

 

becf43f730.png

 

EDIT: Nvm. Jeg måtte stengte attraksjonen, så flytte den en halv milimeter. Da var det plutselig greit. Jeg gjentar det jeg sa tidligere. Systemet for å bygge stier på dette spiller er helt ubrukelig.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...