Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

viser bryst på skolen, men snakker ikke privat?


Anbefalte innlegg

Okei, så har er i en veldig merkelig situasjon som jeg ikke skjønner noe av: (jeg og vedkommende er 18)..... 

 

Jeg var inntil noen måneder siden sammen med ei jente. Mens jeg var sammen med denne jenta så begynte denne nye personen å glane på meg og snakke med meg merkelig mye på skolen osv. Men jeg er en tro type så jeg ga f og kjæresten min var det eneste aktuelle. 

 

Etter en dårlig stund etter ett fælt brudd føler jeg meg klar for å gå videre og her kommer den rare biten, jeg la aldri og legger aldri an på denne nye jenta. og da ca. to uker etter han hun fant ut om bruddet steppet hun opp gamet. 

 

Hun begynte å gå med meg hele tiden på skolen (dette er en jente som BARE henger med bestevennen sin og gutter er uaktuelt), det er også rart siden denne jenta er VELDIG populær blant guttene, men hun har ikke lagt an på noen på skolen iaf og ikke ellers heller som jeg vet og jeg er virkelig en middelmådig fyr utseendemessig (ikke at jeg mener det er alt). 

 

Hun glaner på meg hele tiden under timene, går etter meg og her om dagen skjedde det rareste;

Hun gikk etter meg som vanlig i pausen og plutselig klemte hun meg bare (og jeg tenkte bare hva og ble egentlig bare klemt). Så smilte hun skikkelig og fniset osv. Så etterpå gikk vi og satt oss; meg hun og en annen. 

 

Mens vi satt der ville hun plutselig dulle med telefonen min og jeg lot henne. Etterhvert så dro hun ned blusen slik at utringningen ble vesentlig større, så lente hun seg ned mot meg slik at jeg så.... alt og ga meg ett forførende blikk og sorts. Og jeg ga ett lite blikk ned før jeg så opp igjen og hun smilte. Hun smilte og snakket videre. Da den andre jenta spurte; "har du og...... slått opp, så så jeg at jenta ikke likte spm og så liksom vikende bort."

 

Har spurt henne to helger om hun vil gjøre noe, men hun har sagt hun har vært opptatt begge helgene og det har hun faktisk (men hun har ikke spurt om vi kan møtes en annen gang eller noe). Og om jeg sender henne meldinger på facebook så kan hun se meldingene uten å gidde å svare, ha helt dølle svar på ting og mange ganger logger hun av midt i en samtale og gidder ikke svare når hun logger på igjen. Det er virkelig som å kommunisere med noen som hater deg. Og hun er ikke personen som henger mest på facebook tror jeg, men fortsatt? Og da jeg kommer på skolen er det helt annerledes. Glaner på meg, vil bare snakke med meg av gutta, osv.

 

Noen som skjønner greia her? I'm lost.

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 24a1d...cc5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En jente som liker å sparke gutter i ballene psykisk kanskje?

Det er ikke umulig, men som sagt så snakker hun nesten ikke med gutter, hun får såpass mye oppmerksomhet da hun fysisk er en 10/10, ikke noe jeg bryr meg om. Og hun er ikke i overkant på skolen heller, var den ene dagen hvor det var helt eksremt, men jeg aner ikke. 

 

Anonymous poster hash: 24a1d...cc5

Lenke til kommentar

Hva med å stille henne spørsmålet og ikke oss? Dere er tross alt to voksne mennesker, det er ganske normalt. 

kom vel egentlig hit for å ikke drite på draget hehe. Om det er jeg som går glipp av noe og innbilder meg noe her så er det like greit å ikke spørre og om det er opplagt at hun liker meg/har en interesse så ser jeg jo bare som skjer. HAr bare ikke lyst til å være pågående om jeg har misforstått hele greia. 

 

Anonymous poster hash: 24a1d...cc5

Lenke til kommentar

Her er det bare å prøve seg gutt. Ikke bli en av oss som feiget ut på bra sjanser som det der. Du har garantert noe som hun liker, selv om du ikke forstår det selv. Utseende er forresten ikke alt.

 

Slik du beskriver det, virker hun ganske interessert i deg. Om du ikke prøver deg, kommer du nesten garantert til å angre. Går det skeis, ja, så har du i alle fall prøvd. Og så tar du en prat med en kompis om det. Og alle andre har glemt det etter kort tid og du også nokså fort. Da sto det ikke på deg at det ikke funka. Lykke til.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Spør henne rett ut hva hun vil. Å være Mann og ha litt baller er aldri feil. Om hun leker med deg går du ikke glipp av noe, om hun ikke leker med deg så har du alt å vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...