Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei!  :) 

 

Er helt ny her, så beklager dersom dette temaet har blitt tatt opp før.

Har lyst til å utføre et eksperiment med tanke på kjæreste og alder.

Håper på svar  :)

 

 

1. Er du mann eller kvinne (gutt/jente)? Og hvor gammel er du?

 

2. Har du noe øvre/nedre aldersgrense på en potensiell kjæreste?

 

3. Dersom du møter noen du liker, som er utenfor den grensen (som du evt. får greie på etter hvert). Er det da automatisk en deal breaker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Mann, 34

2. Nedre grense går veldig på hvor oppegående dama er, men 18?. Øvre, ikke så veldig mye eldre enn meg, men som sagt, hvis dama er bra på de fleste områdene spiller det liten rolle.

3. Nei, alder er et tall, så lenge dama er oppegående og voksen nok spiller det liten rolle.

Lenke til kommentar

1. Kjønn: Mann, alder: Ukjent

 

2. Nedre grense: 18-20 (vel, 25'ish er bedre), øvre grense: Ukjent pga manglende erfaring

 

3. Ja, det er en dealbreaker hvis dama er for ung, men er nok bittelitt slingringsmonn. Har jeg en grense på 18 og dama er 17 så er det muligens ok'ish, men jeg hadde heller glemt henne istedenfor å fortsette. Tilsløret av forelskelse gjør rare ting med hodet. Huske på at yngre damer nå til dags vil oppleve livet så å satse på et forhold (tenker livet ut) er ikke et strategisk godt valg.

 

Nedre/ øvre aldersgrense er antagelig ikke et problem for noen med sosial angst som ikke liker, vil eller har noen måte å møte nye folk (nettdating sier du? Øøøh, nope).

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

1. Mann, 22 år.

 

2. Jeg ser etter kjæreste i alderen 19 - 25.

 

3. Det har aldri vært et spørsmål for meg, men den øvre aldersgrensen kan være fleksibel så lenge dama fortsatt er og ser fruktbar ut i overskuelig fremtid og ikke er på et helt annet sted i livet enn meg. Den nedre aldersgrensen er vanskeligere å tøye. Aller helst vil jeg ha en kjæreste som har fullført videregående. Hvis alt annet stemmer, trenger det kanskje ikke å være avgjørende om dama ikke har fyllt 19 år ennå. Men det er fullstendig uaktuelt å være sammen med noen under 18 år.

Lenke til kommentar

1. Jente, 18 år.

2. Ingen spesifik grense.

3. Det hadde meste innenfor rimeligheten hadde nok gått fint, så lenge han ikke hadde helt andre ønsker for fremtiden vår enn meg.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

2. Har aldri hatt noen grenser eller vært på bestemt leting, men føler 20-25 år er mest naturlig. Når jeg blir eldre vil nok yngre gutter også føles riktigere. Foreløpig vil jeg helst være klart yngst. Min kjæreste er 22 og jeg føler vi er omtrent på nivå mentalt sett.

 

Dette, er en av grunnen til at jeg avskyr jenter som er mye yngre enn meg, de er så jævlig høye på seg selv.

Endret av Rudde
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

2. Har aldri hatt noen grenser eller vært på bestemt leting, men føler 20-25 år er mest naturlig. Når jeg blir eldre vil nok yngre gutter også føles riktigere. Foreløpig vil jeg helst være klart yngst. Min kjæreste er 22 og jeg føler vi er omtrent på nivå mentalt sett.

 

Dette, er en av grunnen til at jeg avskyr jenter som er mye yngre en meg, de er så jævlig høye på seg selv. 

 

 

Heyhey, det kan da fint være en 22-åring som ikke er så moden som han burde være :p finnes nok av jenter høyt oppe i 20-åra som er helt fjortizzz også. Det går begge veier ;)

 

For å svare på trådens topic:

 

Mann, 29.

 

Blåser i alder, sålenge tiltrekningen er der og man vil det samme i livet. Jeg risikerer dog ikke fengsel, så det eksisterer en nedre grense, for å si det sånn... Er også jeg skeptisk til 25+ på generelt grunnlag, da jeg ikke vil ha noen diskusjon om avkom de neste ti årene - minst. Det rett nok ikke noe krav, sålenge man er enige om at det får vente til begge faktisk er klare.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Er også jeg skeptisk til 25+ på generelt grunnlag, da jeg ikke vil ha noen diskusjon om avkom de neste ti årene - minst. Det rett nok ikke noe krav, sålenge man er enige om at det får vente til begge faktisk er klare.

 

Jeg har ikke inntrykk av at kvinner over 25 på generell basis er noe mer verpesjuke enn de under, kanskje heller motsatt faktisk. For science tok jeg en rask titt i vennelista mi på facebook og avdekket at blant de som var ca. 25-35 var det omtrent dobbelt så mange som ikke har barn, enn som har det (telte opp ca. 100 stk). Nå er det mange jeg ikke har snakket med på årevis, men noen jeg har kontakt med vet jeg ikke har lyst på barn i det hele tatt.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

 

2. Har aldri hatt noen grenser eller vært på bestemt leting, men føler 20-25 år er mest naturlig. Når jeg blir eldre vil nok yngre gutter også føles riktigere. Foreløpig vil jeg helst være klart yngst. Min kjæreste er 22 og jeg føler vi er omtrent på nivå mentalt sett.

Dette, er en av grunnen til at jeg avskyr jenter som er mye yngre enn meg, de er så jævlig høye på seg selv.

Unnskyld. Har hatt to kjærester på vgs som var like gamle som meg og det var helt fint, altså. Det er bare enklere å finne mennesker med noe lignende interesser og tanker som meg blant de som er litt eldre. I tillegg går nesten alle i mitt kull på vgs, mens jeg studerer, så jeg møter flest eldre folk. Derfor går det litt sånn av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...